AB-7

225 14 6
                                    

Mültide Nehir'in selfiesi var. :D sxzxc

Mert odadan çıktıktan sonra bir beyin enkazıyla tek kalmıştım.Aklımı karıştırmıştı bizim asi genç.Sonra boş boş tavana baktım bildiğiniz kesiştik falan hep can sıkıntısından -.-. Sonra en iyisi uyumak dedim kafamı yastığa gömdüm bir sıcak bastı bana sağa dön sola dön bi türlü uyuyamadım.
Kapıya doğru gelen Meriç'i gördüm *lağnn bi tek tek arayla geliğğn beniki de galp hani* diye geçirdim.
Meriç: Mira uyumamışsın saat baya geç oldu hayırdır ?
Phen: Uyku tutmadı bir türlü.(Aşkımı itiraf etmişim o kadar rahat rahat konuşuyor benle ben ise gözlerine zor bakıyorum ölçem şimdi töbest yiğaa)
Meriç: Mira utanma benden konuşurken gözlerini kaçırdığının farkındayım.
Phen: Meriç çok özür dillerim böyle birşeyin olması hata çok utanıyorum eğer abime söliyceksen söyle buna hakkın var.
Meriç: Abin bilmeyecek aramızda.diyerek *göz kırptı*
******
Meriç'ten
Neyse ben seni rahatsız etmeyim uyu sen.diyerek kalkıyordum ki Mira kolumdan tuttu.
Mira: Rahatsız etmiyorsun zaten uyuyamıyorum. Uyuyamadığım için sıkılıyorum tavanla-- derken sustu.
Peki o zaman kalıyorum yanında diyerek güldüm.
Mira: Meriç Dc oynayalım mı ? Ne olur lütfen hayır deme *yavru köpek bakışı*
Mira saçmalama öyle bakma lütfen çok iknacı bakıyorsun of tamam her soruya cevap verilcekse okeyim ben *göz kırptı*
Mira : Şişeye gerek yok zaten iki kişiyiz ilk soruyu sen sor.
Tamam soruyorum kaç yıldan beri benden hoşlanıyorsun.
Mira: Ama Meriç kapatmamışmıydık bu konuyu?
Oyun bozanlık yok herşey bu akşam sorulacak ve bu defter asla açılmayacak söz *göz kırpma*
Mira: 3 yıldır seni seviyordum.Neyse ben sorim.
Hey dur hemen kesme sevmiyormusun artık ?
Omuz silkti bende üstelemedim ama merak ediyordum bu doğruydu.
Mira: Abim en son hangi rezilliği yaptı yanında.Koz olarak saklıyacağım da nihahaha *kötü cadı bakışı*
Benden öğrendiğini söyleme Kaan'a bana vallaha kötü fantezilerini üzerimde uygular. Anlatıyorum sen Nehir'de kalıyordun o akşam Kaan baya içmişti tuvalete gidicem diye ayrıldı yanımızdan uzun zaman geçince gelmeyince merak ettim sonra wc ye bakarken Kaan'ı senin odanda bulduk yatağına işememişti. Valla sabaha kadar yatağını temizledik şuan pırıl pırıl sen hiç merak etme.
Mira: Lan ben sidik içinde mi uyudum kaç aydan beri anneğğyy ben ne günahh işlediğğim de bana Kaan sidiklisini abim yaptınız artık Kaan'a sidikli lakabıyla seslencem nihahah yaşasın kötülük *piç smile*
******
Bir Sürü soru sorduk sıra bendeydi Mira uyukluyordu oturduğu yerden :D
D mi C mi diye sordum öylesine ne dicek diye
Mira: C diğğim b--.derken uyuya kaldı.
Beni öp zaten bunu istiyorsundur ne yazıkki uyuyorsun ben seni öpmek zorunda kalacağım diye saçma bir açıklama yaptım sanki duycak.
Mira'ya yaklaştım ve dudaklarım onunkileri buldu 1 dakika falan bile sürmeden hemen çektim dudaklarımı ve hemen odadan çıktım.
********
Kaan'ın borozan gibi sesiyle uyandım
Kaan: Bücür hadi uyan hastaneden çıkışını yaptım eşyalarını Nehir toplayacak sende o arada giyin.Kapıyı kapatıp çıktı.
Giyinmeden önce koluma baktım sanırım akşam hemşire çıkarmış serumu sanırım hemen giyinip çıkmak istiyordum hastaneden bıkınlık geldi.
*********
Nehir kolumdan tutup yürümeye başladık Kaan 'Mert ile Meriç taşısın sen bırak Nehir.' Nehir bırakıp iki taş kolumdan tuttular şimdi Meriç'i biliyoruz ama Mert'in de gideri var günahını almayim düşündüğüm şeylere bak tövbest sxzsx :D
Arabaya binip eve doğru yola çıktık.
*******
Eve gelince birşey fark ettim bizim Sümüklü yü hiç görmedim. Hastaneye de gelmedi adi pislik.
Phen: Millet benim sümüklü nerde hastaneye de gelmedi?
Mert: İşi varmış öyle söyledi gelince bi alırız sorguya diyip*göz kırptı*
Phen: Alalım kanki. He ne ben kanki mi dedim sana oha yani kendimi bıçaklayasım geldi. Benim beynim sulandı ben odama gidiyorum -.- merdivenlere doğru yöneldim Nehir'in gelmediğini görünce lağn tomato gelsene selfie çekineceğine benle ilgilen diye trip attım.
******
Odaya girince aklıma Abi'min işediği geldi kusuyordum az kalsın mk -.- sxzsx
Hemen ardından Nehir daldı odaya
Nehir: Miram sen bana trip mi atıyon tripini mıncırırım ben *öpücük atı*
Phen: Kanka sana birşey sorcam sözümü kesme ama şimdi diyelimki bi olay oldu baya önemli ama gerçek mi rüya mı bir türlü hatırlamıyorsun ne yapardın?
Nehir: Bence direk Bakırköy'e yat derim :D
*lan ciddileş yoksa döverim bakışı attım*
Nehir: Tamam kanki mesaj anlaşıldı eğer kiminle yaşanıdığını hatırlıyorsan olayda o kişiye sorardım herhalde.
Phen : Tabii ya aferim la sarışın bide sarışınlar aptal olur derler heytt be :D sxzsx ben iki dakika gidip gelcem.
Aşağı bi selena edasıyla ışınlanmış kadar hızlı koştum :D Meriç tek başına oturuyordu tek bulmuşken kaçırmayım diye yanına oturdum.
Phen: Meriç sana birşey sorcam
Efendim der gibi başını salladı.
Dün hastanede aramızda birşey oldu mu?
Meriç: Niye soruyosun olmasını mı istiyorsun? *piç smile*
Phen: Saçmalama beni dün gece öptün mü? Pat diye sordum...

BÖLÜM SONU
Meriç doğruyu söylermi sizce ? Voteler çok az bölümü okuyunca votleyin :)) emek sonuçta hergün yazmaya çalışıyorum öpüldünüz umarım beğenirsiniz :***

Abim BilmesinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin