Sambata , ziua mea preferata , ziua de dormit pana la 13, iesit in oras , ascultat muzica , ziua perfecta .Atunci s a intamplat sa ma trezesc mai devreme ca niciodata , la 5 si ce poti sa faci intr o sambata la ora 5? Va spun eu , nu prea multe daca imparti camera cu cineva.Nu poti sa te uiti la televizor , nu poti sa te plimbi prin camera probandu te in hainele tale de seara caci faci zgomot , nu poti decat sa citesti sau sa stai cu ochii n pereti sau in telefon , cea mai buna idee e sa iesi la alergat prin parc , lucru benefic pentru tine , mi am luat din dulap un trening albastru si m am incaltat in ce-am apucat prima data , intr o pereche de adidasi albi si m am strecurat afara din camin , odata iesita pe poarta am luat aer in piept si am privit increzatoare spre oras.Imi pusesm in plan sa alerg jumatate de ora cel putin , ceea ce nu facusem niciodata , nu pot spune ca sunt o fana a sportului .Mi am pus castile in urechi si am dat muzica la maxim apoi am pornit optimista spre parc .Dupa 10 minute de alergat deja obosisem dar mi am adunat toata forta ca sa continui , bineinteles ca dupa alte 10 minute m au lasat picioarele si am cazut lovindu ma puternic de bordura de ciment , cateva firicele de sange imprastiindu se.Am inceput sa rad ca intotdeauna cand cad insa o voce cunoscuta mie s a auzit din spatele meu.
-Esti bine ?ma intorc si il vad pe Luhan privindu ma speriat .
-Sigur , a fost doar o cazatura mica ...spun si dau sa ma ridic insa durerea simtita in acel moment nu m a lasat , am cazut involuntar inapoi.
-Eun Bi , ce ai ?
-Piciorul meu...am spus eu printre gemete.Ma doare putin glezna...
-Stai calma, mergem la spital .
-Pentru o cazatura ?
N am primit un raspuns dar satenul si a varat o mana sub picioarele mele si una pe spate luandu ma brusc in brate.
-Nu te zbate caci n o sa te las jos nici daca imi tai gatul si doar o sa te doara mai tare.
-Da mi drumul , pot sa merg daca ma sprijin de tine , nu i nevoie sa merg la spital , sa mergem in camera mea.
-Prostuto , spitalul e mai aproape , cat crezi ca pot sa te car ?
***
-Vezi ? N a fost nimic grav , doar mi am luxat putin glezna!ii reprosez cand am putut pleca din spital.-Eram ingrijorat...
-Imi cunosc corpul mai bine ca tine , trebuia sa ma crezi.
-Ai inceput sa razi in loc sa plangi , situatia era destulde confuza.
-Nu stiai ca asa fac mereu ?
-Ba da dar...Hei , oricum o sa trebuiasca sa te odihnesti un timp deci mai bine ca am fost la spital.
-Ba nu , am pierdut timpul.
-Si aveai ceva mai bun de facut ?
-Sa..mananc ceva...sau...sa ma uit la un film
-Ca tot zisasi ,mi e foame , sa mancam ddeokbokki.
-Eu nu vreau !strig insa clar ziua aia nu era ziua mea norocoasa caci in acel moment stomacul meu a protestat.
-Ba vrei!spune chicotind uitandu de spre mine cu amuzament.
***
-Atentie toata lumea !striga cat poate de tare profesoara de canto.Mai aveti 2 zile pana la examen deci repetati , nici prea putin dar nici prea mult , va puteti afecta vocea daca repetati prea mult . Sa nu cumva sa lipsiti cu pretextul ca sunteti bolnavi , nu vom reprograma examenul si veti pleca oricat de buni ati fi.
-Am inteles , spunem toti sec in cor.
-Liberi !striga dandu ne cele mai bune vesti pe ziua aceea.
-E marti...mormai eu panicandu ma cu gandul ca poate Eun Byul nu va veni.
-Si ce daca e marti ?Piciorul tau e mai bine?intreaba Sehun .
-D-da!ma balbai eu .De unde ai aflat ?
