Terminator came to the earth part 1

58 3 0
                                    

Emilie's P.O.V Eg snudde meg etter at eg hadde sakt det til Kenneth. Eg gikk in til Snorre sitt rom, og gikk inn på pc'en min eg fikk inn noe på gps'en. Eg gispet når eg skjønte hva det var "Snorre...kom å se" sa eg med en skjelvende stemme, Snorre kom bort til meg å så hva eg hadde sett. Han gispet "Vi må fortelle det til de andre, vi må vekke dem" sa han bestemt.

Eg reiste meg opp og spurta til Zero sitt rom og sa "Vi har en stor krise!!" Så løp eg til Rødy sitt rom og sa det samme til han. Så føyk eg opp trappen til der Kenneth sov, eg lukket opp døren og så på han mens han sov der fredelig. Eg hadde en klump i halsen "Hvordan skal eg vekke han..." Eg gikk inn og satt meg på sengekanten, eg strøyk han på kinnet og hvisket "Kenneth våkne det er viktig...vi har fått besøk av verste mareritt ever" sa eg med en hes stemme. Ingen ting skjedde han sov fortsatt...

Kenneth's P.O.V Eg hadde hørt alt Emilie sa eg ville helst bare reise meg opp å gi hun en god klem. "Ska eg våkne eller ikke, eg burde ikke være sur på Emilie hun har ikke gjort meg noe, utenom å slå opp med meg da... hun spør etter min hjelp." Så lukket eg opp øynene mine å så rett på Emilie hu var nesten på gråten eg så det på hun, eg reiste meg opp fra sengen. Vi satt sånn i noen minutter før eg ga hu en klem en god klem, en tåre rant ned kinnet mitt før eg smilte. "Eg er her for deg Emilie" sa eg til hun til hode.

Snorre's P.O.V Eg så på skjermen igjen eg kunne ikke få det til å stemme "Hvorfor kommer terminatorene nå?..." Emilie hadde enda ikke komet til bake eg var litt bekymra for henne, hu sko liksom vekke alle men stoppa sikkert oss Kenneth. Eg reiste meg brått "han kan ikke ta hun til bake på en måte vet eg att hun liker meg... eller?" Tenkte eg.

Emilie's P.O.V Kenneth ga meg en klem og sa noe søt til meg eg smilte av det, så gikk eg ut av klemmen og så på han før eg reiste meg og så på han " Det har kommet en ny grad roboter til jorda og det er ikke vilken som helst robot men en TERMINATOR!.." Sa eg med litt høy stemme "Så kommer du? Eller" så eg spørrende på han. Så snudde eg meg og gikk inn på Snorre sitt rom igjen, eg satt meg ned i kontor stolen min og merka at eg var helt utslitt. Eg satt veldig godt i stolen uten at eg viste ordet av det sovna eg...

Snorre's P.O.V Emilie hadde kom inn og satt seg i stolen sin og ble helt stille, eg gikk bort til hun og merka att hun hadde sovna. Eg smilte litt av glede for hun trengte en hvil og var litt skeptisk siden det var terminatorene på vei til jorda. Eg sjekka pc'en hennes det stod terminatorene kommer ca om 43 timer og 30min. Vi har litt tid på oss eg så på Emilie igjen hun var søt når hun sov. Eg tok hun ut av stolen og berte hun bort til sengen og tok på hun dynen, "Sov god vennen" hvisket eg til hun før eg kyssa hun i pannen.

Zero's P.O.V Emilie hadde skremt vette av meg når hun lukket opp døren og ga meg beskjeden. Eg trodde på hun og heiv på meg klærne og gikk sjanglende opp trappen til Snorre sitt rom. Eg gikk inn og våkna til når eg bare så Snorre sitte der, så så eg bort i sengen der lå Emilie å sov tungt. 'Hva var krisen? Siden Emilie kom løpende ned i hast og ga en viktig beskjed?" Spurte eg. Snorre så på meg før han sa " robotene vi møtte sist som eg på en måte kontrollerte var prøve runde, nå kommer bossen altså terminatorer..." Et lite gisp falt ut fra munnen min. " Oh har ikke vi hatt nok besøk av roboter..." Sukket eg. "Anyway hvor lang tid har me på oss før de kommer?" Spurte eg. "Vi har sånn ca 43 timer og 30 min før de er framme på jorda" sa Snorre til meg. Eg gikk bort til den andre pc'en som var min eg logga på og begynte å hacke meg inn til terminatorene sine hoved pc'er. Eg hadde litt tid på meg til å finne ut noen av svakhetene til terminatorene...

