PART 5

165 21 0
                                    

MY BESTFRIEND IS MY GUARDIAN

*****

ChanJi & BaekMi side

Setelah menaiki bas dan berjlan kaki selama 10 minit, akhirnya Chanyeol, Eunji, Baekhyun dan Bomi pun tiba kat XOXO Cafe..

Baekhyun: finally, kita dh smpai!! *excited*

Chanyeol: yeay... *lemah kerana pnat*

Eunji: Channie oppa pnat ke?? Jom lah masuk..

Bomi: kajja!

Mereka pun memasuki cafe tersebut.

Chanyeol & Baekhyun: wahh!! Daebakk!

Eunji: ye lah.. cafe ni ade bnyk bhagian.. ade utk family, berseorangan utk org yg memerlukan ketenangan ngan couple section. *membaca sekeping kertas yg dilekatkan di dpan pintu masuk cafe*

Bomi: jom lah pilih couple section..

Eunji: ok.. couple section ade kat tingkat 2..

Mereka pun menaiki lift utk ke tingkat 2

Baekhyun: mewahnya cafe ni.. siap ade lift lgi..

Chanyeol: korang ade bwa duit lbih ke?

Eunji & Bomi: ade!

Eunji: jgn risau.. hri ni kmi bwa duit lbih..

Chanyeol: bgus lah..

Tingg!

Mereka pun tiba di tingkat 2

Bomi: wah, cantiknya decorations kat sni.. romantik..

Eunji: ha'ah lah.. x rugi kitorg dtg kan..

Bomi: yupp.. mcam mna pula pendapat korang? Oppa?? Baekkie oppa?

Baekhyun & Chanyeol x perasan dngn soalan Bomi kerana mereka sibuk melihat seorg waitress yg cntik dan berpkaian sexy..

Bomi: Baekkie oppa?!!

Baekhyun: hah?? Knpa? Ada apa?

Chanyeol pun tersedar dri lamunannya..

Chanyeol: jom lah pilih tmpt dduk..

Eunji: jom.. *nada x puas hati*

Selepas memilih meja, mereka memilih utk dduk di meja berdekatan supaya mudah utk berkomunikasi.

Bomi pun memanggil pelayan utk membuat pesanan.

Pelayan (Suzy): selamat dtg ke XOXO Cafe.. nk pesan apa?

Bomi: Baekkie oppa nk mkan apa?

Baekhyun: apa² je..

Baekhyun menjawab tpi dia langsung x memandang Bomi, dia hanya memandang pelayan itu. Dia juga ternampak tag nama pelayan itu yg tertulis " SUZY".

Baekhyun: *ckap dlam hati* (ouhhh.. jdi nma dia Suzy.. nma tu sesuai dngn orgnya)

Bomi: ok.. hmmm.. sy nk jus oren satu, strawberry milkshake satu ngan special XOXO cheese cake dua..

Suzy: baik.. anda pula? *memandang ke arah Eunji*

Eunji: oppa nk apa?

Chanyeol langsung x menjwab pertanyaan Eunji. Dia juga sibuk mengagumi pelayan tersebut.

Chanyeol: *ckap dlam hati* (cntiknya dia.. bentuk badan pun hot gilerr.. nma dia Suzy rupanya.. Sesuai dngnnya..)

Eunji: hmmmm.. sy nk jus buah segar satu, milky chocolate ice satu dan x-traordinary chocolate cake with berries dua ye..

Suzy: sila tunggu sebentar..

Suzy pun berlalu pergi utk menghantar pesanan Eunji & Bomi kepada chef.

Setelah beberapa minit, pesanan mereka pun siap. Suzy pun menghantar pesanan tu ke meja mereka.

Suzy: ni dia pesanan anda. Selamat menjamu selera.

Eunji & Bomi: kamsahamida

Baekhyun: (suara pun sedap je telinga mendengar)

Chanyeol: (suara dia lgi lah hot..)

Tiba-tiba, ketika Suzy sdg berjlan menuju ke kaunter.. Suzy terjatuh..

Suzy: ouch!

Baekhyun & Chanyeol pun dngn terburu-buru hendak menolong Suzy. Bomi dan Eunji pula hanya melihat kejadian tersebut dngn perasaan yg bercampur-campur.. perasaan sedih, jeles, mrah mcam² perasaan ada..

Bersambung..

#mian skali lgi klau x best
#xde idea
#mian typo

MY BESTFRIEND IS MY GUARDIANWhere stories live. Discover now