CAPITOLUL 3

6 2 0
                                    

E luni dimineata si un mesaj ma trezeste.
*
Ce faci micuto? Te-ai trezit? Mai este o saptamana si vine ziua ta, pentru o cateva zile vom avea aceeasi varsta.
Bogdan
*
*
Neata. Da mai e o saptamana si mai sunt doua saptamani si e ziua ta.
Roxa. R.
*
*
Hai trezeste-te si la scoala cu tine.
Bogdan.
*

Ma imbrac si o astept pe Raluca sa vina la mine ca sa plecam impreuna spre scoala
-Ai intarziat. ii spun eu
- Asta e . imi spune ea zambind
- Hai la scoala o sa intarzii.
La scoala Bogdan e la dulapul meu impreuna cu Matei. Mergem si ii salutam, iar apoi mergem spre clasa. In timpul orei stau in banca cu Matei ceea ce ma bucura intr-un fel, dar in acelasi timp nu prea imi convine, nu stiu de ce dar sunt geloasa ca Bogdan sta cu Raluca.
-Pot sa dorm azi la tine? Facem seara fetelor. imi spoteste Raluca din spate
-Da, imi e dor de seara fetelor. Poti sa vii la mine la spate.
-Bine. spune ea fericita, iar Bogdan si Matei zambesc.
La sfarsitul orelor ma grabesc acasa ca sa ma pregatesc pentru seara fetelor.
Raluca ajunge cu un sfert de ora mai repede.
Pana noaptea tarziu ne-am uitat la tot felul de filme si seriale. Stam in pat si ne uitam la tv, cel putin eu ma uit la tv, Raluca vorbeste prin mesaje de ceva timp si mi se pare ca e foarte concentrata.
-Raluca, crezi ca imi poti face o limonada, imi e rau...
-Imediat ti-o aduc, Roxa.
Pleaca spre bucatarie si spre norocul meu si-a lasat telefonul in camera, asa ca ma uit rapid sa vad cu cine vorbeste chiar daca nu e frumos. Spre mirarea mea vorbeste cu Bogdan ceea ce ma face si mai curioasa asa ca ii citesc mesajele.
Bogdan: esti la Roxa?
Raluca: da, ce e?
Bogdan: am o problema, cred ca imi place de Roxa...
Raluca: ah...si eu ce vrei sa fac?
Bogdan: nu stiu...sa ii zic, sau ce sa fac?
Raluca: nu mai suntem in generala ca sa ii spui pur si simplu ca o placi, nu stiu Bogdan, o sa vorbesc cu ea si o sa ma gandesc la ceva acum lasa-ma cu dramele tale. Pa pupi
Bogdan: mersi Ralu.
Efectiv raman fara aer. Bogdan ma place? Cand s-a intamplat asta? Nu cred, doar face misto, asta este stilul lui, sa faca misto de fete in general, dar nu si de mine. Sau poate da?
Cand intra Raluca in camera imi da limonada iar eu o termin intr-o secunda iar apoi imi fac curaj si o intreb cu o voce soptita.
-Bogdan...aaa...ma...place?
Inima mea bate atat de tare incat am impresia ca o sa-mi sara din piept. Raluca are o fata uimita.
-Mi-ai citit mesajele?
-Nu am vrut, scuze, pur si simplu am vazut ca stateai de o ora in fata telefonului si scriai si eram curioasa sa vad cu cine si cand am vazut ca vorbeai cu Bogdan am fost putin geloasa, dar nu stiu de ce si atunci le-am citit. Iarta-ma.
In secunda urmatoare se aseaza pe pat langa mine si imi zice:
-Acum ca stii ca ii place de de tine, mai trebuie sa stii ceva.
-Cum ar fi?
-Promiti ca nu te superi? ma intreaba Raluca ca o voce timida.
-Da. Spune!
-Imi place de Matei.
Raman pe loc. Poftim? De ce sunt asa multe lucruri despre care nu stiu?
-Ah. spun eu intr-un sfarsit
-Nu esti geloasa?
Spre suprinderea mea nu sunt geloasa, singurul lucru la care ma gandesc acum este Bogdan, daca el chiar ma place? Nu vreau sa ii placa de mine, nu vreau sa sufere, am leucemie si nu stiu cat mai tariesc, o luna, o zi, nu vreau sa planga nimeni dupa mine mai ales Bogdan care nu merita sa fie trist.
-Nu, nu sunt geloasa, defapt ma simt usurata ca iti place de el si nu de Bogdan.
-Stai... Acum iti place de Bogdan?
-Poate mereu mi-a placut de el, mereu am stat cu el mai mult, poate l-am folosit pe Matei ca pe un prerex. Dar nu vreau sa il fac pe Bogdan sa sufere, nu stiu cat mai traiesc.
-Roxana, o sa traiesti o gramada, distreaza-te, da-o in colo de boala, nu o mai pune pe ea pe primul loc. Si oricum va potriviti tu si Bogdan, iar el chiar o sa aiba grija de tine.
-Vorbim maine, noapte buna!
-Noapte buna, te iubesc !
-Hai culca-te, si eu.

Ultimele zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum