Witajcie, witajcie! HoloNet dotarł aż tutaj. Teraz również wy będziecie mogli wiedzieć co w gwiezdnowojennej sieci drzemie. UWAGA! Zakaz sprzedawania mieczy świetlnych oraz handlu rancorami. Ludzie pustyni i Gunganie nie mają wstępu na łącza internetowe.
Najnowsze posty.
Anakin Skywalker: He, he ludzie pustyni. Dobrze im tak.
Mace Windu: Chociaż raz się z tobą zgodzę Skywalker.
Anakin: Dlaczego tylko raz? Przecież ja zawsze mam rację!
Yoda: Uważasz, że rację masz ty kiedy 1000 armia droidów bojowych kroczy ku nam a ty w pojedynkę chcesz się bić?
Anakin: Tak :)
Yoda: -_-
Obi Wan Kenobi: Anakin! Kiedy ty się biłeś z całą armią droidów?! Dlaczego mi nie powiedziałeś! Przez ciebie omineła mnie zabawa :/
Anakin: Nie smutaj mistrzu. Stary hrabia Dooku ma cały zapas blaszaków. Zdążysz się wyszaleć.
Hrabia Dooku: Kto jest stary? :/
Anakin: Yyyy... you?
Dooku: Może stary ale jary. Pokonałem cię mnóstwo razy, więc pokonam i teraz. Pamiętasz pojedynek na Geonosis? Masz po nim piękną metalową pamiątkę >:)
Anakin: Jak tylko dostanę swój miecz to TY hrabio, będziesz cały z metalu!
Dooku: Wyzywasz mnie na pojedynek?
Anakin: Tak!! Wyzywam! Za dwie godziny na Malaster. Ty i ja Dooku. Bez żadnych sztuczek!
Dooku: Śmiesz rzucać mi wyzwanie! Twój los jest już przesądzony. Nie pokonasz mnie - wielkiego Sitha, Dartha Tyranusa!
Obi Wan: Kto tu w ogóle wpuścił Sitha??
Anakin: Dokładnie mistrzu, przecież jest wyraźnie napisane " Gunganie nie mają wstępu " XD
Dooku: Ha, ha. Bardzo śmieszne Skywalker. Ty lepiej idź się przygotować do walki, bo na fory nie licz.
Darth Sidious : Gooooood!
Obi Wan: Kolejny Sith?!
Darth Sidious: Gooooooooooood!
Obi Wan: Bez komentarza... -_-
Darth Sidious: G...
Obi Wan: Nawet się nie waż!
Darth Sidious: O...
Obi Wan: NIE!!! ZABRANIAM!!!
Darth Sidious: D!!!
Obi Wan: Zabierzcie go stąd!
Darth Sidious: He he he. Jak ja uwielbiam wkurzać Jedi :D
Mace: Lecę na Malaster, obejrzeć pojedynek. Kto się zabiera ze mną??
Shaak Ti : Mace?! Nie spodziewałam się tego po tobie. Zawsze taki poważny...
Mace: Każdy ma swoje tajemnice :D
Yoda: Polecę również ja. Dobra walka zapowiada się. Obejrzeć warto :)
Obi Wan: Czekajcie na mnie! Ja też lecę.
Shaak Ti: W takim tempie niedługo cała świątyna poleci oglądać pojedynek o.O
Ahsoka Tano: Skoro cała świątynia... to ja też!
Shaak Ti: Padawani też lecą??? Mace, szykuj jeszcze jedno miejsce. Zabieram się z tobą.
CZYTASZ
Yoda radzi czyli HoloNet
FanfictionInternet w Gwiezdnych Wojnach? Oczywiście! Co kryją zakamarki HoloNetu? Relacje z różnych zakątków Galaktyki >Uwaga! Niektóre mogą być w języku Ithorian lub Wookie< Komentarze Jedi, Sithów, klonów, Separatystów, Imperatora i... droidów? Tylko u n...