h3

213 7 0
                                    

Shelley pov.

"Shell wakker worden". hoorde ik liam zacht in mijn oor zeggen, en krulde tegen hem op. "aawwhh wat lief" hoorde ik een andere stem zeggen. "Shelley" hoorde ik liam weer en voelde ineens twee handen die me oppakte "ik leg haar wel op der bed t was gister ook laat dus ja" hoorde ik liam "ik loop wel met je mee"hoorde ik stiles. na een tijdje voelde ik een zacht matras "ik ga weer naar huis blijf niet te lang oke" hoorde ik stiles zeggen. " slaap zacht Shell" en ik voelde dat hij me een kus op mijn voorhoofd gaf. ik deed mijn ogen open "liam"zei ik zacht. hij draaide zich om "ja"zei hij "wil je blijven"vroeg ik zacht hij knikte zacht en kwam naast me liggen. ik kroop tegen hem aan, dat voelde zo goed dacht ik. en viel weer in slaap.

de wekker ging
ik deed mijn ogen open en merkte dat ik nog steeds tegen liam aan lag. ik stond snel op en maakte liam Wakker. "hey goedemorgen" zei hij met zijn sexy ochtend stem. "kom je moet weg straks komt me moeder naar de kamer en dan heb ik echt en probleem "zeg ik "wacht ik spring wel door het raam anders heb je kans dat ze me zien" ik knik en doe het raam open "ik Zie je op school" zei hij. ik deed het raam weg en ging in mijn vensterbank zitten. ik zuchtte en dacht ik vind hem echt leuk het is echt slecht dat ik hem heb gevraagt  om hier te blijven. ik kleed me om en ga naar beneden "hey mam" zeg ik en geef haar een kus op der wang. ik pak wat te eten en ga zitten "hoe ging het gister op school schatje en waar heb je gister gegeten?" vroeg ze "het ging wel goed op school hoor ik heb bij stiles gegeten mam" zei ik "maar ik moet maar school mam tot vanmiddag" "schat ik weet niet of ik er ben als je thuis bent" ik zuchtte en knikte "nodig maar wat vriendin uit" ik knikte en liep de deur uit. "hey Shelley wil je met ons mee rijden"vroeg stiles ik knikte "dankjewel"

toen we op school waren liep ik naar mijn kluisje en legde mijn boeken der in en ging bij stiles en scott staan de andere kwamen er ook bij staan en liam kwam aanlopen met mason. ook die kwamen er bij staan maar ik durfde liam niet aan te kijken. de bel ging en ik liep naar de les.

het was pauze ik heb liam de heletijd genegeerd "Shelley wat is er nou waarom negeer je me steeds"hoorde ik liam en liep gewoon door ineens stond hij voor me "Shell wat is er nou,je kunt me niet blijven negeren" zei hij en pakte mijn armen vast zodat ik niet weg kon. ik slikte en keek hem niet aan. "Shell gaat dit over vannacht" ik knikte zacht. "ik snap gewoon niet waarom ik dat heb gedaan" zei ik en keek hem wanhopig." omdat ik het vroeg " zei hij "waarom vroeg je het, ik ben niet zo ik ga nooit zo tegen iemand aan zitten en..."begon ik maar toen ik verder wouw gaan duwde liam zijn lippen op de mijne. toen hij zijn lippen van die van mijn haalde zei hij "daarom vroeg ik dat" ik zei niks en keek hem met open mond aan "ik vind je leuk t lijkt misschien dat ik je niet ken maar ik weet wat ik voel en ik snap het dat het onverwachts en snel is maar ik wol gewoon vrienden blijven als jij dat wil" ging hij verder "eehhmm..i-ik.." begon ik.liam draaide zich om en wouw weg lopen "liam"riep ik achter hem aan en rende naar hem toe sprong in zijn armen en zoende hem. "ik vind jou ook leuk"zei ik toen ik me lippen van die van hem haalde en gaf hem een knuffel.
achter ons hoorde we allemaal gefluit en gejoel. toen ik me omdraaide zag ik scott stiles en de andere staan

just a dream {liam dunbar}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu