......kameň oživenia.
,,Keď sa dobojovalo o Rokfort tak som išiel do lesa a na zemi som našiel ten kameň."zašepkal Hagrid. Albus nemal slov. Bol veľmi šťastný z darčeka, objal Hagrida a vrátil sa do klubovne.
Z dní boli týždne a z týždňov boli mesiace. Ani sa nenazdali a už bolo 23. decembra, deň pred Vianocami. Albus si pobalil všetky veci , išiel sa naraňajkovať a potom sa obliecť a s ostatnými išiel do Rokvillu.
,,Všetci ,ktorí majú povolenie sem!"zakričala profesorka McGonagallová.
Albus jej odovzdal formulár a zaradil sa. Cesta do Rokvillu bola dlhá a chladná. Keď tam prišli, Albus navrhol že nech idú k Zonkovi. U Zonka stretli Scorpiusa a ten sa k ním pridal. Zašli k Trom metlám. Objednali si tri ďatelinové pivá. Albus zaplatil dvanásť siklov za ďatelinové pivá. Sadol si a začal pomaly piť z pohára , keď zrazu Scorpius chytil Rose za ruku. Obaja sa postavili a bez slova odišli z baru. Albus tam sám sedel a hladel do pohára. Osamelý Albus vyšiel z baru a videl Rose sa bozkávať so Scorpiusom. Kypel v ňom hnev. Albus vytiahol prútik zamieril na Scorpiusa, chcel ho zakliať , keď v tom vykríkol niekto vedľa neho: ,,EXPELLIARMUS!"
Albusov prútik vyletel do vzduchu a obzrel sa kto to vykríkol. A v tom zbadal Kettleburna.
,,Ale, ale Potter, útočiť na nepripravených?" zavrčal Kettleburn.
,,Strhávam Chrabromilu dvadsať bodov a zostavate týždeň po škole po prázdninách." potichu povedal Kettleburn. Prehľadal Albusovi vrecká a potajomky mu vybral z vrecka Kameň oživenia. Albus o tom však nevedel. Kettleburn odišiel. Albus si zdvihol prútik a vrátil sa do hradu.
Ešte v ten večer odišli do Brlohu aj s Teddym , Jamesom a Rose. Potterovci sa dohodli že strávia Vianoce v Brlohu.
Bol Štedrý deň. Albus ráno vstal zišiel do kuchyne kde videl zvláštne tvariacého Rona.
,,Čo sa stalo?"spýtal sa Albus.
,,Tu máš , pozri si noviny." povedal Ron.
DENNÝ PROROK
ŠIALENEC VRAŽDIL V ROKVILLE!
Vo večerných hodinách, temný čarodejník zabil 15 Rokvillčanov.
,,My ho chytíme!" odpovedal nám Minister Mágie Kingsley Shacklebolt.
Taktiež vypustil nad jeden obchod Temné znamenie , ktoré sa neobjavilo už 19 rokov. Čarodejnicka verejnosť je nespokojná
,,Čo ak to bol Ten-Čo-Ho-Netreba-Menovať?" povedal nam neznámy čarodejník. Je takmer vylúčene aby to bol Ten-Čo-Ho-Netreba-Menovať.
Albus meravo hladel na noviny. Nemohol to byť on! Pomyslel si Albus.
Išiel si rozbaliť darčeky
Dostal veľké balenie praliniek a iných dobrôt od mami a od otca. Dostal takisto sveter od pani Weasleyovej a tvrdé koláčiky od Hagrida.
Prázdniny ubehli veľmi rýchlo.
,,Už sa musíme vrátiť?" smutne sa spýtal Albus.
,,Áno." pokojne mu odpovedala Ginny.
Rytierskym autobusom sa dopravili do Rokvillu. Ten pohľad bol hrozný, asi štvrtina domov bola vypálena a nad Zonkovym obchodom svietilo zelené Temné znamenie.
V Rokforte sa o tom útoku všade rozprávalo.
,,Určite to bol Veď-Viete-Kto!" zvolal niekto z Chrabromilu. Albus sa prave vybaloval keď za nim prišiel James.
,,Tu máš." povedal James a odišiel.
Bol yo lístok od profesora Kettleburna.
,,Dnes o 19:00 si budete odpykávať trest v žalároch. Budete oddeľovať zhnité čiernožienky."
Ach nieee. Pomyslel si Albus. Vyučovanie v ten deň bolo zle. Dve hodiny elixírov s profesorom Kettleburnom boli až neznesiteľne.
Albus sa o 18:50 vybral klubovne do žalárov. Pomaly podišiel k dverám a načúval čo hovorí profesor Kettleburn: ,,Ešte chvíľu a oživím svojich smrťožrútskych kamarátov a stanem sa Temný Pán!"
Ozval sa ľadový smiech.
Klop klop
Albus zaklopal a vošiel do vnútra.
,,Áááá Potter," zavrčal Kettleburn, ,,tam choďte oddeľovať čiernožienky.
Už bolo okolo 22:40 a vtom mu Kettleburn povedal: ,,Označte miesto kde ste skončili, zajtra budete pokračovať!" zrukol na Albusa.
,,Ano pane." odpovedal mu Albus.
Vrátil sa do klubovne a všetko porozprával Rose.
,,O-o-on chce oživiť ďalších smrťožrútov?" roztrasene sa spýtala Rose. Prikývol Albus.
Z pohľadu Kettleburna:
Konečne dnes oživím smrťožrútov a potom napadneme Rokfort.
Tri razy som otočil kameň v ruke a zvolal: ,,ENNERVATE!"
Oživil som Dolohova,Lestrangeovú,Thicknesa,Rosiera,Yaxleyho a Notta.
,,Vítajte moji smrťožrúti!" zvolal Keteburn.
,,Pppán môj!" koktala Bellatrix Lestrangeová.
,,Áno Bellatrix?" zavrčal Kettleburn.
,,Zachránil ste nás!!" radostne zvolala Bellatrix.
--------------
Albus ráno vstal a išiel do klubovne kde zistil hrozné správy.
,,Zmizla Annabela Jacobsová!" zvolal niekto. Do klubovne pribehla profesorka McGonagallová a profesor Kettleburn.
,,Čo sa stalo?" zavrčal Kettleburn
,,Zmizla Annabela Jacobsová!" ozval sa James. Všetci zrazu stíchli.
,,Nebojte sa, my ju nájdeme!" zrúkol Kettleburn. Všetci hľadeli naňho.
,,Ale Pius nebuď taký hrubý." kludne povedala profesorka McGonagallová.
Kettleburn sa otočil a zmizol z dohľadu. V ten deň sa o ničom inom nerozprávalo. Annabela nebola v Soviarni ani v učebňach a ani na školských pozemkoch. Albus išiel v ten deň spať skôr. Prišiel do spálne a podišiel k oknu a videl profesora Kettleburna ako ide k Zúrivej vŕbe a zmizol pod ňou. Albusovi to nedalo , zobral otcov neviditeľny plášť a následovala Kettleburna. Tunel začal stúpať a ocitol sa v nejakom dome, kráčal po schodoch ,keď začul profesora Kettleburna kričať:......,,aké je to heslo od Chrabromilskej klubovne?"
,,N-n-nepoviem!" roztraseným hlasom povedala Annabela.
,,CRUCIO!"vykríkol Kettleburn
Annabela vykríkla v bolestiach.
,,Aké je to heslo?" zvreskol Kettleburn
,,Ja neviem!" s plačom povedala Annabela.
,,CRUCIO!"zahučal Kettleburn.
Ozval sa veľký výkrik.
,,Tak hovor ty hnida!" vrieskal Kettleburn.
Albus sa z diaľky pozeral na Kettleburna.
,,Heslo je caput draconis!" vykríkla Annabela.
,,Už ťa nebudem potrebovať!" povedal Kettleburn. Namieril prútik na Annabelu a vykríkol: ,,AVADA KEDAVRA!"
Miestnosť zalial zelený záblesk a mrtvá Annabela padla na zem. Albus tam len stál a pozeral sa na mŕtvu spolužiačku.
,,EVANESCO!" zvolal Kettleburn a Annabeline telo zmizlo. Zrazu sa ozvalo silné PRÁSK , Kettleburn sa odmiestnil. Albus bežal za profesorkou McGonagallovou.
,,Pani profesorkaaaa," kričal Albus , ,,Kettleburn práve zavraždil Annabelu v Škriekajúcej búde?" Dychčal Albus.
,,Čo to hovoríte Potter?" neveriacim pohľadom na neho pozerala.
,,Čo sa tu deje?" zavrčal Kettleburn.
,,Pius, Potter ťa videl ako si zabil Annabelu, je to pravda?" opýtala sa profesorka McGonagallová.
,,Nie!" zvreskol Kettleburn.
,,Idem to preveriť!" povedala McGonagallová a odišla sa pozrieť do Škriekajúcej búdy.
,,Nič som nenašla,"povedala , ,, prepáč Pius že som ťa obvinila." ospravedlnila sa a odišla.
,,Nabudúce to budeš ty Potter!" zvreskol Kettleburn.
Vystrašený Albus sa pobral do klubovne spať.Má zmysel písať ďalej?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albus Severus Potter a Temné Znamenie
Hayran KurguTento príbeh je o nových dobrodružstvách Albusa Severusa Pottera.