"Si asta e doar prima runda!"

250 27 8
                                    

   Ma trezesc datorită sunetului enervant al ceasului meu sub forma de porcușor rozaliu  . Dupa ce mi-am plimbat mana pe noptiera timp de vreo doua minute, ca sa numai zic ca am dat si cu capul de colțul noptierei, am reușit sa-i fac porcusorilui cunoștința cu podea.
Chichotesc la gândul ca asa fac in fiecare dimineata si ca ar trebuii sa înceapă  un Al Treilea Război Mondial dintre mine si ceasul meu sub forma de purceluș.
Cand imi verific telefonul, imi aduc aminte de mesajele "primitoare" ale noului vecin, cea ce ma face sa ma panichez din nou. Nu știam absolut nimic despre el, decât ca era genul de om pe care trebuia sa il țin la distanta. Pana la urma...de unde avea el numărul meu?
Gândurile imi sunt întrerupte de un ticait al ceasului meu drag, care ma face sa tresar.
"Porc nenorocit!" Murmur eu in drum spre baie.
Dupa 15 minute de relaxare sub dus, ies cu un prosop in jurul corpului. Deschid ușile dulapului, dar telefonul vibrează , semn ca am primit un mesaj.
"Alege ceva sexy!" Oh , Doamne! Nu din nou el! Ma uit spre geam si il vad pe noul vecin,pe care cică il chema Andy, așteptând la o masina neagră sport. Privindu-l de la geam părea chiar drăguț, adica tatuajele si cele doua Piercing-uri pe care le  deține il făceau sa arata oarecum...drăguț.
  "Doamne ferește!" Zic si imi scutur capul la gândurile mele, pana la urma...pe cine așteaptă? Doar nu crede ca ma voi sui in masina cu el!
La gândul asta închid nervoasa draperiile si ma îndrept spre dulap.
"Alege ceva sexy" murmur eu imitând cea ce scria in mesaj..."Unde e treningul ala? " zic frustrata scormonind tot dulapul. Of, la naiba, nu il găsesc si daca mai stau mult in fata dulapului o sa întârzii la liceu...pana la urma imi iau niște blugi skinny negri rupți in genunchi,pentru ca azi chiar nu vroiam ceva "sexy" , si un tricou alb , la care imi pun peste o cămașă roșie cu carouri negre, bineînțeles si bandana .
    Ma îndrept către măsuță de machiaj, unde imi aplic putina pudra, rimel si anticearcăn. Nu vroiam sa atrag atenția, mai ales ca un obsedat , care apropo nu stiu ce face in cartierul asta, imi tot trimitea mesaje, si sunt suta la suta sigura ca eu nu i-am dat numărul meu!
Imi iau geanta cu cărți si cobor jos la bucatarie pentru a-mi lua micul dejun făcut de mama, cum se întâmpla in fiecare dimineata.
"Buna dimineata!" Spun zâmbind intrând in bucatarie.
"Neața , scumpo!" Imi zice mama dându-mi o farfurie cu clătite cu nutella si banane. Miami. Imi aud constința...in timp ce imi mâncam clătitele , realizez ca Mike nu era aici, iar el mereu ma duce la scoala dimineata.
" Mama...de ce nu e Mike aici?" Intreb analizând toata încăperea, sperând ca Mike sa se ascundă dupa un colțisor sau ceva.
" Oh, scumpo, e obosit dupa întâlnirea de afaceri de ieri." Imi zice mama așezându-se lângă mine la masa.
" Si pe mine cine ma duce?" Intreb curioasa, știind ca mamei i-au luat polițiștii carnetul anul trecut pentru ca a călcat o broscuța țestoasa . Chiar daca pare amuzant pentru mana nu a fost...sau pentru mine...eu am plâns pentru broscuța aia doua zile la rând!
" Pai...pe tine te duce noul vecin. Andy! uite, e chiar in fata casei, te așteaptă." Zice mama zâmbind sorbind din cafea.
"Ce?" Intreb înghițind in sec si scăpând furculița si cuțitul jos. Mama mi-a aruncat o privire de parca as fii nebuna, dar NU sunt! Cum sa ma trimită la scoala cu obsedatul ala?
"Da, si el se pare ca învață la scoala ta si e in ultimul an" imi spune mama in continuare uitându-se ciudat datorită redacției mele . " Nu ca e drăguț? S-a oferit sa te ducă..."
Am încercat sa ma împotrivesc, dar mama ca de obicei imi zicea ca sunt sălbatica si nu pot accepta faptul ca cineva face un gest frumos pentru mine, iar practic am cam fost data afara din casa de către propria mama! Dar eu nu ma pot urca in masina cu omul asta...cum de l-a ales tocmai pe el? Vecina noastra Ada , care sta la doua case distanța si învață la aceiași scoala cu mine ce avea? Ciuma? Bine...poate era ea o siliconata si o prefăcută dar ea spre deosebire de..."Andy" e inofensiva.
"Hei, blondino! Ai ceva curaj sa te urci in masina cu mine!" Rade brunetul cand ma aproprii de masina lui. Ce enervant poate sa fie omul asta! Si il stiu doar de ieri. Ce prefăcut...
   " Pai...nu prea ești bun la ghicitori! O sa merg pe jos." Zic învingătoare împingând-ul intr-o parte cum imi facuse si el ieri, dar triumful meu nu durează prea mult ca brunetul ma trage către el strângând-ma de încheietura mâinii, cea ce e al naibii de dureros.
   " Ești sigura? Sa stii ca poate sa fie pericolos...poti sa dai de violatori sau pedofili. "
  Ce? Câta vrăjeala poti avea? Si el ce e? Având in vedere mesajele lui...
  " Eu zic sa lași vrăjeala ca nu tine!" Zic încruntată eliberandu-ma din strânsoarea lui...ma uit la încheietura mea si nu pot sa cred! Era roșie, aproape mova, am început sa imi frec încheietura, sperând sa nu ma mai doară. Dar fail.  Eșuez si in asta!
   "Uuu , dura si frumoasa! Imi place...unde ai fost pana acum?! " începe sa rânjească, iar eu dau de ochii săi ce semănau mai mult cu un ocean...eram absolut pierdută in ochii lui. Ma simt ca intr-un vis plăcut...interzis!
    Dar cum interzisul nu tine mereu mult, privirea lui își schimba direcția cand deschide portiera din dreapta, unde ar trebuii sa stau eu.
"Nu ma urc!" Tip , iar dupa ma dau inapoi dar el ma strânge la pieptul sau.
"Chiar nu am chef sa ne stricam dimineata, păpușa" se apropie mai mult de mine, iar respirația sa mentolata imi biciuia fata " asa ca... Eu zic sa lași Fițele astea de "fetița lu' taticu'" si sa treci in masina" la pieptul lui era foarte cald si pot sa-i simt bătăile inimii deoarece stau cu mâinile pe pieptul sau dar...eu nu eram "fetița lu' taticu'"dar nu puteam sa-l las sa faca Glume pe seama mea asa ca m-am urcat.
"Si apropo, nu am avut un tata prea grijiuliu" comentez eu cand se pune la volan. El doar imi face cu ochiul si-mi zâmbește...of...de ce presimt ca va fii o dimineata complicata?!
Tot drumul am vorbit prin mesaje cu Alex si de faptul ca va ajunge aici tocmai maine, sunt atât de entuziasmata de venirea lui in cat as putea sa-l pup chiar si pe Andy...eh, nici chiar...
"Am ajuns!" Aud vocea lui Andy care instant ma face sa tresar. Stai un pic...dar asta nu e scoala!
"Andy...unde m-ai adus?!" Intreb priviind speriata poienița din fata noastră.
El se da jos din masina neagră zicând doar un "haide".
"Andy!" Tip" ratam prima ora!" Of! Si eu proasta! Cum pot sa ma urc in masina cu unul ca asta?!
"Păpușa, prima ora avem biologie...si ținând cont de notele tale nu prea cred ca ai chef de ea."
Ok, acum chiar rămăsesem surprinsă...de notele mele de unde stia? Nu știam ca profii au voie sa arate asa notele la oricine...oare cat e mita?
"Stai...cum adica "avem"? " intreb înghițind in sec.
"Nu știai? Facem împreuna biologia" Zice el mândru...
" Oricum...sa stii ca te înșeli...mie imi place biologia!" Zic sperând sa ies cu bine din asta.
"A, da? Ce stii despre interferoni?" Întreaba încrucișându-si mâinile la piept.
"Pai...eu...adica...Of, bine ai câștigat!" Zic dându-ma jos din masina...of, interferoni tampiti!
" Si asta e doar prima runda!"
Stai ce? Tocmai a zis? Stii ce?Las-o balta ...
Ne plimbam prin pădurea asta cam de 10 minute si tot ce am văzut pana acum sunt copacii. Sincer ma așteptam la ceva pervers din partea frumu...perversului asta!
In timp ce mergeam am putut sa observ altceva Inafara de copaci. Era o ferma cu cai! Iubeam caii! Omul asta stia prea multe despre mine si ma îngrijoram deja...ma stia el de undeva ... Trebuia sa fiu foarte atenta cu el...eram conștienta de asta.
"Ce facem aici?" Intreb
"Grătar . Ce am putea face la o ferma de cai?" Zice Andy ironic, cu toate ca ar trebuii sa fiu suparata nu m-am putut abține sa nu rad si eu de intrebarea mea idioata.
Timp de zece minute l-am așteptat pe Andy sa vorbească cu fermierul ala, dupa care apare.
"Urca" imi ordono arătând spre Steaua calului. Ce mai gentleman ... Imi zic in gând ironic. Dar eu m-am dus mai întâi la botul lui ca sa-l mângâi.
"Cum il chema? "Intreb ignorând complet ce mi-a zis Andy.
" Inca nu are un nume. Dar poti sa i-l pui tu. L-am luat pentru tine!" Am rămas total muta! Pentru mine? Omul asta , care ieri părea un arogant nesimțit, azi ca prin minune s-a transformat intr-un gentleman si imi i-a un cal?! Notat. Cea mai ciudata zii din an.
"Ce?, cum adica mi l-ai luat mie? Ești nebun?!" Intreb isteric
"Dupa tine!" Imi zice cu un zâmbet pervers. Doamne ...cred ca visez, asa ca ma ciup , dupa care zic un "aw" , iar Andy se uita ciudat la mine, poti sa te îndrăgostești asa de repede? Nimeni nu mi-a mai trimis mesaje cum o face el...imi dau seama ca e periculos si ca nu e locul meu lângă el...dar...ma inebuneste. ! Uite am zis-o, imi place modul in care imi vorbește, modul in care se crede arogant, dar in final e dragut si...si
"Pământul către Carter! Ești ok?" Ma întreaba Andy fluturându-si i mana in aer.
"Da, sunt ok...mai călărie sau ce?!" Intreb nervoasa. El doar se uita ciudat si trece si el pe cal odata cu mine.
Dupa ce ne-am plimbat cam jumătate de ora prin pădurea asta, a început sa ploua. Eram nervoasa pentru ca eram uda, dar nu vroiam sa ma dezlipesc din brațele lui Andy...dintr-o data se aude in trăsnet , iar calul sperie si fuge, noi căzând de pe el, pe pământul ud si rece.
Eu eram bine, Inafara faptului ca aveam nămol in par dar Andy...Andy...era întins pe jos cu ochii închiși...
"Andy!" Tip si încep sa plang..." Andy" si încep sa plang si mai tare, dar el își deschide ochii se începe sa râdă. Ce?! Nu pot sa cred! Si-a bătut joc de mine, iar eu ca proasta am si plâns pentru el!
Ma ridic nervoasa de pe jos, dar el ma prinde si ma trage intr-un sarut. Buzele lui moi erau presate peste ale mele, umezindumi-le usor, eram nervoasa pentru ca nu puteam sa ma desprind din Sărutul lui dar in același timp si fericita, pentru ca imi placea, si el ma înnebunea pe mine...dar nu puteam sa ma îndrăgostesc de el...chiar daca nu am mai iubit pana acum, stiu ca iubirea doare al dracului de tare...iar asta nu era de mine...pentru ca eu sunt o lașă.
" economie !" Zic rapid si speriata cand se desprinde din sarut .
"Ce?!l" zice Andy nedumerit , pai normal ca e nedumerit si eu a-si fii in locul lui, săruți o fata ,iar apoi ea zice "economie"
" Avem economie !" Zic fugind care mașinia lui...eram speriata...si îndrăgostită! Oare asta e iubirea?
Bai deci omorâți-ma! Imi pare rau ca nu am mai postat dar nu am avut inspirație,...defapt mi-a fost si lene am avut mai multe idei si na nu am știut ce sa aleg...dar in final am scris si am zis sa vad unde se ajunge...scuzați Greșelile gramaticale, daca capitolul mai trebuie corectat va rog sa-mi ziceți.
Va rog vot si păreri! ❤️❤️❤️
Si va rog sa va uitați si la cartea mea "CHAINS " va pup alge nebune !!
     Dedicați cine vrea?! Dau fără număr !!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The boy next door| Andy Biersack fan fictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum