Hikayemi beğenirsiniz inş.Sevmeniz dileğiyle...
Rüzgar bazen özgür hissettirir insana kendini. Yüzüne ve tüm vucuduna vururken,senden bir kaç parçayı da savurur havaya. Bazen öyle şeyler hissedersin ki, sebebini bilemezsin. Uçan bir kuşa takılır belki gözüne,belkide caddelerdeki insanlara... Sebebini bile bilmediğin hüzünler vardır belkide, her gün içinden hıçkırıklarla ağlayan...
Biliyormusun yazarken kendime daha da yaklaşıyorum. Aslında kendime yaklaşmak tehlikeli. Bir ben oluyorum bir sen. Gulyabaniler basıyor düşlerimi.Kimseye anlatamamak o kadar zor ki... Gerçi anlatsanda seni anlamıyorlar.
Bir maske değil yüzümdeki,hüznün perdesi. Kulaklıklarımda ki melodi,hüznümün senfonisi.Aslında tek başıma değilim.Yalnız ben ve düşümdeki sen...
Hani hayatta birini seversiniz ve hayatınızı ona adarsınız. Herşeyiniz, dünyanız, hatta nefesiniz olur ya. Adı neydi onun? AŞK... Evet bende birine aşığım ama bizimkisi imkansız. Hayallerde ve masallarda gerçekleşecek türden...
Onu ilk tanıdığım günü hatırlıyorum. Ne kadar hoş bir çocuk demiştim kendi kendime.İlk başta hayranlıktı aslında.Sonra şarkılarını dinlemeye başladım.Her gün fotolarını bakıp, keeklerini izledim.İyice ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım kendi içimde, karşı duramıyacağım şekilde.Başta anlamadım ama sonradan durmadan onu düşünmeye başlayınca anladım ki ben bu çocuğa aşık olmuşum. Fotoğraflarda gördüğüm,şarkılarını dinlediğim çocuğa...O çocuk LUKE HEMMİNGS...
İnş beğenmişsinizdir.Bu benim rüyalarımda gördüğüm bir şey.Gerçekte olmuyor bari kitabımda gerçekleşsin rüyalarım istedim.Yorumlarınızı bekliyorum çünkü benim için gerçekten çok önemli...Sevgili okuyurcularımın tatlı yazarı Aleyna...MUCK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI PENGUENİM
HumorHani hayatta birini seversiniz ve hayatınızı ona adarsınız. Herşeyiniz, dünyanız, hatta nefesiniz olur ya. Adı neydi onun? AŞK... Evet bende birine aşığım ama bizimkisi imkansız. Hayallerde ve masallarda gerçekleşecek türden... İnş seversiniz...