*8*

22 2 2
                                    

„Jess,vstávej Sluníčko." šeptá mi do ucha Kev.
„Uhm." zamumlám a zakryju si hlavu peřinou.
„Ne,ne," zašeptá a sundá mi peřinu z hlavy, „už žádný spaní. Jdeme snídat." otráveně si povzdechnu a chci se posadit. Opřu se o špatnou ruku,kterou mi projede ostrá bolest.
„Kurva." zašeptám a lehnu si na záda.
„Co máš s rukou?" zavrčí na mě Kev.
„Nic." vydechnu. Ignoruje mě a sundá mi jeho triko.
„Co jsi dělala?" zašeptá zničeně.
„Trochu jsem se porvala.." nelžu mu,jen mu neříkám celou pravdu.
„Jessie.." zašeptá a přitiskne si mě k sobě.
„Víš,že to k naší profesi patří." povzdechnu si a pohladím ho po vlasech.
„Já vím ale.." nenechám ho domluvit.
„Jsem v pořádku vážně." usměji se na něj a políbím do na čelo. „Jdeme snídat Princi." rozverně se na něj zašklebím,plesknu ho přes půlky zahalené pouze černou látkou jeho boxerek a vstávám.
Tentokrát použiji druhou ruku na vstávání, ale nakonec mě stejně chytne Kev za boky a zvedne k sobě na jeho hřejivou hruď.
„No jo furt,ty moje Princezničko." ušklíbne se a líbne mě do vlasů. Už jsem říkala,jak mě štve jeho výška?
Čapne mě za ruku a táhne dolů di kuchyně. Na to,že má tolik zranění je až příliš čipernej.
„Nic tě nebolí?" zeptám se ho v půlce schodů.
„Ne,ten tvůj kámoš mě nadopoval morfiem." usměje se na mě a povzbudivě mi stiskne ruku. Je radost potkat v naší brandži někoho jako je on. Někoho kdo vás podrží za každé situace. Povzdechnu si,debilní city,ale vážně.
„Hej," drkne do mě před kuchyní, „vnímáš mě vůbec?"
„Už jo." sladce se naň usměji.
Ruku v ruce vejdeme do kuchyně,kde překvapivě nikdo není.
Vezmeme si z lednice předem nachystaný zeleninový salát a v tichosti se pustíme do jídla.

*****
„Jessie?"
„Ano?"
„Odjeďme někam pryč."
„Ale proč?"
„Mám o tebe strach. Nechci,aby se jednou vrátili ostatní se slzama v očích bez tebe,protože tě někdo střelil přímo do srdce."
„Ach Keve.." zašeptám a přitisknu se k němu.

Aloha!
Po dlouhé době se přidávám cosi,co mělo bejt původně pokračování,ale nějakým pro mě neznámým způsobem mi došly nápady,příjde mi to celý jako prasečina a tudíž mě to ani moc nebaví. Popravdě spíš vůbec.
Čímż se dostáváme k té hlavní věci,kterou Vám chci říct. Everything isn't good se pozastavuje,protože upřímně,příjde mi to jako ... Ale zase to mazat nechci,přece jen se k tomu časem vrátím.
Pro ty,kteří mají rádi obdobné příběhy doporučuji skvělou autorku Navitty. Taky bych Vám ráda doporučila Platonic love od DwarfDreamy.
Omlouvám se všem,kteří měli tento příběh rádi,ale jak už jsem se zmínila,časem se k tomu vrátím.
Pěknej den!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Everything isn't good.. [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat