V to ráno bolo v Rokforte veľmi veľa neznámych čarodejníkov. Profesorka McGonagallová zabezpečila Rokfortu magickú obranu. Po chodbách chodilo veľa aurorov medzi ktorími bol aj Albusov otec Harry a Rosin otec Ron.
,,Tati, čo tu robíš?" zvolal Albus.
,,Na žiadosť profesorky McGonagallovej strážime Rokfort." povedal Harry a usmial sa.
,,Koľko Vás tu je?" so záujmom sa spýtala Rose.
,,Asi zo 20 aurorov a 10 čarodejníkov." odpovedal jej Ron.
,,Tak mi bežíme na prvú hodinu!" zvolal Albus.
,,Čaute." jednohlasne povedal Albus a aj Rose.
,,Ahojte." povedal Ron a Harry.
Medzitým v chatrči v ktorej žil ten starec sa stretli smrťožrúti.
,,Škola je veľmi dobre zabezpečená a hliadkuje tam okolo 20 aurorov." povedal Rookwood.
,,Nemôže ešte zaútočiť!" povedal Kettleburn.
Aj smrťožrútom sa úspešne darilo verbovať nové sily. K 6 smrťožrútom pribudlo ďaľšich 20 čarodejníkov.
,,Môj Pane! Podarilo sa mi získať informácie od toho bývalého aurora Dawlisha o tom že na Rokforte existuje miestnosť do ktorej sa dá premiestniť. Je to Núdzová miestnosť!" zvolal neznámy čarodejník.
,,Vynikajúce!" pochválil ho Kettleburn.
,,Mohli by sme sa tam všetci premiestniť a zaútočiť potichu aby o tom nevedeli!" zvolal Yaxley.
,,Dobrý nápad Yaxley!" zaškriekal Kettleburn. Yaxley sa hlboko uklonil.
Zaútočime zajtra o polnoci, čakám že budú mať rozmiestnené stráže." šepkal Kettleburn.
Všetkých 26 smrťožrútov súhlasne prikývlo.
--------------
V to ráno bolo zamračené a pršalo.
Nikto z aurorov nevedel čo chystajú smrťožrúti. A však Rokfort bol v presile. Mali k dispozícií okolo 40 čarodejníkpv vrátane aurorov a učiteľov. Smrťožrútov bolo len 26.
Vyučovanie bolo pozastavené a z dôvodu bezpečnosti , žiaci nemohli opúšťať svoje klubovne. Aurori hliadkovali takmer všade až na chodbu pri Núdzovej miestnosti.
Žiaci sa rozprávali v klubovniach a jedli jedlo ktoré im prinášali škriatkovia. Profesorka McGonagallová povedala že aurori tu budú dovtedy kým nechytia Kettleburna. Nastala polnoc na chodbách bolo 10 aurorov. Všetkých 26 smrťožrútov sa premiestnilo do Núdzovej miestnosti. Pomaly všetci vyšli z Nudzovej miestnosti. Bellatrix sa pozrela za roh a videla tam aurora. Zamierila na neho a potichu vyslovila: ,,Avada Kedavra."
Zelený lúč zasiahol aurora do chrbta a ten spadol na zem. Smrťožrúti sa rozdelili do dvojíc a išli prehľadávať Rokfort.
Dvojica Rookwood a Yaxley natrafili na Savagea. Yaxley vykríkol : ,,AVADA KEDAVRA!" Savage padol na zem mŕtvy. Dvojica Nott a Lestrangeová natrafili na Harryho Pottera.
,,Avada Kedavra!" zvreskla Bellatrix.
Harry sa vyhol záblesku a zakričal:
,,CRUCIO!" Bellatrix zvreskla od bolesti. Nott pálil jednú kliatbu za druhou. Harrymu prišiel na pomoc Ron.
Harry bojoval s Nottom a Ron s Bellatrix. Harry vykríkol zaklínadlo a Nott , omráčený padol na zem.
Vtom momente Bellatrix zvreskla : ,,AVADA KEDAVRA!"
Rona zasiahol zelený lúč do hrude , pozrel na Harryho a padol na zem. Bellatrix utiekla preč a Harry začal plakať pri mŕtvom tele Rona.
Na chodbách bojovali všetci učitelia a aj aurori. Jeden auror bol mŕtvý, Ron bol mŕtvy a aj Savage. Kettleburn bojoval s profesorkou McGonagallovou, Harry bojoval s Bellatrix a profesor Neville Longbottom s Rookwoodom.
,,Petrificus Totalus!" zvolal Neville a Rookwood znehybnel na mieste. Vybral sa bojovať s Yaxleym.
Nott a Rookwood boli zneškodnení no stále tu bolo ešte 24 smrťožrútov.
,,Nemáme šancu," zakričal Harry, ,, utečme rýchlo!"
Keď zrazu v strede schodišťa pristál Kingsley Shacklebolt s posilami.
,,Avada Kedavra!" mohutnym hlasom zvolal Kingsley a zelený lúč zasiahol Yaxleyho. Ten padol na zem a bol mŕtvy. Harry,McGonagallová a Neville omráčili asi sedem smrťožrútov.
,,Utečme!" zvreskol Kettleburn.
On a ostatných 16 smrťožrútov bežali k Núdzovej miestnosti a premiestnili sa do Rokvillu. Kettleburn nahnevane zvreskol: ,,MORSMORDRE!" A nad Rokfortom sa objavil zelená lebka , ktorej namiesto jazyka vytŕčal z úst had- Temné znamenie. Ešte zapálili niekoľko domov a premiestnili sa do starej chatrče.
Na strane aurorov boli traja mŕtvi a na strane smrťožrútov iba jeden , ostatných vypočúvali a poslali do Azkabanu. Rose ráno plakala keď zistila že zabili jej otca. Albus tiež plakal. Otcov pohreb sa uskutoční až v júli. Vyučovanie bolo obnovené , no aurori stále strážili chodby. Tento víkend sa mal konať výlet do Rokvillu ale z bezpečnostných hladísk výlet zrušili. Rokville sa veľmi zmenil. Inokedy krásne domy plné ľudí boli väčšinou prázdne a vyhorené. Preto v Rokville už nezostalo veľa obyvateľov. A navyše včera, ešte zmizla madam Rosmerta a jej bar zhorel. Ľudia si myslia že to majú na svedomí smrťožrúti. Nastali temné časy, nie je možné už nikomu veriť. Ľudia každí deň miznú..........Dúfam že mi odpustíte Ronovu smrť.
YOU ARE READING
Albus Severus Potter a Temné Znamenie
FanfictionTento príbeh je o nových dobrodružstvách Albusa Severusa Pottera.