Rødy's P.O.V Eg gjespa før eg gikk ut av sengen eg så meg selv i speilet og merka at håret mitt stod til alle veier. "Skit i!" Sa eg så tok eg på meg klær, og gikk inn på rommet der alle andre var. Eg sko til å spørre hvor Emilie var men fant det raskt ut, hun lå å sov "Det var på tide..." Mumler eg. Eg satt meg ned bedsiden av Zero "hva skjer?" Spurte eg Zero. Han så opp og på meg " Om noen dager får me besøk av terminatorer, de er på vei hit for å ta jorda vår..." Sa han lavt. " damm eg er lei av roboter nå" hvisket eg til bake. "Not alone" hørte eg en stemme si i hode mitt så slo det meg Kenneth stod i døren og så på meg. "Så du kom opp fra hulen din, etter the break up?..." Lo eg svakt til han. Han så stykk på meg etter att eg sa det. "****" sa han til bake til meg før han satt seg ned med pc sin.

Kenneth's P.O.V Eg hater Rødy noen ganger så mye når han kommer med de spydige kommentarene til meg. Eg skrudde på pc'en og logga på eg kom inn og fikk en advarsel fra pc'en "ukjent nettverk kobla til pcen" Eg forstod ingen ting før Rødy begynte å smile. Så kom det opp et bilde av Emilie som kysser Rødy... "Det var dråpen" sa eg skarpt. Eg reiste meg opp og var på vei med å denge til Rødy, men noen tok tak i hånden min og sa "Kan dere ikke oppføre dere når eg endelig sovner!!" Sa en hes stemme til meg men og litt spydig. Eg snudde meg å så Emilie halvt våken og halvt i drømme land. Hun bare " Ta meg i mot" sa hun før hun falt i søvn igjen. Eg tok hun i mot og la hun i sengen igjen.

Emilie's P.O.V Eg hadde hørt alt Rødy hadde sakt til Kenneth. Så var Kenneth på vei til å slå til Rødy, eg var veldig trøtt men reiste meg opp fordeom. Eg gikk bort til Kenneth og tok hånden hans og prøvde å rope "Kan dere ikke oppføre dere når eg endelig sovner!!". Eg så på Kenneth og merka att eg ble veldig trøtt igjen. Eg rakk å si "Ta meg i mot" til Kenneth før eg sovna igjen.

Eg strakk meg og reiste meg opp fra sengen. Eg så meg rundt og så alle hadde sovna med pc'en sin. Eg trakk opp gardinene litt og så at det var sol ute. Eg gikk bort til Snorre som sov i min stol, eg strøyk han forsiktig på skinnet hans, han våkna med ein gang han så ikke trøtt ut lenger, så eg smilte til han og sa "God morgen" Han smilte til bake før han kyssa meg. "Vell eg sovna i går hehe, funnet ut noe mer eller?" Spurte eg Snorre. Han så på meg og sa "Ja vi har 43 timer og 30 min til Terminetorene kommer hit" sa han. Eg logga meg in på pc min og gikk inn der det står kl slett når de kommer hit, "Du eg tror ikke dette er det samme som du sa..."

Snorre's P.O.V Eg gikk bort til Emilie og så på pc "Shit" sa eg "det er bare to dager til at de kommer hit...

---------------------------------------------------------------------------------------------
Hei igjen eg vill bare si tusen takk til alle de som leser boken og vote/kommenterer på det gjør med veldig HAPPY.
Ses☺️ hilsen Wolfye

Den magiske jentaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt