3.Bölüm Macera,Heyecan,Korku

1K 34 8

Eveet.Yine güzel bir günün ardından güzel bir sabaha uyandım.Eteğimi giydim, gömleğimi giydim ve converse'lerimi de unutmadım.Aşşağıya indiğimde kahvaltı masasını gördüğümde şaşırdım.Çünkü benim tabağımda yumurta,portakal suyu yerine kahvaltılık gevrek duruyordu.Şaşırdım ve anneme döndüm ''Hayırdır anneciğim? tabağımda yumurta yerine gevrek var.Nedir bu dersler için bir işaret mi yoksa?'' Annem güldü ardındanda ''Alakası yok kızım.Dün sabah söylediğin cümleleri düşündüm ve beğenmiyorsan istediğin yemeği yiyeceğine karar verdim ve sana kahvaltılık gevrek aldım.Ve ayrıca bir değişiklik daha yaptım okul harçlığın günlük 10 tl iken artık 20 tl.Çok zayıfsın birazcık kilo alman için harçlığını yükselttim.Ama param var diyede çok yeme kızım sonra şişman olursun başımıza kötü olur valla'' diyerek azıcık kırıcıda olsa güzel bir cümle yaptı annem.Tabi çok azıcık sinirlensem de hemen cevabı verdim ''korkma annem,ben o kadar kilo almam zaten yediğim tek şey tost,ayran bazende çubuk falan filan yani.Ayrıcada liseye gidiyorum ve neredeyse 50 kiloyum.E zaten 1.70 boyum var daha ne isteyeyim yani '' diyerek devam ettim.Sonrasında kahvaltı masasına oturup güzelce kahvaltımı etmemin ardından babam'' ee kızım karne nasıl bakalım nasipse arabayı kazanacak mısın göreceğiz bakalım'' dedi.Bende zaten gözlerimle emin bir işaret verdim.Kahvaltımı ettikten sonra dışarıya çıktım ve çıkmamla birlikte servis gelmişti.Hemen bindim ve gittim.Yine her zamanki gibi 3 ev sonunda Melis'i aldık ve yolumuza devam ettik.Melis ''Günaydın.Nasılsın dostum bugün çok eğleneceğiz yaa'' dedi ben sordum ''ne eğlenmesi bir planımız mı var?'' melis hemen ''evet bugün okuldan sonra yemeğe ardından lunaparka gidilecek oooo ne çabuk unuttun kızım ya annenede söylememişsindir sen ah kızım ah iyice leyla olmuşsun sen Serkan ile tanıştıktan sonra zaten iyice uçtun'' ben hemen dayanamayıp ''tamam be şimdi arar izin alırım hemende bağır zaten ha ayrıca seninde benden farkın yok sende leylasın canım benim hahaha'' neyse.Böyle konuşmanın ardından anneciğimi aradım.''Anne bugün okuldan sonra bizim kızlarla takılacakmışız.Ben okuldan çıkınca direk eve geleceğim ardındanda giyinip gidicem haberin olsun tamammı hadi öptüm bay'' Kadını konuşturmadan direk yüzüne kapatmıştım.Alışkındı artık ben hep böyle yapıyorum zaten.Neyse 5 dakika sonra okula geldik.İndiğimizde bizi Serkan,Berk,Metin ve Özlem karşıladılar.Hemen tabi Serkan'ciğime sabah günaydın öpücüğünü verdim.Artık yaşayan ölü olduğumuz için alışkındık yani.Sonrasında Melis ''Evet gençler bugün için herkes hazır diğilmi? sakın geveleyerek konuşmayın.Bugün yine moda cafe'ye gidicez orada biraz yemek yiyip ardından lunaparka gidicez.Herkes en geç saat 1.30 da okulun önünde olucak.Saat 05.00'a kadar hep gezineceğiz.Haftasonuda çabuk gelse keşke.Bursa gezisi var orayada gidicez.Neyse çok konuştum hadi sınıflara geçelim'' diyerek konuşmayı bitirdi.Sınıfa girdiik.Serkan yanıma oturdu ve bu sefer direk bir şey söylemeden direk gözlerime baktı.Tabi bizi böyle gören Selin ile Gül kızları kıskançlarından yine lavobaya doğru koştular.Çünkü onlar kıskançtı.Sonrasında gereksiz hoca sınıfa girdi.Bu sefer ilk 2 ders Türkçe idi.Hoca zaten Allah'lık.Bizden kısa boyu var birde karga gibi sesi.Neymiş efendim küçük sınav yapıcakmış çokta tın.Hocaların işi gücü zaten hep sınav yav.Başka bir şey bildikleri yok.Neyse geldi kağıtları dağıttı, malesef 10 tane soru yazdırdı.Bu ders çözecekmişiz sonraki derstede cevapları alıp kontrol edecekmiş.Neyse şu salağın yazdırdığı soruları çözeyim bari.Zaten dersin 15 dakikası gitmişti.15 dakikadada zaten soruları çözdük.Çözemeyenler için +5 dakika daha verdi.Zaten geriye 5 dakika kalmıştı.Sonrasında biz toparlanırken zil çaldı ve her sabahki geleneğimizi yerine getirmek için kantine gittik.Bu sefer farklılık oldu.Yanına bisküvide aldık.Aman çok farkmış.Abarttım biraz yani.Neyse Özlem sordu ''Kızlar herkes bence yanına 10 tl alsın birleştiririz öyle takılırız olmazmı? '' Melis, Berk,Metin evet dedi ama Serkan mutlaka yanına 50 tl alıcakmış.Neyse çok uzatmayalım.Sonrasında uyukluyorduk ve Metin'in şakasıyla ayıldık.Tabi yine Özlem ile Melis çikolatayı üzerlerine döktüler.Bende sadece gömleğime damlatmıştım.Özlem de Melis de sakarlar zaten daha yumurta kırmayı bile bilmiyorlar.Nasıl kız bunlar bilmiyorum valla.Bana bir yemeği bir kere göstersen hemen yaparım ama onlara on kere de anlatsan anlamıyorlar ama nedense dersleri anlıyorlar.Oda zoraki galiba.Tabi yağcılık zor iş.Neyse zilin çalmasıyla önce lavaboya girdik.Orada biraz takıldık sonrasında havamızla çıktık.Bu çok zevkli bir şeydi.gittiler. Neyse sınıfa girdik.Hoca kağıtları kontrol ediyordu.25 dakika sonrasında sonuçları açıkladı.Ben 100 Melis 95 Serkan 100 Özlem 100 Metin ise 98 almıştık.Mutluyduk pek te düşük not yoktu yani.Sonrasında kalan 15 dakikada hoca serbest bıraktı Melis Benim yanıma Berk ise Özlemlerin yanına oturmuştu.Tabi sıralarımız arka arkaya olunca güzel oluyordu.

