2

88 4 1
                                    

-Stiti ca examenele se apropie deci aveti grija de vocea voastra , e cea mai importanta , beti ceai cald , nu mancati inghetata , aveti grija sa nu raciti , fiti cat deprecauti puteti , examenele se vor desfasura pe parcursul unei intregi saptamani in ordine alfabetica , profesoara Go , de dans , spune ea scarbita , va va arata lista cu ordinea in care veti sustine proba , cei care nu sunt prezenti sau care nu obtin o nota peste 8 vor trebui sa si prezinte transferul.

In acel moment creierul mi s a umplut de mii de intrebari . Cum sa iau eu 8 ? N am incredere ca iau nici macar 5 !Nu vreau sa imi las prietenii si sa ma transfer , trebuie sa gasesc un plan , poate playback sau ...Nu , clar trebuie sa gasesc ceva sa trec . Daca nu , va trebui sa ii spun mamei adevarul , sa imi las prietenii si sa plec si nu vreau sa se schimbe nimic , pot spune ca sunt multumita de starea mea actuala.Pur si simplu inghetasem , frica preluase controlul si nu ma puteam misca , imi simteam tot corpul amortit si nu puteam sa fac nici un pas , ochii imi erau atintit asupra tabelului .

-Esti bine ?

-NU , Sehun , ce ar trebui sa fac ?

-Sa repeti.

-Eu...sunt anti-talent...nu pot face nimic ca sa schimb asta ...

-Daca ai avea vocea surorii tale..

-Ticaloasa aia mica a ales sa plece in Amercia sa faca pe politista in loc sa profite de vocea ei.

-Poate ar trebui sa faci si tu la fel.

-Vrei sa spui ca ar trebui sa plec ?

-Nu , vreau sa spun ca ar trebui sa faci ceva ce iti place.

-Fac , cant , doar ca nu sunt buna.

-Si lui Eun Byul ii placea sa deseneze dar nu era buna asa ca s a reorientat.

-Dar ea era buna la cantat.

-Si tu trebuie sa fii buna la ceva .

-Degeaba daca nu stiu la ce.

-O sa fie bine , ma incuraja s ma stransa la pieptul lui la fel de tandru ca intotdeauna.

-Da mi drumul! Da mi drumul odata , duhnesti a parfum .

-Daca te mai tin putin , o sa mirosi si tu la fel.

-Da te de langa mine !am tipat in timp ce ma zbateam sa scap.Ajutati ma , va rog , cineva , oricine , heei !

***

-Neah...prea scump...comentam eu la fiecare anunt din ziar in acelasi timp urmarind anunturi pe net

-Unnie , ce naiba faci la ora asta? E ...3 ! spune pe jumate adormita Hyeon Hee , colega mea de camera.

-Ma uit la anunturi.

-Ce cauti ?

-O vrajitoare sau o profa de canto, ca sa trec de examenul ala .

-Esti nebuna si ciudata.

-Nu , sunt Eun Bi.

-Ha ha , spuse sec,ar trebui sa rad?

-Culca-te !strig si ii arunc o perna in fata

Dupa cateva minute de cautat in zadar mi am dat seama ca aveam o solutie , oarecum realizabila , m am strecurat in maxima liniste afara din camera avand grija sa nu fac nici pe holuri galagie pana in celalalt corp unde era dormitorul lui Sehun . Norocul meu , usa nu era incuiata asa ca am putut intra fara sa fac mare tam-tam .

-Hei , tu !sopteam incercand sa il trezesc numai pe el , nu si pe Luhan on acelasi timp impungandu l cu un creion in burta.Dupa cateva minute bune pierdute , m am enervat deci prin urmare am imceput sa il zgâlţâi .

(Oh Sehun fanfic) Toti putem visaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum