1.Bölüm

61.9K 141 23
                                    

Multimedia da Kumsal var.

Her sabah yaptığım gibi bu sabahta okula gitmeden önce Rüya Cafe'ye gidip garsona "kahve ve simit lütfen" dedim. Saate baktığımda sekize geliyordu şoförüm Kamil amcaya okula yürüyerek gideceğimi söyledim okulum çokta uzak değildi sadece iki sokak ilerideydi.

Irmak, Meriç ve Doruk üçlüsü okula benden önce gelmişlerdi bile.
"Selam" dedim otuz iki diş sırıtırken. Doruk okuduğu dergiden kafasını kaldırıp bana baktığında bu halimi beğenmemiş olmalı ki yüzünü buruşturup önünde ki dergiye bakmaya devam etti. Irmak ve Meriç'te bana otuz iki diş sırıtıp "Selam" dediler.
Ahh canım arkadaşlarım ya ne yapsınlar benim bu hallerime katlanıyorlar.
Irmak yanıma gelip"Doruğun okuduğu dergiyi alıp kaçsana nasıl olsa sana çok kızmıyor en son ben yaptığımda saçımdan tam 9 tel kopardığını hatırlıyorum ceza olarak"dedi saçını gösterip acıyomuş gibi yaparak.

"Kimse benim Irmağımın saçını çekemez,benden başka"diyip koşarak Doruğun önünde duran dergiyi alıp sınıfın kapısına kadar koştum kapının önüne geldiğimde durup Doruk arkamdan geliyor mu diye baktığımda sırasında oturmuş şaşkınlıklıkla beni izliyordu ona baktığımı görünce gözünü devirip "Kumsal ya beş  saniye içerisinde dergimi verirsin yada o beş saniye sonrasında başına çok fena şeyler gelir" dedi beşden geriye doğru sayarak.
Doruğa dil çıkartıp "Do-ruk -be-ni yaka-laya-maz kii" dedim onu sinir etmek için Hâlbuki yakalanacağımı çok iyi biliyordum çünkü Doruk lisanslı koşucuydu ama belki bir ihtimal kaçma şansım vardı.

Tamam tamam biliyorum hiç şansım yok. Doruğun sırasından kalkıp bana doğru koştuğunu gördüğümde koşarak sınıftan çıkarken kimyacı Haldun hocaya çarptım ve düştüm.
Haldun hocada okulumuzun en disiplinli ve en sinirli hocasıdır oturduğum yerden kafamı kaldırıp Haldun hocaya baktığımda kaşlarını çatmış dik dik bana bakıyordu yerimden hiç kalkmadan arkamı dönüp baktığımda Doruk  pis pis sırıtıp  ben demiştim sana dermiş gibi baktı. Ayağa kalkıp doruğun dergisini yerde ararken Haldun hoca "öhö  öhöm bunu mu arıyorsun" diyip dergiyi tek eliyle sallamaya başladı. Biraz dergiyi inceledikten sonra "odama derhal"dedi yüksek sesle bağırarak etrafıma baktığımda millet gülerek bana bakıyordu.

Yaaa off yaa ben neden Irmağı dinliyorum ki, ayrıca dorukla da sonra hesaplaşacağım ne  o pis pis sırıtarak beni izlemeler öküz nolcak insan bi kaldırmaya yardım eder insafsızlar. Ayaklarımı yere sert sert vurarak Haldun hocanın odasına vardım koltuğunda oturmuş bön bön bana bakıyordu. "Okula bu gibi dergilerin yasak olduğunu bilmiyor musun sen. Şimdi ben seni ne yapayım disipline mi göndereyim okuldan mı uzaklaştırayım?" Dedi sert sert bakarken.

Daha önce ne disipline gittim ne de okuldan uzaklaştırıldım bu tür şeylerin nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim olmadığı için en iyisi bir daha olmayacağını falan filan diyip yalvarıp cezadan kurtulayım. Ayrıca bu tip dergiler derken doruk ne tür dergi okuyordu ki?

"Hocam özür dilerim lütfen disipline vermeyin bir daha böyle birşey olmicak söz veriyorum" dedim hocaya ağlicakmışım gibi konuşurken. Tabiki de Haldun hoca bu, hiç gözümüzün yaşına bakar mı?adam çaktı bana  üç günlük uzaklaştırmayı. O doruğu da öldürecektim okula neden +18 dergi getiriyordu ki bikinili mikinini kadınlar  töbe töbe Haldun hoca kesin beni sapık  zannetti ama iş işten çoktan geçti.


Yaramaz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin