AB-11

108 6 0
                                    

Size kısaca Berk'i özet geçeyim gözleri gökyüzü mavisi kadar güzel bunu diyince bile ağızınız sulandı değil mi? Devamını getirsem ne olur siz düşünün. Berk ve arkadaşlarıyla sırayla tanıştıktan sonra eğlenme kısmına geçtik sonuçta koskoca lunaparkı kapatmış Berkimiz. Herkes aletlere binmek için dağıldık ay Mert'te kuyruk mu desem göt biti mi desem kara veremedim nereye yönelsem o da geliyor."Mert göt biti misin niye beni takip ediyorsun bir rahat bırak." Mert ifadesiz bir şekilde "Göt biti mi? Yeni duydum." "Çokmu beğendin yeni ismini göt biti böyle giderse duymadığın her şeyi benim söyleyeceğim kesinleşti." Cevap vermesini beklemeden yürümeye başladım garip bir alet gördüm üç kişi biniliyor yuvarlağın içine oturuyosunuz yanlardan iki bağlantı ipi aşağı yukarı ip atlarmış gibi yuvarlakta takla atıyor (aklınıza umarım getirebilmişsinizdir ben adı mutlulukta gördüm ordan esinlendim .d djfykbjkm) sırada Berk ve yanında arkadaşı vardı lan ben cennete mi düştüm hepsi ayrı bir taş ya yanındakide maşallah nazar değmesin Berk beni görünce gülümsedi "Selam Mira'ydı değil mi?" Ah adımı da unutmazmış yerim tm sıstım s.s "Selam Berk." Diyip bende gülümsedim bu arada Mert'te geldi göt biti olduğunu boşuna demedim yanındaki arkadaşı herhalde gülümseyip "Selam Mira güzel bir adın var." sağol anlamında gülümsedim aletteki kişiler indikten sonra 3 kişiyi bekliyordu hareket etmek için Berk ve adını sormayı unuttuğum taş bindi 1 kişilik yer vardı etrafa baktım kimse yoktu binecek bende ortalarına oturdum "Umarım başkası binmeyecekti ben atladım birden ama."
Berk "Yok boştu zaten önemli değil bu arada Mert boğa gibi kızgın duruyor siz sevgilimisiniz?" Birden sorunca şaşırdım cevap vermeden çalıştı alet kendimi yoyo gibi hissediyorum aşağı yukarı adını bilmediğim taş varlık "Senin adını biliyorum ama sen benimkini sormadın neyse ben Arel Atan." Adı Arelmiş değişik ama güzel bir isim kahretsin sesli düşündüm Arel gülüp duruyor -_- "Galiba sesli düşündüm gerçekten adın güzel ve farklı."
"Sağol Mira Atasoy." Soyadımı nedense bastırarak söyledi hey bu arada soyadımı nerden biliyor? Merak edip sordum "Arel soyadımı nerden öğrendin?" 
"Kuşlar söyledi." Ve göz kırptı kuşlar söylemişmiş gıcık aklıma ilkokul öğretmenim geldi -_- alet yavaşlayıp aşağı indiğimde sinirden kızarmış burnundan soluyan bir adet Mert ile karşılaştım korkmadın desem yalan olur "Ya kızım adamı hasta etme niye biniyorsun onlarla." Babam geldi lan aklıma içine fadırım kaçmış elimle ateşine baktım Mert'i süzdüm sağlamı diye vala kaya gibi "Mert iyi misin?" Mert anlamadığı yüzünden belli öküzün trene baktığı gibi bakıyor yüzüme ayrıca niye öküz neden inek değil herneyse konumuz bu değil "Bana mal mal bakma içine babam kaçmışta bi yerine birşey oldu mu?diye bakıyorum." "Ne alaka?" Elimi boşver anlamında sallayıp yürümeye başladım karnımda acıktı Cafe gibi birşey gördüm oraya doğru ilerledim.
***********
Cafenin cam kenarındaki şirin bir köşeye oturdum kapıda Mert ve Deniz'i gördüm bana doğru geliyorlardır. Deniz "Kuzilerin en tipsizi eğlendin mi?"
"Tipsiz mi? Evet eğlendim arkadaş oldum Arel ve Berk'le ikisi çok sıcak kanlı samimi." İyi insanlar lafın üzerine gelirmiş Berk ile Arel cafenin içine girdiler.
"Selam millet o Mira bugün fazla karşılaştık." Arel gülümseyip göz kırptı.Bende gülümsedim
"Otursanıza tabii başka birileriyle sözünüz yoksa." Berk "Yok ikimiz oturacaktık zaten."
Ben cam kenarında oturuyordum yanımda Arel Arel'in yanında Berk oturuyordu. "Bu arada Nehir nerde?" Deniz "O kendine tayfa kurmuş aletlere biniyordu."
"Vay biçiz beni sattı bunun bedelini öder."
Deniz susarmı "Sen de Haluk'a bağladın." (Haluk Güneş'in kızlarındaki bir karakter bilemeyenler için söliyorum.d)
*********
Saat geç olmuştu "Artık gidelim mi?"
Herkes başını onaylarcasına salladı tam kapıdan çıkarken Arel seslendi "Mira telefon numaranı versene." Arel'in elindeki telefonu alıp yazdım "Bu eğlenceli gün için teşekkürler." Diyip bizimkilerin yanına gittim.
"O Nehir hanım teşvik etmişsiniz."
"Ya kızım özür dillerim seni satmış olabilirim birazcık."
"Birazcık ha?" Nehir'e ödeteceğim beni satmanın cezası ağır aklımda deli fikirler var *şeytanımsı piç smile*
*********
Arabadan inip hemen odama girmek istesemde bu olmadı.
Mert "Mira Arel'e dikkat et o pek iyi biri değil seni kullandıktan sonra seni çöp gibi atar." Allahım ya bu da başıma koruyucu melek kesildi. "Mert bu kadar koruyucu olmasan artık ben sıkıldım yani hem Arel'in bana böyle yapıcağını sanmıyorum." Diyip odama çıktım.
Banyoya girip hemen yatmayı düşünüyordum bugün baya yorulmuştum.
Banyoya doğru gidiyordum ki telefonuma mesaj geldi
Bende kayıtlı olmayan bir numara mesaj atmıştı Kimden: 0542*******
İyi geceler Mira Atasoy :)
Şimdi aklıma geldi Arel'e telefon numaramı vermiştim o atmış olmalı
Bende cevap olarak
İyi geceler Arel Atan. Yazıp gönderdim güzel bir uyku çekmek dileğiyle yatağıma atlayıp kafamıda yastığa gömdüm çok geçmeden uykuya daldım... Tek aşkım uykusur galp galp galp djkfrjhsthvh

BÖLÜM SONU
Arkadaşlar başta bölüm çok geç geldiği için özür dillerim ama napayım artık hiç fikir gelmez oldu yazamıyorum okul açıldı falan derken iyice ihmal ettim. Arkadaşlar bide okuduktan sonra fikirinizi yoruma yazarmısınız yada eklememi istediğiniz bir şey varsa lütfen sizin fikirleriniz çok önemli bu arada 1K olduk çok teşekkürler canlarım sizi çok öpüyorum :** sonraki bölümde görüşmek üzere:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Abim BilmesinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin