I dag skal jeg være med guttene med i studio siden de skal snart begynne med nytt album som skal ut til den 8.januar 2016 og jeg er kjempe glad siden jeg for være med i albumet jeg og alle ting jeg. Alle sammen gikk ut i bilen som skulle ta oss til studio. Men den kommer ikke før om 3 timer uansett.
Jeg gikk ut av sengen, min og hazza sin seng altså. Jeg skal ut på badet og ta meg en dusj uansett jeg trenger det. Og jeg skal jo sminke meg og det tar jo litt tid. Jeg tok på meg håndkle og gikk bort for å vekke Harry som ligger så beroligende, men jeg vil si til han at Jeg har sviktet han, jeg har en annen type, men jeg slår opp med han for å bli gift med Harry Styles. "God morgen mr Styles" sa jeg til han. Harry sa "god morgen mrs Styles" og gidde meg et stort smil. Jeg gikk bort til dusjen og tok på varmt vann siden jeg hater å bade i kaldt vann uansett. Jeg var ferdig og Harry var inne på badet og gidde meg håndkle mitt. Jeg tok det rundt livet og satt håret opp i et lite håndkle. Jeg tok først på meg sånn kvisekrem, så er det foundation rundt ansiktet og jeg dobbelt sjekket om det var beint, så var det rosa pudder, så var det vannfast eye-liner fra indre øye til ytre del. Så var det maskara igjen.
Jeg gikk og tok på meg klær, doktor Martins, svart hullete bukse, hvit genser med Fuck You fingeren på seg, og jeg stritter håret mitt hele veien ned det var jo 34 cm langt, og jeg ville jo ikke klippe det enda, og alt er jo rosa. Jeg tok på meg en caps, den var svart oppe og fremme var den lilla med en tekst som jeg ikke husker hva sto på egentlig. Haha jeg er dum egentlig. Harry og jeg har jo like bukser sa niall jeg lo veldig mye, men det var inni meg då heldig vis. Vi kom ned og guttene sa "der er Mr og Mrs Styles" Jeg og Harry rødmet veldig mye egentlig.
No skal vi endelig til studio for å spille inn den nye platen til guttene og når jeg skulle synge så var jeg veldig flau i siden jeg har aldri synget foran guttene før i dag. Og jeg vet ikke hvordan?Hva de kommer til å si heller siden jeg synger som en kråke, men når jeg skulle synge mitt vers då kom den engel stemmen min fram og niall og resten av gutten var jo rørt som helvete. Jeg fortsatte bare siden jeg viste ikke om de tullet heller vet du. Så var min del ferdig og det var jeg glad for. Då var det Liam sin tur og han fikk jeg gåsehud av han siden han er dritt flink til å synge han og Harry er jo konge til å synge derfor de så flinke som de er! Derfor er de med i verdens-største boy-band!!
Vi skulle gå til nando's favoritten til Broren min!! Vi var heldigvis fremme no, men jeg viste ikke at det var så mange jenter der, jeg og guttene kjørte inn bakgården og gikk inn bak.KA SKJER VIDERE? KVEN MØTER DE DER INNE!
STAI LEGGENDO
Min savnede bror 3
FanfictionJa no har jeg laget 3 bøker så jeg har snart tenkt å gi meg?? Men denne boken skal handle om bryllup og svik? Håper det er noen som vil lese denne boken?