3|Zayn's verjaardag

3.5K 47 0
                                    

Dit is het derde deel van mijn verhaal xx (pas op voor seks😅)

•••
Tijdens de les op vrijdag middag probeerde Missy haar huiswerk te maken, maar ze hoorde Louis Tomlinson achterin de klas praten over een stripclub. Ze werd afgeleid en begon zich te concentreren op hun gesprek achterin terwijl de leraar weg was en de rest van de klas hun huiswerk maakten en praten.
'Tja, Zayn is bijna jarig dus dat moeten we toch echt vieren,' lachte Harry Styles.

Niall Horan schudde zijn hoofd zuchtend, hij wilde niet naar een stripclub toe, maar Louis Tomlinson, Harry Styles, Zayn Malik en Liam Payne vonden het wel spannend, ze waren altijd samen in een groepje. Ze waren de "populaire" jongens van de klas, bijna ieder meisje vond wel een van de jongens leuk bij hun in de klas, zelfs de jongeren in de lagere klassen vonden deze jongens zo leuk. Missy sprak nooit met ze, ze plaagden haar alleen maar altijd omdat ze zo stil was.

'Wil je echt naar Club 333?' vroeg Liam aan Zayn.
'Ik heb gehoord dat daar de leukste meiden rond lopen,' zei Zayn lachend, hij had er alleen maar lol in. Missy werd rood, daar werkte zij 's avonds. Maar ze wou niet dat iemand daar achter zou komen. Dit was alleen als bijbaan, zodat ze haar schulden zou af kunnen betalen. Het was haar geheimpje, haar wereldje.
'Oké, we gaan vanavond!' besloten de jongens.
Missy werd nog roder, ze moest vanavond werken.
•••
Het is zo kort omdat ik de spanning erin wil houden

Sexlessons for 1D (dutch) ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu