Bugün mis gibi uykumu aldım ve kahvaltımı yaptım üstümü giyindim sonrada yola çıktım bugün mutluyum ama ne yazık ki diğer okuldaki stajerlerin yüzünden mutluluğum uçup gidecek.
Servise vardım bir tane hasta vardı koyu bir Fenerbahçe taraftarı adamın her şeyi Fenerbahçe'li amcada 60 yaşına yakın Fenerbahçe'li olduğum için çok sevmiştim amcayı neyse servise gittiğimde direk hastaların isim listesini aldım ve başladım ateş tansiyon ölçmeye 15 dakika sonra Gamze ve Zehra adında iki stajer geldi Zehra ben gibi kapalıydı tatlı bir kızdı ben Buketle ateş ve tansiyon ölçerken izlediler bizi neyseki bi tane oda vardı Gamze'ye tansiyon ölçmesi için aleti verdim başta mırın kırın etti sonra isteksiz bir şekilde manşonu hastanın koluna geçirdi pompayı sıkmaya başladı ve pat diye ses geldi anında elinden bıraktı aleti ölçmek istemiyorum ben dedi sonra Zehra'ya dedim oda hayır kulaklarım duymuyor dedi sinir oldum iyi ben ölçerim dedim ve ölçtüm sonra bi tane daha stajer geldi başka bir okuldan adı Pelin'di iyi birine benziyor inşallah öyledir diye geçirdim içimden sonra 10 tedavilerine başladık hastaların antiemetik analjezik ve günlük dikkat edilmesi gereken ilaçları vardı bende o ilaçların prospektüslerini alıyordum çünkü staj defterini doldururken çok işe yarıyor. Tedaviler bitti bende elimdeki ders notuna çalışmaya başladım 10 dakika sonra Toprak geldi bi an afalladım beklemiyordum aniden çıktı karşıma Zehra'yı arıyormuş bana nerde diye sordu gayet soğuk bir sesle ve de tanımıyormuş gibi gerçi suratıma bakmıyordu bende toplantı odasında oturuyolar oraya bak dedim ve çalışmaya tekrar devam ettim 5 dakika sonra ani bir hareketle kağıdımı biri elimden aldı sinirli bir şekilde gözlerimi açtım kim diye baktım Toprak Allah'ım hala gitmemiş bu çocuk off bön bön bakmaya başladım yaptığı harekete anlam veremedim sonra bana bi kerede ders çalışma telefonla oyna beynini yakcan ders çalışmaktan dedi gülerek bende istemsizce güldüm ve soğuk bir sesle kağıdımı alabilir miyim dedim oda pes etmiş bir şekilde kağıdımı verdi ben genel cerrahideyim dedi bende şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırarak aynı katta mıyız dedim oda evet diyip servisine geri gitti Asiye ile aynı yerde Allah sabır versin arkadaşıma ya diyerek güldüm kendi kendime sonra gerçi Toprak kötü karekterli biri değil diye mırıldandım ve şunu farkettim ki Asiye'yi çok özledim ben ya yüzünü göremiyorum anca yemekhanede of off.
Zehra öfkeli bir şekilde bana yaklaştı bi anlam veremedim garip acaba neye sinirlendi sonra neyin var Zehra dedim oda Toprak ya staj defterini doldurcakmışım da mış mış bende şaşkın bir şekilde ona baktım kendi eli yok mu dolduramıyor mu dedim oda varda süs niyetine saklıyor dedi ve gülüştük.
Saat 15:40 ameliyattan gelen hastaları hallettim 408 numaranın işlemide tamam yapcak bişey yok giyinme odasına gittim ve giyindim ordaki hemşirelere iyi akşamlar diyerek çıktım bahçeden tam çıkıyodum yine Toprak soğuk ve dik bakışlarını bana fırlatıyordu adeta konuşmak istiyormuş gibi bakıyor bide bende onu görünce bi tuhaf oldum ve gerildim istemsizce sonra daha fazla gerilmemek için yoluma devam ettim ve sorunsuz bir şekilde evime vardım bu çok güzel bir şey sorunsuz bir şekilde eve varmak oh miss...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanların Attığı Taşlarla Yükseldim
No FicciónEtrafınızdaki insanların yapamazsın diye eleştirileri varsa bu kitabı okuyarak hırs yapabilirsiniz