Arkadaşlar, medyaya MİA'NIN fotoğrafını koydum, mia mor saçlı ve 16 yaşında 1.70 boyunda bir genç kız.
Diğer bölümdede cliffordun resmini medyaya koyucam iyi okumalar bu arada vote vote nerde votee
Okulun ikinci günü yine mor saçlarımı dümdüz yapıp, altıma kısacık kot şort ve üstüme günlük siyah renkde büstiyer giydim belimede bağladığım siyah hırkamla hazırdım anneme beni okula götürmesini rica ettim ve yola koyulduk saçımla uyumlu mor kulaklıklarımı takıp yolu izlemeye başladım yarım saat vir saat arasında okula gelmiştik, anneme bir öpücük kondurduktan sonra siyah eski püskü arabamızdan inerek sınıfıma doğru ilerlemeye başladım özel lise olduğundan bursla gidiyodum ve kıyafete karışmadıkları için giyim ve makyaj konusunda rahattım, sınıfa girip sırama oturur oturmaz bütün gözler beni izledi, ilk olarakda cliffordun kız arkadaşı, yani yalandan kız arkadaşı bana sert bir bakış attı bende ona umursamaz bir tavırla omzumu döndüm, biraz korksamda bozuntuya vermeden telefonumla uğraştım o anda içeri bayan calum girdi. Hemen telefonu sıranın altına koyup ders kitaplarını açtım derken yanımda clifford'ın olduğunu görür görmez irkildim clifford kalın ve gülünç bir ses tonuyla "Korktunmu Güzelim" dedi ben ona biraz yaklaşarak kulağına dudaklarımı değdirerek kahkaha attıktan sonra geri çekikip sırıtmaya başladım oda birden bir kahkaha patlattı ve yanımdan uzaklaştı "Olanların hala farkında değildim, Herneyse okuldan çıkarak eve gittim, birde ne göreyim!!!
Diğer bölümde görüşürüz, arkadaşlar şimdilik yorum ve beğenilerinizi bekliyorum