Bu da kim şimdi

6 0 2
                                    

Yaşadıklarımı bir kenara bıraktım. Hepsi bir Rüyadan ibaretti kesin. Bu kadar büyütmenin anlamı yoktu. Aksam eve geldiğimde teyzem İlginç bir iyimserlikle

-" hoşgeldin kızım "
dedi.
-"hoşbulduk"
Dedim donuk bir suratla. Odama geçtim. Yataga attım kendimi...

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Aslında neredeyse uyumadım diyebilirim. Uykularım kaçtı artık doğru düzgün uyuyamıyorum bile. Giyindim çıkarken teyzemden iz yoktu hala uyuyor olmalıydı. Eniştem iş seyahatine çıkmıştı dün. 3 ay burda olmayacaktı bizbizeydik. Mutlaka konuşmak zorunda kalacaktı. Her şey düzelir belki.. Sabahtan iki dersim var sonra boş tüm günüm. Ama okuldan çıkmayacağım çünkü çıkıp yapacağım hiçbir iş yok. Bari kütüphanede oturup bişeyler okurum. (Turizm bölümü birinci sınıf olduğumu daha önce söylemişmiydim?? :) Cansu'nun dersi öğleden sonra ful doluymuş. Büyük ihtimal evde uyuyodur horul horul.. Bugün tektim. Sınıfa girdim. Kimsenin dikkatini çekmeyecek bir köşeye oturdum. Bugün hiç ders dinleyecek havamda değildim. Üstüme bir ağırlık çöktü. Şalım masaya koydum ve kafamı gömüp uykumun gelmesini bekledim. Tam o sırada PAATT diye bir kapı kapanma sesi geldi.. kafamı kaldırdım.

-" çok çok pardon hocam"

-" bu ne gürültü böyle ne cüretle dersimi bölüyosun sen!!! Çabuk yerine geç! Bir daha böyle gelirsen almam derse ona göre!! "

- "peki hocam tekrar afedersiniz kusura bakmayın"

Cidden bu ne saygısızlık. Geç kalmışsın bari kapıyı düzgün kapat.. şimdi de yer bakıyor beyfendi. Bana doğru mu geliyo o? Yok her halde yan sıraya geçecek. Hayır baya yaklaştı.. 3 adım... 2 adım... 1 adım... aa geldi yanıma oturdu ya o kadar yer var allahallaaah

-" ya arkadaşım o kadar yer var git otursana oralara ne geldin dibime oturdun uyuycam burda ben"

-" sanada merhaba cok kibarsın"

-" merhaba da asıl kaba olan sensin o nasıl bir giriş ya patır kütür milletin dikkatini benim uykumu dağıtıyosun ne hakkın var? Yok tabi. Zaten herkes kendini en tepede görsün. Cool falan mı sandın şimdi ken....

-" hukuk düşündün mü sen?? Turizme fazla gelecek kadar çok konuşuyosun da ondan sordum.. çattık ya!! "

-"bana bak sen bana ne demeye çalışı....

Hiç ses gelmiyordu.. öküzle birlikte aynı anda etrafa baktık. Hica dahil herkes susmuş bize bakıyordu. Yerin dibine geçmek istedim hocanın suratına bakamıyordum bile

-"siz ikiniz hemen dışarı!!!!"

-"ama hoca....."
-"ama hoca....."
Dedik aynı anda

-"HEMEN DEDIM!!"

-" hepsi senin yüzünden nerden çıktın karşıma" dedim sıktığım dişlerimin arasından. Karşılık vermedi. Herkesin gözleri üzerimizdeyken dışarı çıktık. Sınıfın kapısını kapattık. Bağırmak için arkamı dönüyordum ki kolumdan tuttugu gibi duvara yapıştım. Nefesini yüzüm de hissedebiliyordum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin