1.bölum (yeni başlangiçlar)

48 3 1
                                    

Multimedia ; Duhâ

Güne horoz sesleriyle ve annemin yastik fırlatmasıyla başlamak ne harika amaaa ...

-Tamam anne kalkıyorumm.
Herzaman uykuyu sevmisimdir hatta alarmi beş dakka gec kurararim hep gerçi kursamda pek işe yaramiyo yaa neysee..

-Kiz kalk diyom sana baban abin tarlaya gitti çokktan !

-Off anne tamam kalktim şimdi ..

-Kalk yemekleri yapmayi unutma he bu arda muhtar vadat amcan seni yanina çağırdı ...

Aman Allahım nasılda unuturum bugün sitaj yerlerimiz belli olucakti muhtar amacanin kizi bana yardimci olcağinı soylemişti!!

Bu arada ben kendimi size taniştırmadım benim adim Duhâ yılmaz .20 yaşindayım tibbi dökümasyon 2 sınifım oyle ahim şahım bi hayatım yok sırada insanim hatta çoğu kişinin ilgisini bile çekmiyorum da diyebilirim haa .. bu arda kapali bir kiz olduğumu şoylemişmiydimm..
Gorünüşume gelince koyu kahve gozlere sahibim birazcik siyaha dönen kaşlarim var adlında yaşimdan ufak gösterdiğimi söylerler çünkü boyum kisa boyum demişken 1.60 boylarindayim ve 50 kiloyum işte siradan birim işte..

Neyse yatağimdan kalktim odami güzelce topladiktan sonra mutfağa girdim ortaliği güzelce topladiktan sonra tarlaya goturmek için bikac birşeyler hazirladimm daha sonra köyde olduğum için daha çok fistan şekilli etekler giydğimiz için bir tane etek ve başima tülbentimi sardim muhtarin yolunu tuttum .
Ahhh bu koyun havasını seviyorumm iyi geliyor insana.

-Duhââ??

-Aaaaa emre nasılsın ?

-Iyiyim sen nasılsin. Uzun zaman oldu görüşmeyeli ..

Emre benim cocukluk arkadaşim oda benim gibi İstanbulda okuyo ve yazlari geliyo köye çocukluğumuz beraber geçti onların arasında biraz bende erkek gibi büyüdüm daha sonra okul yüzünden görüsemedik ...

-Sağol bende iyiyim evet biraz öyle oldu :)

-Neyse benim biraz tarlaya gitmem gerek seni gördüğüme sevindim görüşuruz :)

-Görüşuruz ..

Sonunda muhtar amcanin ofisene gelebildim

-Selamunâleyküm vedat amca ...

-Veâleykümselam kızım geç otur .
Vedat amca dosyalarla uğraşiyordu bende masanin yanindaki sandaleye oturdum .

-Ahhh kızım seniçağirdim çunku sitaj yerin belli oldu .

Nedense içimi bir heyecen kapladi çalışmayı seviyorum heleki bi hastane ortaminda...

-Evet vedat amca seni dinliyorum

-Benim büyuk kiz şule sana yardimci olucakti seni kendi hastanesinde staj yaptircakmiş hayirli olsun ..

Ohaaa inanmiyorum remen Medipol hastanesinde sataj gorucem mutlulktan uçabilirim ...

-Ben çok teşkkur ederim Vedat amca cok sevindim :)

-Nedemek kizim sen zeki kizsin herşeyin ustesinden gelirsin

-Tesekkur ederim Vedat amca izninizle ben kalkayim .

-Tamam kizim akşama ben dosyani babana veririm orda Şule'nin numarasida var
Sadece gülümseyerek oradan ayrildim .

Sonunda staja başlcam inanmiyorum acaba neler yaşicam hu benim icin cok guzel bi başlangiç olucak hayirlisiyla ...

-Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz :)))

BENİM HİKAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin