- Oricine!!! Orice ajutor conteaza! Ce pot face? De ce eu!
- De ce esti atat de disperata? spuse un om imbracat cu o pelerina alba foarte lunga.
- Pai m-am trezit ca am cumparat un apartament bantuit iar Emy...dar persoana care ma asculta m-a intrerupt.
- Stop! Stiu! Stiu tot ce ai trait pana acum. spuse el dandu-si pelerina jos si lasandu-si aripile albe si stralucitoare sa iasa la iveala.
- Esti...Esti un inger!
- Sunt ingerul tau pazitor. Emy este un demon foarte periculos. Noi avem mari probleme cu demonii care ne intrec la numar si le facem fata doar celor slabi . Ei sunt cei mai numerosi. Pentru demonii puternici care nu reusesc doar sa va sperie pe voi, oamenii, ci si sa va distruga vietile avem nevoie de ajutor. Au fost alesi trei oameni care sa lupte alaturi de noi. Tu esti conducatorul lor. Tu esti ALEASA.
- Dar ce pot face eu?
- Nu spun ca nu vei avea de suferit. Probabil nu vei mai avea o viata normala.
- D...dar...
- Stiu ca nu prea iti convine, dar esti cea mai potrivita.
- De ce eu?
- Asta nu stiu. Nu intrebi pe cine trebuie.
- Bine... In fine... Ce ar trebui sa fac?
- Gaseste-ti echipa. Cei doi oameni alesi sa lupte alaturi de tine si de noi iti vor aparea in cale fara sa-ti dai seama.
- Cum voi stii cine sunt?
- Vei stii. Ingerul a inceput sa se micsoreze. Il vedeai tot mai greu. A disparut, iar eu am ramas singura intr-un pustiu alb unde nu exista nimic altceva inafara de mine.
Deschid incet ochii. Privesc in gol si ma gandesc la spusele ingerului. Cum am putea noi, oamenii sa luptam impotriva unui demon atat de periculos ca Emy? Ma gandesc cu groaza la ce s-ar putea intampla daca nu invingem. Am inceput sa ma gandesc la cine ar putea fi aliatii mei. Oare ar putea fi Jake? Este foarte posibil pentru ca si el s-a implicat si m-a ajutat. Dar a doua persoana? Ahh...complicat!
M-am decis ca este mai bine sa merg la Jake sa ii povestesc. Sau sa ii povestesc doar dimineata? Este totusi 1 noaptea.
Auuuuuuuuuuuuu!!!!
" Ce a fost asta?" ma gandesc in sinea mea. Ma uit pe fereastra. Se auzea dinspre padure. Am uitat sa mentionez ca blocul in care locuiesc eu este foarte aproape de o padure deasa. Seara este foarte intunecata. Dar, totusi, lupi? In aceasta zona? E foarte straniu si ciudat. Ma duc la Jake. .
- Da, da, care-i faza? Ce om bate in usa altui om, ca un disperat, la ora 1 dimineata?
- Scuze... Am auzit un lup.
- Cheama salvarea.
- De ce?
- Lupi? In zona asta? Pe bune... Ceva mai bun nu gaseai?
Auuuuuuuuuuuu!!!!
- Bine, bine, te cred.
- Ce facem?
- Mergem sa investigam.
" Se arunca in orice pericol, fiind foarte curios." imi spun in mintea mea. " Clar! El este unul din aliatii mei."
- S...Stai. Adica acum? Dar e 1 noaptea.
- Da dar ar putea fii singura ocazie. Mmmmm oare unde e cheia?
- Serios? Abia ai gasit copia!
- Calm! O am aici. E gata si ruxacul...Hai sa mergem.
- Nu cred asa ceva.
Am mers putin pana am dat de padure. Era mult mai intunecata decat in alte dati cand am fost acolo. Ceata era groasa. Copacii parca prindeau viata si isi drschideau ochii mari si rosii amenimtand pe oricine trecea pe langa ei.
Auuuuuuuuuuuu!!!
S-a auzit a treia oara urletul.
- Am o idee, spuse Jake, hai sa ne despartim.
- Nu cred ca este o idee prea buna.
- Haide. E mai rapid.
- Si mai periculos. Of, bine, ne despartim.
Am mers doar vreo zece minute si am auzit un urlet. Nu parea a fi un lup, asa ca am alergat repede in partea din care s-a auzit si l-am vazut pe Jake fugind cu un bat in mana. Dupa doua secunde am realizat ca era urmarit de un lup negru, care parea infometat. La un moment dat , Jake s-a impiedicat . Daca lupul il prindea era terminat. Trebuia sa intervin. Fiara s-a napustit asupra lui Jake insa un lup alb cu blana stralucitoare a fost mai rapid. A facut un salt magnific, daramandu-l pe celalalt lup si, astfel salvand viata lui Jake.