Sigara içen insana cin musallat olur , Alkol içenleri ise musallat olmak yerine beyinlerini kontrol altına alırlar.Bebek ve hamile kadınlarda da aynı şekilde.
-Cinler sabun kokusunu sevmez. Kullanmaya çalışın.
-İşinizden namaz kılmak gelmiyormu ? Yada kuran okumak. Kafir cinler seni izliyor.
-Cinlerle dalga geçerseniz ve hafife alırsanız İşiniz kötü.
-Mum yoluyla cin cağırmak istiyorsanız müslüman cininde kafir cininde gelmesine razısınız demektir müslüman gelirse kolay ama eğer kafir gelirse isiniz hem zor hemde oradan asla gitmez ve omur boyu musallat olurlar.
-Hiç unutamadığınız eski sevgiliniz var mı? Cinler insanların özlemlerinden de beslenir. Sürekli size onu düşünmenizi ve onu unutmamanızı sağlar. Çünkü cinler bunu yaparak sizi mutsuz edecek, ve daha çok güçlenecektir. Eğer unutmak istiyorum diyorsanız 4 rekat namaz kılıp dua edin.
-Eğer rüyanızda birisi size ben Allahım diyorsa ona inanmayın çünkü o bir cin'dir.
-Cinler, insanlara cenabetken aşık olurlar. Hatta kısmetini kapatırlar. Yalnızlığı benimserler. Aynı olay mutasyon sırasında da olur. Cinler kulağınıza seslenir. O an cinler sizi komut eder. Gusülsüz gezmeyin.
-Kediler cinleri açık olarak görürler. Bu yüzden kedilerin bir noktaya odaklandığını görürüz. Odaklanıyorsa o ortamda cin var demektir.