Cap. 8

32 2 2
                                    

...era o pișcină! Cum unicarnu lu maicăsa o aduso aici?

- Îți place?

- Normal! Da cum ai adus-o?

- Am eu metodele mele.

- Jeff, îl întreb bătând din picior

- Bine,bine! A adus-o slendermam cu puterile lui de aur, spune sarcastic( ultina parte)

L-am îmbrățișat scurt apoi l-am sărutat.

- Dar Jeff, n-am costum de baie

- Stai liniștită! Am omorât mai devreme o fată care avea pe ea costum de baie. Când ți-l dau să închizi ochii și după ce te îmbraci să deschizi ochii. Bine?

- Bine...

Am făcut cum mi-a spus. După ce m-am îmbrăcat am deschis ochii.

- Jeeeeeffreyyy!!!!!!!

Aveam bikini pe mine și un sutien cu 4 mărimi mai mici pentru sânii mei. Nenorocitu mă-ti!!! Am ieșit din casă și m-am dus la Jeff.

- Ce-ți închipuiai că vei face? Hm?!

- Hai măi! Arâți super sexy!

- Gura! Afemeiatu mă-ti! Dă-mi dracului un alt costum!!!

Eram mega ultra furioasă.

- O să-ți dai doar dacă îmi faci o favoare mai încolo. Bine pisi?

M-am uitat o clipă la el. Avea un zâmbet pervers răău...da oricum o să accept fiindcă în pișcină pun pariu că o să-mi de cârpele astea jos ( sunt foarte ușor de dat ) de pe mine și o să rămân goală. Și poate mă fu*ă în ea.

- Biiiiine!

Mi-a dat un costum potrivit pentru mine. L-am luat și mi l-am pus. Am înotat. Jeff m-a răsturnat de câteva ori ( 4 ori ). După ce-am ieșit m-am șters și am mers cu Jeff în casă.
Am intrat în camera mea iar Jeff după mine.

- Jeff ce cauți aici?

- Mai ți minte când am spus că vreau o favoare cu castumul de baie?

- Da...

- O vreau acum...

- Ce favoa...

Nu am apucat să termin că m-a.lipit de peretele rece. A început să mă sărute cât mai animalic. A coborât la cât. Gemeam de plăcere. Asta la făcut să zâmbească pervers. M-a trântit în pat. S-a năpustit peste mine. Mi-a desfăcut sutienul de baie și l-a aruncat.pe undeva prin cameră. I-am dat slipul de baie jos iar el mi-a dat chilotul. Chiar vroiam asta? Chiar vreau să fac s*x cu Jeff? Da vrei și o s-o faci! Bine.

- O-o să doară?

- Nu...n-ai mai făcit asta până acum?

Am oftat.

-Nu...

Mi-a bãgat-o încet. Făceam mișcări de dute vino. Știți la ce mă refer :-) După ce am făcut ceva mi-a scoso.

- Te iubesc Alice.

- Și eu Jeff.

Am adormit în brațele lui și da eram goi. =)))))

Hey! Scuze că încep cu asta. Știu că sunteți furioși pe mine că postez greu. În orice caz...am încercat să fac capitolul mai pervers. Și fac o carte nouă. Sper să vă placă. ( Mă refer la cartea nouă.)

Vă pwp!❤❤❤❤❤

Bloody MaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum