Del 3 - Daten og forlovelsen

21 0 0
                                    

I dag er dagen her endelig skal jeg spør Sofie om hun vil gifte seg med meg.

Jeg gikk ut av sengen og inn på rommet til niall og prøvde og vekke han, men han sa 1 time til pappa. Jeg fikk latterkrampen. Da våknet han. Kan vi vekke Sofie på en måte uten å bli vått. Ja stekespader tenkte jeg. Vi gikk ned på kjøkkenet og jeg så ikke Sofie i sengen jeg lurte virkelig hvor hun er? Så hørte jeg en trompet lyd bak oss. Der var jo Sofie hun skremte meg veldig mye.

I dag så skjer det Sofie vi skal på daten vi planlagt for 4 dager siden. Vi gledes oss. Jeg henter deg kl 7:50 presist. Oki sa jeg til han så fort som mulig. Han gikk på rommet sitt etter jeg sa det.

Jeg gikk på badet og dusjet, jeg tok av meg klær tok på dusjen, og fant fram kjolen min den var svart med blonder nederst og heldigvis så husket jeg deodorant. Etter jeg hadde tatt den på meg så satt jeg opp håret sånn at jeg for sminken riktig. Jeg satt i gang med foundation rund halsen, pannen, nesen, kinnene og halsen sånn at jeg så nøytral ut. Jeg tok på pudder som var rosa, så var det svart eyeliner som jeg tok fra innerst mot nesen til slutten av øyet på begge så tok jeg maskara et tykt lag også, så tok jeg på meg øyenskygge, fargen var sånn blank nede og ble mørkere opp mot øyenbryna mine, til slutt så tok jeg på meg rød leppestift. Jeg gikk ned der var niall, zayn, liam og louis og det var bare 10 min til harry kom for å hente meg, jeg hentet vesken og tok på meg høye heler og de hadde tykk hel siden jeg elsker de bare.

10 MIN ETTERPÅ

Det ringte i døren der sto. Harry..

Jeg gikk bort til han, han ble målløs han sa bare "du er kjempe fin, har gledet meg kjempe lenge til denne dagen" jeg å, jeg tok armen hans og ble ført til en limousin og han åpnet døren som en GENTLEMAN gjør på en date. Vi kom til en veldig dyr restaurant som har 7 retters middag jeg ble jo veldig glad siden jeg har bare vært på sånn kjedelige plasser med familien. Niall er jo gal etter nandos.

Vi fikk eget bord jeg sa til harry" dette er det beste jeg har vært med på, jeg elsker deg harry".

Harry reiste seg og gikk bort til scene. Jeg skjønte ingenting og jeg sa" harry styles sett deg ned" jeg var veldig flau. Denne sangen er til deg Sofie Anne. <3 musikken startet og det var amnesia av 5SOS.

I drove by all the places we used to hang out getting wasted

I thought about our last kiss, how it felt the way you tasted
And even though your friends tell me you're doing fine

Are you somewhere feeling lonely even though he's right beside you?
When he says those words that hurt you, do you read the ones I wrote you?

Sometimes I start to wonder, was it just a lie?
If what we had was real, how could you be fine?

'Cause I'm not fine at all

I remember the day you told me you were leaving
I remember the make-up running down your face
And the dreams you left behind you didn't need them
Like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape

'Cause I'm not fine at all.

Harry kom ned igjen og satt seg ned på kne og sa "jeg elsker deg over hele mitt hjerte, jeg vil alltid tjene deg jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg jenta mi.<3 jeg hater at folk gjør deg til later, men jeg skal hjelpe deg framover, vil du gjør meg den ære å bli min kone? <3 Jeg var sjokket og alle i restauranten ventet på at jeg skal svare? Harry "jeg sier som alltid JA det vil jeg, eg elsker deg og mannen min <3 . Jeg kan ikke tenke livet mitt uten deg heller, jeg hadde sikkert ikke ville gjort noe annet enn å elske deg unnasett, ingen kan ta dette vekk fra oss. Han satt på ringen og det var den jeg ønsket meg. <3

Jeg er forlovet med verdensbeste gutt <3 jeg er kjempe heldig <3 men vi gifter oss ikke før om noen måneder. <3 vi skal begynne å planlegge i morgen<3

Min savnede bror 3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang