" Sevgili Günlük ,
Ben askerlerimin hayatini kurtardim , ama halk bana saldirdi . Eger saldirsaydik kazansak bile halk sevindirdi ama ben o kadar asker ölürken yerimde rahat yatamazdim . Kafam karmakarışık ama Devlet bakanlarimiz ve askerlerim dogru bir karar oldugunu söylüyor . Canavarların gozunde korkak biri olarak gozuktum . Bida saldirirken asla benden korkmicaklar "
Savas cok cekismeli gidiyordu . Dusman kuvvetleri buyuk bir ordu kurup Dunyaya dogru ilerlerken bircok ışık topu makinesi uretilmeye basladi 10 gun icinde Dunya'ya varacak olan Düşman kuvvetleri emin adimlarla varmayi ve Dünya'yı ele geçirip savasi bitirmek ve insanlarin soyunu kurutmayi planlıyordu . Buda insanlik icin büyük bir kıyamettir .
Savaş hazırlıklarında komutanlar toplandi ve savaşa katılacak komutanları ayarlarken John savaşa alinmadi. çıkışta Orgeneral John'un yanına gelip "Bak John sen bu savasa katilmani istemedim sen biraz dinlen saldirida Albay olarak gorev yaparsın "
John şaşkına döner ve sorar "Ne ! Simdide o lanet olasi savas yüzünden bide rutbem mi düştü . Sen ne yapardin Orgeneralim , askerlerini oldurerek acı zafer mi kazanirdin yoksa geri cekilip Onurlu bir geri çekilen mi"
Orgeneral birsey diyemedi ve orayi terk etti ...
Voteleyip yorum atmayi unutmayalim simdiden tesekkurler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY OYUNLARI
Science Fictionuzay herkesi barındıran bir yer . Evreni kurtarmak ise sadece bir kişi ...