-Oare de unde ?Nu e ca si cum impart camera cu Luhan si suntem cei mai buni prieteni.Intrebarea mea e...ei bine , de ce nu mi ai spus tu si a trebuit sa aflu de la el ?
-Am..uitat , ii spun evitand sa l privesc.
-Credeam ca noi ne spunem tot
-Am uitat , ok ?Am avut multe lucruri pe cap si stiam ca si tu esti ocupat si n am vrut sa te ingrijorezi !ma grabesc si le spun pe toate in mai putin de 2 secundde .
-Hei , hei , hei , linisteste te , e ok , inteleg , data viitoare sa mi spui.
-Nu o sa fie o data viitoare caci n o sa mai cad.
-Da , la cat de impiedicata esti sigur n o sa se mai intample, spuse sarcastic.
-Impiedicat esti tu!ii raspund eu artagoasa.
***
Ma rasuceam de pe o parte pe alta , nu putem sa inchid ochi din cauza emotilor , speram atat de mult ca Eun Byul ma va ajuta insa frica de a o astepta in zadar urmatoarea zi ma paraliza.Ma foiam , ma suceam pe toate partile dar cum sa adorm cand ma gandeam in continuu?
M am imbracat in graba , ceasul indica 14:30 , m am strecurat afara si am fugit spre locul de intalnire , imediat ce am ajuns m am fixat pe o banca si am asteptat , trecusera 10 minute , apoi inca 15 si inca 20 si tot asa pana cand ceasul arata ora 16 , vantul incepuse sa sufle iar eu asteptam in continuare , siraguri de lacrimi se impleteau pe fata mea , am inceput sa alerg si sa plang inapoi spre camin , proba era maine iar eu nu repetasem nimic in speranta ca Eun Byul o sa vina . Nefiind atenta alergam pe trecerea de pietoni fara sa imi dau seama ca era rosu , masinile treceau un adupa alta , ameteala ma acaparase , zgomotul infernal parca ma facea sa mi pierd mintile si intr o fractiune de secunda innfernul ma cuprinsese , o masina alba destul de veche a foacut contact cu mine aruncandu ma la putin loc de ea. Corpul parca imi era tot mai greu si la fel si pleoapele , dupa..totul s a intunecat , nu mai stiam nimic , doar auzeam tipete si pasi ale oamenilor ce imi puteam da seama ca se adunasera in jurul meu cerand o ambulanta.
M am trezit , nu murisem , ma simtea bine dar credeam ca am halucinatii , Eun Byul motaia cu capul pe pat langa mine .Piciorul imi era invelit intr un bandaj gros . Nu , de fapt era gips , mi se paruse doar , am dat de gateva ori cu degetul in el din curiozitate .
-Eun Byul?ma balbai eu dandu i o palma peste ceafa.
-O-Oh?mormaie ea inca adormita.
-Viseaz sau chiar esti aici?
-Nu visezi prostuto !Cum naiba ai reusit sa fii lovita?
-Dupa ce te am asteptat..
-Dupa ce m ai asteptat ce? N ai auzit de telefon ?NU puteai sa ma suni ?A avut intarziere avionul , aigoo ce fetita proasta.
-Hei , proasta esti tu!
-Da stiu , nu trebuia sa vin .
-Trebuie sa inveti o coregrafie si o melodie pentru examenul de maine , spun eu schimband subiectul
-Ce?
-Ce? Ti am zis ca vreau sa facem schimb !
-Si daca nu vreau?
-Atunci de ce ai venit ?
-Ca...sa o vad pe mama.
-Da , sigur , eu mi am rupt piciorul pentru tine si tu..
-Aish , bine , bine , o s o fac dar nu incep de acum , imi e lene .
-Cum ai ajuns tu politista sau avocata , ce esti?
-----stiu ca i scurt , sorry-----
CITEȘTI
(Oh Sehun fanfic) Toti putem visa
RandomEun Bi , fata total netalentata si Eun Byul , sora ei care se intampla sa aiba o voce de aur . Oare Eun Byul isi va lasa viata din America pentru a se da drept o pustoaica de 18 ani?Si mai ales , Eun Bi isi va indeplini visul?