28.05.2014
Sen ve ben Malik,
Biz. Bu senin için bir anlam ifade ediyor mu Malik? Eminim etmiyordur.
Ama benim için biz çok şeydik Malik. Biz. Şimdi bu kelimeye gülüyorum. Ama biz sekiz yaşındayken ,tamam ben sekiz sen on bir, ağaç evin altında saklambaç oynayan iki çocuktuk Malik. Masumduk.
Ortaokula geçtiğimizde beni koruyup kollayan kişiydin. Hani hatırlıyor musun, bana "Aptal!" diyen çocuğu nasıl dövdüğünü. Sen ve ben o zamanlar abi kardeş gibiydik.
Sonra.. Üzgünüm Malik mektubu gözyaşlarımla boka döndürdüğüm için. Ama sonra.. Sen bana geldin ve "Bir kıza aşığım. Adı Jess." dedin. Kalbim tekledi. Sen o zamana kadar benim gibiydin. Ama o zaman seni kaybedeceğimi anladım Malik. Sen ellerimden kayıp gidecektin. Ve ben hiçbir şey yapamayacaktım. Benden tavsiyeler isteyecektin ve ben sana yardım ederken içten içe o kızı kıskanacaktım. Bu oldu Malik. Ben kıskandım, acı çektim, senin yüzüne gülerken geceleri ağladım. Seni kıskandırmak için bir oğlanla çıktım. Ne çıkma ama! Bir gün bile sürmedi, beni terk etti. Onunla konuştuğunu biliyorum Malik. Üzülmemiştim beni terkettiği için. Ama sırf beni teselli edeceksin diye üzülmüş gibi yaptım. Ve o gün geceye kadar omzunda ağladım, yalandan.
Sonra Jess'in seni aldattığını öğrendiğinde sen de benim yanıma geldin. Hayır ağlamadın. Ama sarıldın. Sımsıkı sarıldın. Beni bırakmayacakmış gibi. İnandım. Hayatımın en büyük hatasını yapıp sana inandım Malik.
Şimdi Malik, sen ve ben bir hiç gibiyiz. Bu söylediğiz bir şarkı değil Malik. O kadar kolay değil. Biz denesek bile başaramayız.
-Öylesine bir kız
~~~
I figured it out
Anladım
I figured it out from black and white
Siyahtan ve beyazdan anladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters for Malik
Random"...Bunu nasıl başardın bilmiyorum ama kalbimi acıttın Malik. Teşekkür ederim. Her şey için. -Bradford'ta bıraktığın sıradan bir kız." cover by @ghostheaven ____________________ ©styloves, Nisan 2015 ©Tüm Hakları Saklıdır.