1|Another Day

5.2K 47 0
                                    

Dit is het eerste hoofdstuk van mijn verhaal! Veel leesplezier x

•••
Missy zat naar buiten te staren tijdens de les, haar gedachten waren afgedwaald naar alle dingen die ze na nog school moest doen. Ze moest boodschappen halen, haar rekeningen betalen, haar huis opruimen en ook nog langs het postkantoor. Ze zuchtte al uitgeput van de te lange dag, ze had al bijna een hele schooldag erop zitten.

Missy was 18 jaar en woonde op zichzelf, haar ouders woonden in een ander staat en ze kon prima voor zichzelf zorgen, behalve dat ze in de schulden was gekomen. Haar vorige baan had haar laten gaan en haar niet meer had betaald de laatste maand. Ze had sowieso al niet veel geld, maar met wat ze verdiende kwam ze er wel mee door. Maar toen ze ineens geen inkomen meer had, elke dag naar school toe moest en s'avonds moest leren voor toetsen, kwam ze al snel in de schulden.

Maar gelukkig had ze nu een bijbaantje en langzaam was ze de schulden af aan het lossen. Heel langzaam, maar ze kwam er wel. Zeker als ze een paar uurtjes langer draaide dan normaal.

'Mevrouw Cazador, let op,' zei de leraar en een paar jongens uit de klas lachten zachtjes, aangezien Missy wel bekend stond om haar dagdroom gedrag.
'Je hoeft niet over mij te dromen Missy, ik weet dat ik er goed uit zie,' zei Louis Tomlinson, een van de jongens uit haar klas.
Missy keek weg terwijl ze bloosde. Ze was een erg stil en verlegen meisje, ze droeg vrij weinig make-up vergeleken met de meisjes uit haar klas en van haar leeftijd. Ook gedroeg ze zich erg netjes en kleedde ze zich zo ook.
'Meneer Tomlinson, misschien moet jij eens wat meer dagdromen en je mond houden,' zei de leraar.
'Ja Louis, droom eens over mij,' riep Zayn Malik helemaal achterin om zijn goede vriend te pesten.
Louis riep terug dat hij zijn mond moest houden en Missy rolde met haar ogen. De jongens in haar klas waren bijna altijd luidruchtig en de meisjes hadden hun eigen groepjes. Missy had haar eigen vrienden, maar was algemeen wel erg stilletjes altijd.

De bel ging en het was eindelijk tijd om naar huis toe te gaan. Missy zuchtte zachtjes, pakte haar boeken, liep naar haar kluisje en gooide haar boeken erin. Toen vertrok naar de winkel om haar boodschappen te halen en de rest van haar schema door te gaan, totdat het 's avonds was en ze alweer naar haar werk toe moest, diep in de stad, waar bijna niemand kwam, behalve als het donker was...
•••
Word vervolgd... 🐝

Sexlessons for 1D (dutch) ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu