#2#Sen gerçek misin?

52 5 2
                                    

Hello!!! İnşallah bu bölümü beğenirsiniz. Yorumlarınız benim için çok önemli. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... Multimediada Luke var. İyi okumalar sevgili lolipoplarım...

Semada parıldıyan güneşin altında sıcak,bunaltıcı bir kumsalldayım.Sağımda masmavi bir deniz,yumuşak kumların üstünde öylece duruyorum.Ben nerdeyim?

Etraf dalga ve kuş sesiyle gayet huzurluydu. Taki biri gelip elimi tutmasıyla kalbimin ritmi hızlandı ve böbreklerim takla atmaya başladı.

Başımı kaldırmamla gülümsemem bir oldu. O ise deniz gözleriyle bana tebessüm ediyordu.

Sonra elini belime sıkıca kavradı. Bende elimi boynuna götürüp doladım.

Ve tekrar benim boktan gözlerim ile onun o ölenesiye deniz gözleri buluştu.

Dudaklarını araladı ve benim ölüm sebebim olacak o üç kelimeyi söyledi.

"Seni seviyorum Ada..."

Ardından tanıdık bir ses işittim. Adımı sayıklıyordu.

"Ada... Ada. Kalk kız yoksa üstüne atlarım valla."

Gözlerimi araladığımda karşımda kuzenim Betül'ü görüp suratımın düşmesi bir ordu. Onların hepsi bir rüya mıydı? Zaten gerçekte olması imkansız. Anca rüyamda görürüm ki zaten gördüm.

"Ada tam bir saattir seni uyandırmaya çalışıyorum ne uykucusun be."

"Uyandım merak etme."

"Hadi kalk bu gün ne yapıyoruz bakalım?"

"Yaa benim bu gün canım hiç dışarı çıkmak istemiyor."

Tabi istemez. Onca güzel şeylerden sonra onun bir rüya olması çok canımı sıktı.

"İtiraz istemiyorum. Gidiyoruz dediysem gidiyoruz tamam mı?"

"Off tamam Betül."

Başka ondan kurtulamazdım.

"Hadi kahvaltıya inelim yengem çok güzel şeyler hazırladı benim için."

"Senin için?"

"Evet"

"Diyorsun."

"Aynen öyle neyse hadi banyoya ben aşağıdayım."

"Tamam."

* * *

Kahvaltımızı yaptıktan sonra ben odama Betül ise evine gitti. Mağlum bu gün gezeceğimiz için üstüne güzle şeyler giymesi lazım süslü kokanın.

Saat birde bulaşacaktık saat daha on bir yeni olmuş çok vaktim var daha. Neyse şimdiden üstüme giyeceklerimi seçiyimde sonradan geç kalmayayım yoksa sevgili kuzenim beni dilim dilim keser sonra ondan insan sote yapar.

Dolaba doğru yöneldiğimde kapı çaldı. Ben hiç oralı bile olmadan dolabımın kapağını açtım.

Üstüme giyecek bir şey seçmeye çalışırken kapımda bir kafa belirdi ve "yardıma ihtiyaç var mı?"dedi.

"Hımm bir düşüneyim. Evet lazım."dedim ve ikimizde güldük.

Bu Doruktu. Benim biricik bitane ama bitane bestfriendsim.

"Nereye gidiyoruz ona göre seçiyim."

"Ben kafeye gidiyom ama seni bilmem."

"Kimle gidiyorsun küçük hanım? Yoksa benden daha iyi bir kankeytamı edindin kendine?"

SARI PENGUENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin