Stres

8 0 0
                                    

Ahh bu sınavlar beni çok geriyor bak ya yine kilo vermişim bi günde 3 sınav olursa of off keşke şu kar tatilleri araya girmeseydi. Neyseki bugün son sınavlarımızı olcaz 3 tane ingilizce felsefe ve tarih hepsini çalıştım inşallah yaparım. Okul yolunu tuttum ve 15 dakika sonra okuldaydım eve yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum. Harika ilk önce ingilizce sınavı olcaz 2. saatte yaparım umarım derste bi kez daha göz attım ve zil çaldı beynime oksijen gitmesi için bahçeye indim ve cidden rahatladım ve yine zil çaldı hemen sınıfa çıktım hoca hemen kağıtları dağıttı ve cidden bu kadar kolay olacağını sanmıyordum hepsini yaptım bi kaç tane boşum var ama olsun. Geriye kaldı 2 sınav ve 3. Saatte felsefe sınavı 5. Saatte tarih sınavı olcaz felsefe cidden kafa karıştırıcı inşallah sınavda teorimleri birbirine karıştırmam ya 3. Saate girdik 5 tane klasik soru hepsini yaptım çok kolay çünkü 30 dakika içinde yaptım soruları kesin 100 alırım eminim. Sırada tarih sınavı var onuda yaparım inşallah çok gerildim kızların yanına gidiyim en iyisi iki lak lak iyi gelir.

Napıyosunuz kızlar?
Ölüyoruz bi günde 3 sınav.
Ahh hatırlatmasana yaa
Derin göz altın mosmor biraz az ders çalış.
Şimdi çalışmazsam ilerde daha çok çalışcam ama.

Beşinci saat ve tarih sınavı boşluk doldurmalar vardı ve bi tane boş orda bıraktım klasik soruları yaptım klasik sorular daha kolay oluyor cidden ve kontrol edip hocaya verdim. Keşke bugün erken bıraksalar diye geçirdim içimden ve öyle oldu sınavdan sonra müdür yardımcısı geldi yoğun sınavlarınızdan dolayı erken çıkacaksınız dedi.

Derin beceri eğitim notları girilmiş.
Nee ciddi misin? Kaç verdiler acaba hemen bakmam lazım evet cerrahi 95 dahiliye ve kadın doğumda 95 vay be karne ortalamam 90 olmuştur heralde bakayım harika ya takdir alıyorum...

Günde 4 sınavınız olsa bile mutlaka güzel bir çalışma yaptıktan sonra başarırsınız unutmayın emeksiz yemek olmuyor her şeyin karşılığını mutlaka alırsınız kendinize çok güvenip başarmanız dileğiyle...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsanların Attığı Taşlarla YükseldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin