CAPITOLUL 1

24 3 0
                                    

Draga Roxana, Roxa,
Te iubesc, cu sau fara leucemie, esti ca o surioara mai mica pentru mine. Nu vreau sa te pierd...
Bogdan

Incep sa plang cand vad scrisoarea de la Bogdan , e cel mai bun prieten al meu, defapt e mai mult, e fratiorul meu mai mare nu pot sa il pierd, sa ii pierd, pe el, pe Raluca cea mai buna prietena, pe Matei baiatul de care imi place si pun pariu ca si el simte ceva pentru mine chiar daca se pupa cu toate, pe mama, pe tata, am atâtea persoane importante, nu pot lasa o boala sa imi împiedice toate fericirile.

Draga Bodan,
Si eu te iubesc, dar trebuie sa ma intelegi sunt din ce in ce mai obosita, as vrea sa fac mai multe dar nu ma descurc asa bine cu aceasta boala. Abia astept sa ne vedem din nou la şcoala.
Roxa.

Am luat o hotarare dupa ce i- am trimis aceasta scrisoare, ca nu voi lasa aceasta boala sa ma împiedice de la ultimele clipe de viata, vreau sa fiu fericita alaturi de cei dragi mie.

A doua zi la şcoala ma duc direct la clasa lui Bogdan si il iau in brate si eu si el ne dam seama ca nu mai e mult dar incearca sa zambeasca cat mai mult. Spre norocul meu Matei e cu Bogdan in clasa si ma vede, asa ca iese si el.
-Hei Roxa! imi spune si apoi ma strange in brate, e asa bine in bratele lui.
Bogdan ne priveste si zambeste pe ascuns, el si Raluca sunt singurii care stiu ca imi place de el. Pentru o fata de 16 ani sunt foarte retinuta si discreta.
In timp ce stau in bratele lui Matei apare si Raluca iar el se duce sa o imbratiseze si pe ea. Nu stiu de ce dar acum toate sentimentele mele sunt mai amplificate, ma simt asa bine cand suntem toti patru, ne complet am unul pe altul si fiecare are locul so rolulul lui in acest grup. Începem si vorbim si ne facem planuri pentru weekend. Stau langa Bogdan si ne ţinem in braţe iar Raluca sta cu Matei si fabuleaza despre tot felul de prostioare.
-Hai sa mergem la mare, spune Matei.
-Daaa! Ar fi o idee grozava, il aproba Raluca.
-Nu stiu sigur...spun eu
-Nu o sa se intample nimic, te distrezi si tu putin, in fond am eu grija de tine, iti promit! spune Bogdan
-Aw ce dragut! Haii Roxa, o sa te distrezi! spune Raluca.
Matei vine langa mine si ma strange in brate.
-Hai Roxa, o sa fie bine.
-Of bine, ne vedem maine la opt dimineata.
A doua zi ma trezeste un clacson nu tocmai placut.
-ROXANAAAA!! il aud pe Matei strigand numele meu ceea ce ma învioreaza si mai mult asa ca ma ridic din pat, ma spăl pe dinti si ma imbrac, cat de repede pot ca sa nu ii las sa ma astepte. Când ajung jos urc pe locurile din spate ale masinii alaturi de Raluca. Cum urcu in masina muzica e data mai tare decat este necesar pentru mine la aceasta ora si incep si canta melodiile care se aud la radio, iar eu spre surprinderea mea am reusit sa adorm in toata galagia aceea.
Cand m-am trezit eram deja la mare. Vedeam valurile agitate cum veneau si plecau de la malul stlicos, iar nisipul straluceste sub soarele arzator.
-Hei, te-ai trezit! spune vesel Bogdan
-Mhmm, spun eu somnoroasa
-Hai, vino sa faci o baie, apa e foarte calda.
-Nu stiu sigur...
-Haaaai, o sa ne disteam iti promit.
-Bine.
Apa e calda si primitoare. Matei alearga dupa Raluca iar eu incerc sa ma acomodez cu temperatura apei alaturi de Bogdan. Cand ma vede Matei alearga direct spre mine si ma arunca in apa. Imediat dupa ce m-a aruncat se arunca si Bogdan cu Raluca si inoata spre noi.
-MATEI!!!
Matei rade in hohote iar eu nu pot fi suparata asa ca rad si eu.
Toata ziua am stat pe plaja si am inotat.
Spre seara ne plimbam pe malul apei, eu si Raluca mergem inaintea baietilor ca sa putem sa vorbim crezand ca nu ne aud Matei si Bogdan.
-Te-ai distrat?ma intreaba ea.
-Da ,chiar a fost frumos.
-Normal ca a a fost frumos cand are cine sa aiba grija de tine neconditionat.
-Hhu?
-Bogdan nici nu te-a scapat din ochi azi, a fost foarte atent la tine.
-Si Matei a fost cu tine. ii raspund pe un ton diferit.
-Poate ca a stat mai mult cu mine dar sa stii ca de cele mai multe ori vorbeam despre tine si de ce te-ai schimbat asa.
-I-ai spus cumva ceva?
-Nu, dar si-a dat seama ca esti altfel.
-Of...poate ca ar trebuii sa stie si el, adica toti patru suntem un grup, suntem cei mai buni prieteni, ne spunem totul...
-Nu chiar totul. ma intrerupe ea.
Aerul de afara se raceste, iar mie incepe sa mi se faca frig asa ca incerc sa ma incalzesc. In secunda urmatoate Bogdan apare langa mine cu o bluza de-a lui mai groasa.
-Pune-o pe tine. imi spune
-Mersi.
-Ti-am zis ca o sa am grija de tine. Hai sa mergem la masina.
De data asta nu mai stau in spate cu Raluca, langa mine se aseaza Bogdan si ma strange in brate iar eu adorm.

Ultimele zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum