1

168 4 0
                                    

Vocea fetei rasuna puternic in sala de muzica , acompaniata de rasetele unora dintre colegii sai.
-Eun Bi , ai exersat macar ? Cum de exercitiul iti iese atat de rau?!striga iritata profesoara sa .Expresia feţei indica starea acesteia , una clar nervoasa. I se formasera zeci de riduri pe frunte iar sprancenele neingrijite era puternic incruntate. Suvite din parul sau saten zburau in toate partile ceea ce ii dadea un aer mai inspaimantator.
-Am...exersat..spuse cu vocea stearsa fata , o lacrima alunecandu i pe pielea ei fina si palida.
-Acum plangi ? De ce ai venit aici daca nu esti buna la nimic ? Ca sa plangi ?
-Am fost acceptata..asta inseamma ca am ceva talent.
-Shi Eun Bi , trezeste te la realitate , tu n ai talent , tu inveti bine carte , atata tot.
-Dar...
-Intrebarea mea e...cine te a incurajat de ai ajuns in halul asta? Priveste , rad de tine , nu ti dai seama si singura cat talent ai ?
Copila de numai 18 ani a izbucnit in plans si a iesit in fuga din sala de curs , privirea ii era incetosata din cauza lacrimilor iar suspine ii scapau incontrolabil . S-a lipit de peretele rece al baii si s a lasat in jos lent privind in gol.
-Toate visele mele...tot...distruse...ce as putea sa mai fac , ce ? E prea tarziu sa ma reorientez...
-Calmeaza te !striga relaxat Sehun. Ia o tigara , ajuta...spune satenul intinzandu i una.
S a uitat pret de cateva minute la el dupa care si a inchis ochii ca sa se calmeze.
-Nu intelegi...asta nu se rezolva cu o tigara.
-Deci e ceva grav.
-Sehun , lasa ma acuma , nu s in stare sa ...sa...ma pot controla.
-Aigoo , fetele sunt dragute cand plang , tu de ce arati asa ciudat?
-Pleaca , pleaca !Striga cu ochii inlacrimati dand usor cu pumnii in baiat.
-E in regula , descarca-te...
Eun Bi si Sehun se cunosteau de la 9 ani , pe atunci fiecare credea in propriile vise .Ea era o fetita mica si obraznica iar el pustiul care o suporta si o ajuta mereu .

Din perspectiva lui Eun Bi

Era ora de teorie muzicala iar , hoinaram pe holurile liceului Noori muscand dintr un mar verde de marimea unei mingi de golf.
-Tu chiar mananci aia ?se auzi brusc vocea unui baiat.
-Oh , Luhan , ce m ai speriat.
-Cum reusesti sa musti din chestia aia , ia-l pe asta!spune aruncandu mi un mar de 3 mai mare .
-Hei, asta e cat capul meu , ia ti l ! ii strig aruncand cu frctul in pieptul sau.
-Auu , doare!
-Da, sigur.
-Nu ma crezi ? Sigur mi ai facut rost de o vanataie.
-Ce copil , nu te mai plange atata.
-Oh , nu ma crezi ?Vrei sa ti arat ?intreba ridicand usor de coltul camasii.
-Aish , pusti pervers.
-Ti e foame ?
-Nu.
-Super , hai la masa.
-Nu vreau.
-Haaai ! striga prinzandu ma de imcheietura.
-Luhan , da mi drumul , nu auzi ?Vrei sa mori ? Hei , opreste te.
-Oh , ce morocanoasa esti azi , iti trece cu un fresh de portocale.
***
-Esti mai bine ?Uite , ai zambit deci sa inteleg ca da.
-Ba nu , ti se pare.
-Abia am ajuns dar se pare ca trebuie sa ne intoarcem pentru ora de engleza.
-O sa ma afecteze daca pierd o ora ?
-Da , parca voiai sa ajungi un super-idol K-Pop.
-Poti sa ajungi cantaret daca nu poti canta ?
-Pai...asta...
-Vezi ? O ora nu conteaza.
-Hei ce i asta , o sa renunti la scoala?
-Nici chiar asa...O sa iau doar o pauza...
-Cum ...crezi ca e mai bine , wah nu mi place atmosfera asta .

***

-Cum a fost la scoala astazi ?intraba mama cu ingrijorarea ei tipica in voce.

-Mama , sunt bine , nu s moarta , ce vrei ?

-Cineva s a trezit cu fata la cearsaf se pare

-Inchid

-Nu , nu , gata , voiam sa aflu daca debutul tau e programat.

-Mama..nu inca , nu ti face griji , ai o fata talentata.

-Chiar?

-Da , profesorii ...imi dau multe sfaturi . O sa fie bine

-In regula , sa fii cuminte si nu provoca probleme in camin.

-OKay , mama , inchid.

-Okay ?Ti se pare okay sa o minti in halul asta? comenteaza in spatele meu Chanyeol.

(Oh Sehun fanfic) Toti putem visaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum