Bylo 8:00. I přesto ale bylo v pizzerii Freddy Fazbears živo. Už od sedmi hodin ráno tu malá holčička slavila své šesté narozeniny se svými kamarádami. Nikdo si zatím nevšiml mrtvého hlídače, jehož tělo ještě pořád leželo v jeho kanceláři na zemi. Děti si totiž užívaly a jejich rodiče s nimi a nikdo z nich neměl ani ponětí o tom, že se nacházejí v budově, ve které se zabíjí. Toy Bonnie společně s Toy Chicou a Toy Freddym právě stál na pódiu a hrál svou novou písničku, která se všem moc líbila. Old animatronici, stejně jako vždycky, leželi leželi v technické místnosti. Puppet rozdával dárky a dárečky a Balloon Boy všude rozhazoval balónky. Wolfi se nějakým záhadným způsobem podařilo teleportovat z technické místnosti na jeden z dámských záchodů. A Balloon Girl s Goldym byli už zase někde zalezlí... Toy Freddy sestoupil z pódia a přišel k holčičce, která tu slavila narozeniny. Chtěl jí půjčit svůj mikrofon, ale v tom otec děvčátka, který se vracel z "obchůzky", vtrhl do místnosti a zaječel: "Všichni pryč! Tady se zabíjí!" Děti i dospělí začali panikařit. Zaměstnanci pizzerie se je snažili uklidnit, ale nedařilo se jim. Rodiče popadli své děti a věci a vyběhli ven před pizzerii. Oslava rázem skončila. Šéf restaurace pověsil na dveře ceduli s velkým nápisem "CLOSE". Požádal své zaměstnance, aby odešli domů a animatroniky, kteří do teď zpívali, vypnul. Poté je i Old animatroniky naložil do velkého nákladního auta. Nezapomněl ani na Balloon Girl,Wolfi a Golden Freddyho. Jakmile leželi všichni roboti na jedné velké hromadě, nasedl ředitel pizzerie do vozu a nastartoval motor. Vzdychl a začal si broukat písničku. Auto se rozjelo a kolemjdoucí se jeho zadní část nechápavě a zaujatě dívali. "Kampak vezou Freddyho a jeho kamarády?" zeptalo se jedno děvčátko své maminky. Ta ale odpověď neznala. Šéf pizzerie s autem zastavil až u sběrného dvora, který se nacházel asi pět kilometrů od města. Za pomoci mužů, kteří na tomto místě pracovali, vyndal animatroniky z auta. Muži je pak odnesli na druhý konec sběrného dvora. Ředitel restaurace se hned potom s muži rozloučil a odjel pryč. Animatronici zůstali sami. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby nebyli vypnutí a mimo pizzerii Freddy Fazbears. Všichni se dívali před sebe skelným pohledem. Všichni až na jednoho animatronika, který zůstal zapnutý a cítil se hodně vyděšeně...
Tak po dlouhé době tu máme další kapitolu. Měla vyjít před dvěma týdny, ale vůbec nebyl čas jí napsat. Velice se za toto zpoždění i za to, jak je kapitola krátká, omlouvám.
ČTEŠ
FNaF-Vyhazov, skládka a nový začátek
Fiksi PenggemarOld Chica slaví své první narozeniny a jako dárek dostane nového malého animatronika, o kterého se může starat. Brzy na to ale opraváři všechny animatroniky, kromě nové malé Wolfie, vypnou. Poté je i s Wolfie vyhodí. Animatronici se dostanou na obro...