Merhabalar.Yine 15 günlük kısa bir tatilin ardından herkese yine merhaba.Hayatımızda fark ettiyseniz ne kadarda çok merhaba var.Mesela cümleye onunla başlıyoruz.Örneğin ''Merhaba İrem'' gibi.Neyse yine üşengeç bir biçimde kalktım.Ayrıcada pazartesi sendromu var tabi.Her yıl olduğu gibi yine sabah kahvaltı kavgası.Bunların ardından okula gittim.Canımcım aşkım Serkanım ile buluştum.Tatilde hep birbirimizi aradık.Ben bazen utançtan açamıyordum tabi.Neyse Melis ve Özlem beni çok özlemişlerdi.Nede olsa en yakın arkadaşlarıydım tabi.Ama sevgili konusuna gelince anında satıyorlar.Neyse yine ilk ders Tarih.Sevmiyorum arkadaş sevmiyorum.Tarih dersine girince ruhum daralıyor,içime sıkıntı düşüyor.Kafayı yiyeceğim.Allah'tan arkadaşlarım var da onlarla birlik te arada bir konuşabiliyoruz.Bu çok iyi birşey.Ama hocalar buna izin verse daha çok iyi bir şey olacak.15 tatilde ne yaptın diye sorarsanız.Klasik bir tatil.İlk hafta evde geçti,ikinci hafta ise dayımlara kalmaya gittim.Ardındanda perşembe günü eve geri döndüm.Sonrasında tenefüs zili çaldı.15 gündür yapamadığımız artık gelenek haline gelen sıcak çikolata keyfimizi yaptık.Bu kış günlerinde gerçektende çok güzel oluyordu.Sonrasında Melis '' bugün ne yapsak acaba hmmm??'' diye sordu bizde düşündük ve aklımıza sinema fikri geldi.Bir kere daha gittiğimiz filme yine gidecektik.Filmin adı ''Delibal'' idi.Çok güzeldi.Özellikle de filmin müziği harikaydı.Mutlu sonsuz.Amma çok şey ifade ediyor baksanıza.Neyse öyle böyle derken bayağı bir günü güzel geçirdik.Sonrasında okul çıkışı evlere dağıldık.Ben yine salaş kazağımı ve altına siyah pantalonumu ve altınada sarı botlarımı giyerek bir tarz yakalamıştım.Tüm arkadaşlarım benim bu tarzıma çok bayılıyorlardı.Sonrasında devam ettik.Sinema salonuna girip mısırlarımızı alıp oturduk.2.5 saatlik filmin ardından evlere dağıldık.Bugünde böyle geçti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Hayatım
Roman pour AdolescentsArkadaşlarıyla güzel bir okul hayatı geçiren bir kız.Bazı bölümler gerçektir,bazıları ise sadece hayal ürününden ibarettir.İyi okumalar :)