Del 1 - Tilgivelse

26 0 0
                                    

Jeg våknet av at hazza kysset meg på nesetippen. "god morgen prinsesse" jeg sa "god morgen bae, men du hazza må vi ikke snart si det med at meg og deg er sammen sånn at niall ikke får så angst." hazza" vi gjør det snart"

Harry's pov.

Jeg skal prøve å fri til Sofie før vi sier det til niall, men først så trenger jeg en ring som jeg kan fri til hun. Men jeg må få henne med meg til ring butikken sånn jeg kan kjøpe den i skjul. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjør det når hun er fortsatt litt sur på meg etter det Marie sa for noen måneder siden. 

Sofie blir du med på ring butikken jeg skal se etter en ring til Marie.  Jeg sa "sikkert det, men jeg er ikke sur lenger siden jeg heldig som har deg og ingen kan komme i veien for oss."  Harry kom bort å gidde meg en stor klem før jeg gikk bort til skapet for å finne klær. 

Jeg fant OMG genser og hvitbukse og Supra skoene mine som er rosa. Jeg gikk inn på badet der sto harry i dusjen.  Jeg tok på meg lite sminke bare leppestift og bare det. Endelig kom han ut av dusjen og det tok bare 25 minutter neida ikke lite like mye som jeg bruker for å ta på meg sminke.  Men ja jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være med når han skal se etter ring til Marie.

"Men harry hvorfor skal du se etter ring til Marie"  spurte jeg  "siden jeg skal gi en gave til hun" sa harry. Ok sa jeg. Kan vi gå no spurte jeg. Jada sa harry. 

PÅ BUTIKKEN!

Vi var framme, harry tok meg i armen og vi gikk inn. Rommet var overfylt med jævlig fine ringer, men ønsker at jeg blir forlovet en gang, men trur ikke harry vil det med meg siden jeg trur at han fortsatt liker Marie. Det kom en dame bort og spurte "skal jeg hjelpe dere" harry sa" ja det hadde vært hyggelig. Jeg gikk for å finne en ring til Marie, men jeg så en fin ring til meg vist jeg hadde blitt forlovet. Damen som hjalp harry spurte han om "er det en sånn ring du vil gi henne der borte" nei sa jeg. 

Jeg vinket harry bort sånn han kunne se på ringen. Men jeg ville ikke by meg siden han skulle finne ring til Marie.

Harry's pov.

Jeg gikk bort til Sofie hun skulle vise en ring jeg så den og jeg spurte hun som hjalp oss "kan hun prøve den" Sofie jeg fant ingenting til Marie, men jeg har noe å spør deg om noe. Hva da sa hun. Vil du bli med meg ut så kan jeg gjør det der. Sofie så veldig betenkt ut der hun sto. Men jeg røper ingenting før til daten med henne om 3 dager bare håpe at ingenting skjer før den dagen då. Men jeg er så glad for vi fant den. 

Sofie gikk ut for å sette seg i bilen, og jeg sa til hun som hadde ringen kan du pakke den inn sånn hun ikke skjønner det. ja det kan jeg sa hun. Hun pakket inn i papir som at jeg kan legge den i jakken min sånn at hun ikke ser den før daten, men jeg håper på hun sier ja. Hun gikk jo på det med Marie så jeg er ikke bekymret for det.

Jeg ventet på harry i 30 min, endelig så kom han. Han så jo oppgitt ut, men jeg skal gi han noe når vi skal på daten og jeg vil jo bli gift med han men jeg vet ikke hva han tenker med meg. Men jeg trur han forsatt liker Marie. 

Harry kan jeg spør deg om noe?

(H:harry) og (SA: Sofie Anne)

H: hva vil du spør om?

SA: Jeg lurte om du likte fortsatt Marie

H: Nei jeg liker bare deg siden jeg er kjempe glad i deg og jeg elsker deg over hele mitt hjerte pluss Marie brukte oss bare for pengene sin skyld. Så ja de var dine falske venner bare for prøve seg på meg, jeg bryr meg bare om deg og bare<3 Jeg elsker deg Sofie Anne<3 

SA: Jeg elsker deg og bae jeg vet ikke hvordan jeg hadde vært uten deg. DU er mitt hjerte og sjel. <3

Vi kysset. Og niall så oss. Hva gjør vi? Vil han bli sur? Jeg vet ikke 

Min savnede bror 3Where stories live. Discover now