Șiii...ca să vezi. Un băiat cu glugă pe cap, cu o față palidă și...nu-i puteam vedea chipul că avea niște plete pe față. Așa deci, o ținea pe Bloody Mary cu cuțitul la gâtul ei.
Tipul: Dacă o mai atingi cuțitul ăsta va ajunge-n capu tău Bloody.
I-a dat drumul și s-a făcut nevăzută.
- Ești bine? îmi spune ridicândumă
- Da...da tu cine dracu mai ești?
- Eu sunt Jeff the Killer. Ști tu, ucigagașul de vieți.
-......
- Stai liniștită, nu o să te omor. De obicei fac asta tuturor persoanelor pe care le întâlnesc.
- De ce nu mă...
- Ca să întrebi tu. Acuma hai.
M-a luat în brațe stil mireasă ( ciudat ) și m-a dus nuju unde. E așa de bizar. Adică, cel mai mare criminal din branșă nu mă omoară. Am ajuns la o cabană ( cred de fapt o căbănoaie). M-a lăsat jos. Am intrat în cabana ceea nenorocită. E ciudat,super ciudat. În ea ( cabană ) era Slenderman, Tata copac, Elly, Sally, L. Jake, E. Jake și Ben. Toți se uitsu la mine ca pe ultima prăjitură de pe farfurie.
- Voi nu aveți TV aici de vă uitați la mine?
- Prieteni ea e Alice de care v-am spus. spune Jeff
- Încântat! spune tata copac
- Da...și eu. spune Ben uitînduse prea atent la mine
- Okey, păi de ce mă aflu aici, de ce nu mă omorâți și cam atât.
- Stai liniștită baby! Tu vei sta cu noi. spune L. Jake
- Wow! Cum mi-ai spus? Ai căutat-o cu lumânarea!
M-am năpustit peste el dar Jeff m-a prins.
- Ușor pisi! mi-a spus E.Jake
- A deci vrei și tu în orașul pumnilor, populația: Tu.
- Okey, n-o mai enervați! spune Jeff
- Deci, dacă stai aici trebuie să respecți regulile! spune Stâlpu de iluminat
- Bine!
Jeff m-a luat de mână și m-a dus într-o cameră.
- Bun deci asta-i camera ta.
- Mersi, da de ce dracu stau eu aici?
- Eu și Justin suntem prieteni așa că stai aici.
- Bine...da nu o să mă omori peste noapte!
- Stai liniștită.
Acum sunt singură în camera asta. E destul de mãricică. Și wow o baie proprie! Un pat mare și o plasmă. Am coborât scările.
- Hei, Alice! Joci adevăr sau provocare? Spune Elly
- Sigur de ce nu!
- L.Jake a sau p? spune Slend
- P frate!
- Te provoc să-i dai în cap lui Jeff cu un ou.
- CU PLĂCERE!
A luat un ou și plioșc! Ou e pe copu lu Jeff.
- Nenorocitu mă-ti! spune Jeff
A urcat sus să facă un duș. Când a ieșit era curat. E așa de drăguț!!! Ce? Eu îl plac pe Jeff? Nu,nu,nu! Sau poate? Nu! Ba daaa! Ba nu conștință de câcat!
- Jeff a sau p? Spune Sally
- A.
- E adevărat că o placi pe Alice? Dacă minți o să primești 20 de ouã în cap.
- De unde o să știi că mint?
- Nu spun...deci, răspunde!
- Nup
Jeff pov.
Nu puteam spune adevărul. O plac foarte mult pe Alice.- Greșit!!! O placi foarte mult pe Alice. Ți-am citit gândurile! spune Slend
Ahhhh! Trebuia să mă aștept!
- Eu...am să p-plec în cameră...spune Alice
A urcat sus. Ce să fac? Psihopații ăștia! Dacă iași spânzura pe toți! Am.plecat de la masă și m-am dus la Alice. Am ciocănit. Am auzit un ,, Intră!''. Deci am intrat. Nu era în cameră. Era la duș. Când aieșit era undă și în prosop.
- Scuze dacă te deranjez...
- Nu-i nimic...ămmm...tu chiar mă placi? Adică...
- Ămmm...
Ce să spun? Spune da! Poate te place și ea! Dacă nu vei muri singur. Mă faci să mă simt mai bine să ști! Glumeam! Spu-ne da!!! Bine!
- Jeff...
- Da! Da te plac foarte mult!
Cu ce să încep...o da! Va urma...și scuze că.postez așa greu da asta-i viața! ❤ :-) Aștept a păreri, de bine sau de rău și mersi că citiți cartea aceasta.
Vă iubeeesc!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
:-)La medie e Alice ;-)