Sonrasında planlarımızı yaptık.Zaten bizim konuşmamız 20 dakika sürüyordu.Sonraki dersimiz matematikti.Zil çalınca herkes çıldırdı zaten.Sonrasında içeriye girme zili çaldı bu tenefüste dışarıya çıkmamıştık.Sonrasında hoca geldi ve dersi işledik.Hemen kısa bir sürede 3 derste geçmişti zaten.Sonrasında okuldan çıkınca herkes evine dağıldı.Bende eve gittim her zamanki gibi eve girdiğimde altıma tayt pantalonumu üzerime ise bluzumu giymiştim.Saç modelim zaten hep aynı dağınık topuz.Sonrasında eyeliner ve mascara'yı da unutmamıştım.10 dakika sonra odamdan çıktım ve aşşağıya inerken Serkan'dan mesaj almıştım.Beni aşşağıda bekliyormuş yine.Dün unutmuştum güneş gözlüklerimi ama bugün unutmadım.Onlarıda takıp evden çıktım.Serkan'ın yanına gittim.10 dakika sonra bizimkilerin yanındaydık.Hemen yemekleri söyledik.Ben bir salata,Serkan hamburger,Melis çizburger,Özlem salata,Metin ise hamburger söylemişti.Ben ile Özlem hariç herkes içecek almıştı.Sonrasında yemekleri yerken bir hatıra selfie'si çektik.Sonrasında yemekler geldi zaten.Herkes çok acıkmıştı.Gözlerinden okunuyordu.Yemekleri yedikten sonra kızlarla birlikte lavobaya gittik ve makyaj tazeledik.Tabi ayna görünce selfie çekmeden duramadık.Yine selfie çektik ve Özlem bunu facebook'ta paylaştı.Gerçi pek böyle şeyleri sevmezdim ama neyse.Sonrasında bizimkilerin yanına gittik.Hesap geldiğinde hesabı kızlar yerine erkekler ödedi.Sonrasında arabaya binip lunaparka doğru yol aldık.Yolda son ses Ellie Goulding I Need Your Love çaldırdık.Yarım saatlik bir yolculuğun ardından lunaparka daldık.Direk lunapark aletlerinden ranger'e bindik.Biraz korkmuştum çünkü midem bulanmıştı.Terse dönünce çok kötü oluyordu insan.Sonrasında klasik çarpışan arabalar ardındanda korku treni.Çok eğlenmiştik ama saatin ne çabuk geçtiğini anlamadık saat hemen 05.00 olmuştu.En sonunda pamuk şeker alıp arabaya binip yolculuğa başladık.Bu yaşadığımız çok güzel bir maceraydı.Hem heyecan hem de korku yaşamıştık ama olsun her şeye değerdi.Sonrasında sırayla herkesi eve bıraktık ve Serkan'ciğim en son beni eve bıraktı.Tabi en sonunda yine hatıra selfie'si yaptık.Çok güzel geçmişti bu gün.Eve geldiğimde saat 06.30 olmuştu direk duş alıp akşam yemeğini yedim. Ardından saat 08.30 olmuştu.Bir saatte bilgisayarda oturduktan sonra kitabımı alıp yatağıma yattım.Bir hikaye okuduktan sonra bu gün birden gözümün önüne geldi.Çok eğlenmiştik.Dostlarımı seviyordum.Onlarla olmak beni çok mutlu ediyordu.Hangi insanı mutlu etmez ki.Düşündüm ki ben şanslı bir insandım.Harika bir ailem,şahane dostlarım vardı.Neyse çok düşündüm ardındanda hemen yatağıma yattım bu gün çok güzel geçmişti.Hayat daima güzeldir yarına görüşmek üzere güle güle canlar :)

''En sıkı ve en samimi bağlar,