Dzieciństwo

7 1 2
                                    

~Wspomnienie~ Maja

-Maja idz pobawić się z dziećmi. Siedzisz tylko tu sama. Zobacz jak fajnie,bawią się chyba w berka,co?
-Nie wiem czy bawią się w berka. Wolę tutaj posiedzieć i poczytać. Dobrze mamo?

-No dobrze córeczko...

Tak było zawsze ,,Maju idz się pobaw z dziećmi". Wolałam siedzieć sama. Zabawa z ,,dziećmi" była okropna. Jakieś berki,podchody i inne pierdoły... One mnie nie akceptowały ,ja ich nie lubiłam. Po co mi to? Jestem samotniczką i dobrze mi z tym. Moje przyjaciółki to co innego. One jakby nie zauważają moich wad.

~Wspomnienie~ Magda

-Mamo mogę iść się z nimi pobawić?

-Dziecko chyba zwariowałaś?! Co te dzieci wyprawiają?! Drzewa nie są do wchodzenia na nie! Jak ja im zaraz powiem parę słów!

-Mamo nie! Proszę!

Poszła.... Narobiła wstydu i przyszła. Nigdy nie mogłam bawić się z innymi dziećmi. Chyba,że z tymi zamożnymi, które mają maniery i nie chodzą po drzewach jak ,,małpy". Jak ja miałam ich dość! Te ich słownictwo: ,,Ja tego nie zrobię. Jeszcze się ubrudzę...." Moje dzieciństwo było nudne i monotonne.

~Wspomnienie~ Klaudia

-Patrz mamo! Ale fajna zabawa. Mogę iść się pobawić?

-Oczywiście.

Moi rodzice nie utrudniali mi niczego. Pozwalali na te rzeczy na,które powinni pozwalać. Do tej pory tak jest. Byliśmy normalną polską rodziną.

Blisko,ale daleko.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz