Hatalardan Ders Almak

130 16 0
                                    

Yaz tatili neredeyse bitmek üzereydi off bitmesini hiç istemiyordum rahattım öğlene kadar uyumak , istediğim zaman gezmek tozmak çok güzeldi bu rahatlık 2 hafta sonra sona eriyordu.Benim için kabus başlıyordu dersler,ödevler,sınavlar ve SBS sınavı...

Bu sene 8. Sınıf benim için hiç iyi olmayacaktı kendimle yaşıtlarımla yine kıyaslancaktım.Annem bana Derin bugün dershaneyle görüşmeye gideceğiz babanla dedi bende homurdanarak zaten okul bana yetiyorda artıyor dershane neyin nesi anne ya dedim.Akşam olunca annemler dershaneye kaydettirmeye gitti bende evde kardeşimle bekliyordum.İki saat sonra eve geldiler ve annem şöyle dedi:

-Derin seni kaydettirdik Cumartesi günü sınava girceksin dedi

- Ahh yine mi sınav ben rahat olamacak mıyım of of...

Sınav günü geldi sınava girdim hiçte çalışmadım umrumda değildi o zamanlar her şey toz pembeydi benim için büyük hayallerim vardı ama emeksiz yemek olmuyordu tabiki keşke şimdiki aklım o zamanlarda olsaydı ama geçmişe geçmişler ola...

Koskoca iki hafta beş dakika gibi geçti okula gideceğim için içim bir tuhaftı rahatım bozulacaktı okul yetmiyormuş gibi birde hafta içi dershanem vardı çok yorulcaktım dershanem hafta sonu olsaydı nolcaktı sanki. Sabah olunca hemen okul kıyafetlerimi giydim kahvaltımı yaptım ve okulun yolunu tuttum ahh müdür yine uzun bi konuşma yapacaktı yine iki saat ayakta beklicektik ve öylede oldu sınıfa girdiğimde ortamdan hiçte memnun değildim yine benimle dalga geçeceklerdi yine yine...

Sınıfa girdiğimde hemen Cansu'nun yanına oturdum çünki en yakın arkadaşım Cansu'ydu onla çok iyi anlaşıyordum her şeyimi onla yapıyordum.Okul bittiğinde derin bir ohh çekicektim ki dershanem var üçte o aklıma geldi suratımdaki tüm tebessüm atelektazi oldu resmen birden soldu eve geldim anneme şöyle dedim anne bugün daha ilk gün dershaneye gitmesem olur mu zaten ders işlenmez dedim annemde çok tavizkar davrandı iyi bakalım bugünlük gitme dedi ve ilk hatamı burda yaptım...

İnsanların Attığı Taşlarla YükseldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin