~ RIA ~
Dış kapı zilinin birkaç defa hızlı şekilde çalındığını duyduğumda telaşla oraya doğru ilerledim.
Adımlarım hızlıydı ama ne ile karşılaşacağımı pek bilmediğim için tedirgin de sayılırdım.
Çelik kapıyı yavaşça açtığımda beni geri itip, hızlıca içeri giren bedeni gördüğüm de titredim.
Zayn, kapıyı içeriye girdikten sonra hızla kapattı ve beni etkisi altına alarak sırtımın çelik kapının soğuk gövdesi ile buluşmasına sebep oldu.
Nefes nefese kalmış şekilde ona bakarken aynı zamanda da şaşkındım. Tepkisinin sert olacağını biliyordum ama bu kadar ani olacağını hiç düşünmemiştim.
Bakmaya büyük bir özlem duyduğum ela gözlerini bana kilitlerken "Gelmedin." dedi. "Sen gelmedin ama ben bizim için geldim Ria."
Fısıltıları kulaklarımı doldururken konuşmak istemedim. Belkide yeterli cesaretim yoktu ve ne zaman bulurdum bilmiyorum.
Kafasını boynuma gömdüğünde yanaklarıma değen saçları hafifçe gülümsememe sebep oldu.
Pek değişmemişti.
Hâlâ aynı gibiydi ama ayrıldığımız o kısa sürede karakterinin biraz da olsa değişmiş olabileceğini biliyordum.
"Ria." diye fısıldadı kulak mememi ısırırken. "Seni çok özledim güzelim."
Alınlarımızı birleştiğinde kalbim göğüs kafesimi yırtıp, dışarı çıkmak için çabalıyor gibiydi.
Gözlerimi kapattığım o saniyede sevdiğim adamın ismini onun dudaklarına doğru fısıldadım.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum ama özleyenin sadece o olmadığını çok iyi biliyordum.
Zayn "Yeniden." diye bildirdi. "Yeniden benim ol sevgilim."
Bir kaç saniye sonra dudaklarımın üstünde onun sıcak dudaklarını hissettiğim de kalbim daha da hızlandı ve artık kendini aşıp, Zayn'in kalbine ulaştı.
Kalbim, onun kalbinin atışına karıştığı zaman hızlanan ritim bedenlerimizi çoktan ele geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
replay || malik
FanficZayn ve Ria bir kaç ay önce ilişkilerini bitirmiş ve artık farklı insanların yanında soluklanan bir çift. Herşey sona ermiş gibi gözüküyor fakat geride kalanlar onları bir arada tutmak ve yeniden birleştirmek için iyi bir neden olabilir. [Tamamlan...