Trpaslíci a hobbit

120 5 1
                                    

Jednoho dne když sem se vzbudila sem si všima ,že Elrond odjíždí se svojí gardou pryč z roklinky hned co sem je uviděla jak odjíždí sem běžela za služebnou.Co se děje Elizabeth?"zeptala se služebná.Kam odjíždí Elrond?",,Jede pozabít skřety kteří se moc ochomejtaj okolo roklinky.",,Aha,děkuju moc za info."Poděkovala sem a odešla se převlíct.Hned co sem se převlíkla využila sem toho,že Elrond není v Roklince a šla si pro své zbraně a začala sem trénovat.Najednou sem uslyšela jak se na nádvoří někdo hádá s Erolem.Přijdu na nádvoří a tam vidim bandu trpaslíků,Gandalfa a poodivného malého tvora.Přišla sem na nádvoří pozdravila sem se s Erolem a zaječela sem:,,TICHOO!"a bylo ticho a zrovna v tu dobu přijel Elrond zpět do Roklinky a viděl jak mam na sobě výzbroj a vypadal naštvaně.Předtim než mě odtáhl pryč tak přivítal trpaslíky a dovolil jim tu zůstat jak dlouho potřebují.Pak mě tedy odtáhl a řekl mi:,,Jaktože máš na sobě výzbroj?!",,Sem zkoušela bojovat,jseš naštvanej?",,Samozdřejmě ,že ne jestli tě to baví tak v tom pokračuj."Samou radostí sem Elronda objala a šla sem dál cvičit.Asi za dvě hodiny mě volali k večeři a tak sem šla uklidit zbraně.Pak sem šla za Elrondem a Gandalfem abych se dozvěděla se něco novýho ze Středozemě.Přijdu ke dveřím a najednou slýším Gandalfa a říká Elrondovi:,,Ty si jí to ještě neřekl?"Ne,není na to připravená."Radši sem odešla abych nenaštvala Elronda kdyby mě našel.Šla sem tedy do jídelny kde sem viděla trpaslíky jak po sobě házejí zeleninu.Jen sem zakroutila hlavou a dál to neřešila po večeři začala schůze.Jelikož sem na tý schůzi neměla být tak sem jenom poslouchala o čem mluví zaslechla sem něco o Nekromantovi a návratu Saurona a bílého skřeta a další věci.Druhej den sebral Gandalf trpaslíky a toho malýho mužíka který je prý hobbit.Škoda že sem si snim nemohla promluvit.Asi po pár měsících sme se doslechli ,že drak byl zabit všem bylo podezřelí ke je Gandalf.Galadriel to tušila proto si nechala zavolat Sarumana, Elronda a mě ,aby sme jí pomohli najít Gandalfa.Akorát mě poslali prej pro moje bezpeží do lesní říše varovat Tranduila před Azogem který chce napadnout Erebor.V lesní říši nebyl tak sem poslala nějakého elfa který mu to vyřídil.Vratila sem se do pevnosti a co sem neviděla Galadriel která odhání temnou postavu.Myslim si ,že to byl Sauron.Sauron tedy uprchl pryč a Saruman za ním varovat Gondor ať hlídají Mordorské hranice.Když mě Radagast uviděl vzal mě pryč abych neměla průšvih a počkala bych tam počkala na Elronda.Čekala sem tam abych mu řekla ,že odcházím z Roklinky.Vyzvedli mě a jeli sme na koních do Lothlorienu.Tam sme si začali povídat na balkoně s Elrondem.Elronde, musim ti něco říct,"řekla sem mu.Co potřebuješ?"řekl mi toném jakoby něco tušil.Chtěla bych odejít z Roklinky a poznat Středozem."Elrond mi na to řekl:,,No budiž je-li to tvoje přání tak jdi ,ale jestli nemáš zatim kam jít jdi na sever a vyhledej Aragorna syna Arathornova.Arathorn byl muj přítel a ze syna by se mohl stát dobrý muž.Kdyby si  na své cestě někoho potkala a zdál se ti divný hlavně ho nejdřív poznej a nezabij ho.Tušil sem to ,že mi jednou odejdeš proto tu mám pro tebe dar."Podal mi balíček já ho otevřela a uviděla sem tak nový luk který byl vykládán zalatem.Děkuju."sem mu řekla a odešla hledat Argorna.

Tak a je tu další kapitola snad se vám líbí je to takový shrnutí co Elizabeth dělala když trpaslíci získali horu a království Erebor.Budu ráda za každý like ,komment i sledování. 

Děkuji ,že tu moji storku čtete vaše

Bett :*

LovkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat