CAPITOLUL 7

6 2 0
                                    

De dimineata ma trezeste un mesaj. Crezand ca e de la Bogdan imi verific telefonul entuziasmata.
          Uite, Roxa imi pare rau ca m-am purtat asa ieri, e ciudat sa te stiu impreuna cu Bogdan, stii credeam ca iti place de mine si cand am aflat, nu stiu… lumea mea s-a intors pe dos pentru ca tot ce stiam si simteam se schimbase. Stii, sunt obijnuit sa stiu ca noi patru suntem doar prieteni si vom ramane asa mereu, dar era evident ca o sa apara si ,,acele cupluri,, in grupul nostru. Oricum voiam sa-mi cer scuze. Sper ca o sa fim ca inainte. Tin foarte mult la tine blondino.
                          Matei M.
Dupa ce citesc mesajul ma cuprinde un sentiment de melancolie, nu vreau sa se schimbe nimic.

                        Matei,
Nu sunt suparata pe tine si iti promit ca nu se va schimba nimic intre noi. Apreciez ca mi-ai trimis mesajul. Ne vedem la liceu. Te pupi.
                             Roxa. R.
Cand ies din casa sa merg spre liceu Bogdan sta rezemat de gardul curtii mele si ma priveste zambitor. Doamne simt ca mi se immoaie picioarele. E atat de frumos.
Se apropie de mine iar eu raman pe loc.
-Buna dimineata iubito. imi spune el
-Hmm, imi place cum suna.
-Si mie, mult.
Apoi imi cuprinde fata in maini si ma saruta. Imi incolacesc mainile in jurul gatului sau si ma las dusa de val. El isi coboara mainile usor pe spatele meu, raspundind fiori in tot corpul si se opreste.
-Hai la liceu, o sa intarzii la ore.
ce? De ce s-a oprit?
-Daca continuam asa iti garantez ca nu mai ajungem. imi spune cu un zambet viclen.
Pai nu cred ca m-ar deranja.

.

Ultimele zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum