Meriç telefonu yüzüme kapattıktan sonra hemen koştura koştura aşağı indim
Mert arkamdan bağırdı "Nereye koşuyosun Hey!!"
Ona aldırmadan garaja yöneldim arabaya bindikten sonra tam gaz sürmeye başladım.
**********
Mert'ten
Mira önümden koştura koştura geçti seslendim ama duymamazlıktan geldi.Merak ettiğim için peşinden gitti arabam bakımda olduğunu hatırlayınca hemen garaja yöneldim "Amca arabaya ihtiyacım var anahtarı göndersene."
Amca anahtarı attı tutup hemen arabaya atlayıp Mira'ya yetişmeye çalıştım
ilk defa kırmızı ışık olduğu için sevindim.
***
Mira'nın bir villa da durmasıyla bende beni göremeyeceği bir yere park ettim.
*********
Mira'dan
Olabildiğim kadar Meriç'in evine hızlı gittim. Kapıyı tıklatım 1-2 dakika bekledim açılmadı.Bahçeye doğru yöneldim.
"Meriçç" diye bağırdım. Tanıdık bir sesti ama Meriç değldi "İçeri gel Mira."dedi. Gitmek için tereddütte kalsamda ilerledim.
******
Mert'ten
Mira ne yapmaya çalıştığını anlamasam da takip etmeye devam ettim.En son Meriç diye birine seslendiğini duydum.
5 dakika sonra bağrış duydum Mira'nın sesiydi sanki içimde bir panik hissi uyandı.
Mira: Ne olur bırak Meriç'i senin derdin benle ruh hastası sapık.
Meriç denen kişi adamın elindeki çocuktu sanırım Mira'ya sakin ol der gibi başını salladı.Elinde silah vardı Meriç'i tutan kişi."Ne buluyorsun yıllardır onun yüzüne 3 yılldır etraftakileri göremiyosun.diye bağırdı."
Demeki Mira'yı rahatsız eden bu herifmiş pezevenk tipli.
******
Mira: Yok öle birşey kapa çeneni Cenk! ben seni hep arkadaşım olarak bildim asla sana bakmazdım.
Cenk:Çok konuşma da itiraf et bence nasıl olsa bir daha asla göremiceksin.*alaycı bir sesle*
Mira: Cenk lütfen Meriç'e zarar verme ne istersen yaparım.
Cenk: Öyle mi? O zaman Beni öp ve itiraf et
Mira: Meriç çok özür dillerim.Seni 3 yıldan beri seviyorum çok üzgünüm böyle bir şey olmamalıydı ama kalbime söz geçiremedim derken *göz yaşları birer birer aktı*
Ardından hıçkırıklarıyla Cenk'i öptü
*******
Bu Cenk'in Meriç'i bırakmıyacağı belliydi.Evin ön kapısına yöneldim ve kilidi kırıp içeri girdim yanda duran paspasın sopasını aldım ve bahçeye doğru yürümeye başladım.
*******
Mira'dan
Cenk: Benim saf meleğim Mira sence Meriç'i bırakıcağımı mı sandın.diyerek tettiği çekti
O ara arkadan gelen Mert'i gördüm onun ne işi vardı burda ama şimdi buna kafa yoramazdım.Allah'ıma şükürler olsun.
Mert sopayı tam Cenk'in kafasına geçirdi.Meriç hemen geri çekildi ama unutuğumuz birşey vardı tetik çekiliydi Cenk'in parmağı tetiğe geldi. Ve tam karşımda olan Cenk'in silahından çıkan kurşun kalbimin hemen alt tarafına isabet etti.
Meriç ve Mert silah sesini duyunca yanıma koştular.
Mert: Mira iyi olcaksın tamam mı? Cevap ver!!
Ben: İii--yim ssoo-ruun yy-ok
Mee--riçç çoo-k öz-üür devamını getiremedim
Meriç: Tamam güzelim yorma kendini.
Artık zor nefes alıyordum yavaş yavaş gözlerimi siyahın sonsuzluğuna teslim ettim...BÖLÜM SONU
Arakadaşlar yavaş yavaş alışıyorum artık umarım beğeniyorsunuzdur. Fikirinizi yorum yaparak mesaj atarak yazabilirsiniz öptüm :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bilmesin
Teen FictionBir Mira Atasoy hikayesi.Çok fazla konuşan çenesi düşük olan Mira hiç aşık olmaması gereken birine platonik olarak aşık olur.Zamanla bu durum değişecek mi ? Eğlencenin dibine vurmaya hazır mısınız ?