Deli Bekçi!

21 0 0
                                    

Larry- "Jason yardım etde şu eşyaları toplayalım." "Kesiciyi ve kameralarıda koymayı unutma."

James- "Tamam koydum."

Kameramı açtım ve konuşmaya başladım.
Larry- "Bu gün o eski hastaneye gidip Bekleyen Ölüm adlı adam ile buluşucaz." "Bizi hala bekliyor olmalı."

Lucy- "Daha gelmedikmi?"
Larry- "Geldik bebeğim."

Kameramı açtım ve konuşmaya başladım.
Larry- "Bekleyen Ölüm bizi hastanenin sol kanatındaki kapıya çağırmıştı."

Jason- " Biri bizimle taşşak geçiyor olmalı." "Burda kimse yok."

Larry- "Dur! Bak duvarda Bekleyen Ölüm yazıyor." "O adam bize herşeyin cevabının içerde olduğunu anlatmaya çalışıyor." "Jason kesiciyi ver içeri giriyoruz."

Bekçi- "Durun buraya girmek yasak bunu bilmiyormusunuz?"

Jason- "İşte şimdi sıçtık."

Larry- "Şey bayım biz kayboldukta burayıda bir otel sandık ve giriş arıyoruz."

Bekçi- "Siz mağarada falanmı yaşıyorsunuz." "Burası eski deliler hastanesi."

Larry- "Ahh şey.. Pardon bayım biz gidelim o zaman." "Bize yolu gösterirmisiniz."

Arabaya bindik motoru çalıştırdık.

Bekçi- "Burdan geri dönün ve dümdüz ilerleyin ana yola çıkarsınız." "Ne bir dakika kamera yasak hemen kapatın."
Larry- "Olmaz bunlar sadece anı."

Bekçi camdan içeriye atladı.

Bekçi- "Ver şu lanet olası kamerayı bana." "Veerr!!"

Jake- "Larry hadi bas gaza bass!"

Eve geldik. Kamerayı açtım ve konuşmaya başladım.

Larry- "Eve geldiğimizde Bekleyen Ölümden bir E-Mail daha gelmişti." "Mailde yarın ön kapıdan içeri girin orda buluşalım. Bekçiyi ben hallederim. Yazıyor." "Yarın tekrar o yere gidicez oraya gidince kaydı başlatırım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aklın Korkusu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin