Omf ik heb lezers!!
•••
Missy trok haar kleren weer aan en liep naar de "backstage" toe terwijl ze radeloos om zich heen keek. Ze kwam Jo tegen, die haar vragend aankeek.
'Gaat het? Hij heeft je toch niet pijn gedaan hé?' vroeg ze, maar Missy schudde haar hoofd en zette een nep glimlachje op haar gezicht, ze wou niet dat Jo wist wat er aan de hand was, want haar kennende, zou ze naar Zayn toe gaan om er wat van te zeggen, en dan zou hij het aan iedereen door vertellen dat ze hier werkte.
'Nee, ik heb gewoon honger,' loog Missy terwijl ze bleekjes ging zitten.
'Ga maar naar huis toe, liefje,' zei Jo en ging het geld voor haar halen. Missy kleedde zich om, kreeg het geld van Jo en vertrok naar huis toe zonder om te kijken.Toen ze eindelijk thuis was, stripte ze zich van haar kleren terwijl ze naar de badkamer toe liep. Ze zette de douche aan en ging eronder staan terwijl ze het vuile gevoel van haar probeerde af te wassen, maar dat ging niet. Het bleef. Het voelde alsof het onder haar huid was gaan zitten, een vies, vuil gevoel dat niet afgewassen kon worden. Alsof haar lichaam niet van haar was.
Zayn was al naar huis toe gegaan met de jongens die hem hadden toegejuicht toen hij terug was gekomen van zijn "cadeautje".
'Was ze knap?' vroeg Harry en Zayn lachte.
'Ze was aantrekkelijk, ik ben goed aan mijn trekken gekomen' grinnikte hij. Zayn zou zijn mond houden en Missy's geheim niet verklappen, zo lang ze hem zou gehoorzamen en doen wat hij zei.
'Ik wil ook voor mijn verjaardag!' lachte Louis.
'Misschien dat we diezelfde wel kunnen krijgen als jij jarig bent, ik zou ook wel een stuk van haar willen,' grinnikte Harry lachend.
De jongens vertrokken naar huis toe om van hun weekend te genieten, maar thuis bedacht Zayn zich hoe hij dit ging aanpakken. Hij zou natuurlijk goed voor Missy moeten zorgen en natuurlijk zorgen dat zij ook niets zou zeggen over de chantage, anders zou hij ook hangen.
•••
Heeii ik post het volgende deel bij de 4 votes en 4 reacties!! xxx
JE LEEST
Sexlessons for 1D (dutch) ❤️
FanficMissy is altijd een heel stil meisje op school, doet hard haar best en kleedt zich altijd heel netjes. Het enige probleem is, is dat ze geld tekort komt. Dus, moet ze iets doen om bij te verdienen. Hierbij komt haar stoute kant omhoog. Door de avond...