A/N V niektorých častiach nebola aplikovaná Correkcia. (ako v tejto :D). Ospravedlnte moje preklepy.
"Luke ?? Si doma ?" chraplaví hlas sa rozoznel po celej kuchyni. Už som bola v kúpelni, obývačke aj jeho izbe ale nikde nikto. Zaostrím na chladničku a uvidím malý papierik.
Si zlatá ,keď spíš. Išiel som do obchodu. Nemohol som takého anjelika zobudiť a tak som išiel sám. Kecám, zavolal som Michaelovi. O hodinu som doma- L.
No, ok nebolo to až tak krátke. Hlavné je, že som sama doma. SAMA. Tak ako by som začala. Čo nemôžem robiť, keď je tu Luke ??
"Už to mám !" vykríkla som sama pre seba. Vbehla som do izby a vyzliekla si pandie pyžamo. Vzala som si len biele spodné prádlo. Zapla hudbu. A mohla som sa konečne uvoľniť. Behala som hore dole a spievala si text Sleeping with Sirens- Kick me."Ehm...Máš nové spodné prádlo??" v dverách sa uškŕňa Cal. Bezhybne zostanem stáť len pár minút, hneď sa však spamätám a vypnem hudbu. Cal si samozrejme, nemôže odpustiť svoje komentáre na situáciu. Odignorujem ich.
"Koho tu hladáš ?" vyprskla som na Pána MášnovéspodnéptádloLottie. Túžobne sa na mňa pozrie.
"L-luka-a s-som hla-d-dal." vykoktá. Chudáčik, ako keby sa bál, že nás takto niekto uvidí. Ešte stále mám na sebe spodné prádlo, nebolo by odveci ho trošku podráždiť. Priblížim sa ku nemu a ,keď nás oddeluje len pár centimetrov, obmotám si ruky okolo jeho krku.
"Ale Luke tu nie je," zahryznem si do spodnej pery a pokračujem v 'zvádzaní',"sme tu len my dvaja." Calum mi vydýchne na krk a ja sa usmejem.
"Vieš čo by som chcela ?" pokračujem v pokušení.
"Čo ?" zastoná Cal.
"Tvoje NASA tričko." vdýchla som mu na ústa.
"Niečo za niečo ?" uškrnul sa Cal. Prikývla som.
"Chcem....," rozmýšlaľ ,"tvoje spodne prádlo."
"Čo ?? A na čo ti to bude ?!" zostala som v údive. Zaujímalo ma čo vypotí.
"No tak niečo iné.....Mám to chcen pusu." povedal a ja som sa diabolsky usmiala.
"Ale na ústa." podvyhol obočie.
"Fajn ale najskôr to tričko." Nastrčila som ruku a on si ihneď tričko vyzliekol. Nad jeho telom som sa nepozastavovala, už som na to nemala čas. Nahla som sa ku nemu a dala mu detskú pusu, na ústa. Tak ako si to prial.
"Čo sa tu deje ?!" skrýkol Luke.
"Nič zaujímavého." dvihla som jedno obočie, prešla okolo Lukea a Cala, aj s tričkom NASA a namierila si to do svojej izby.
------------------------------------------------------
Hi Honeys !!!
Časť je veľmi nudná :'D ale podklad bol podľa skutočnej udalostii !!! :'D Zase som to písala v autobuse. Dnes som bola s Nellou Nell978 v tescu a tam bolo dievča (škaredé (to je veľmi podstatné :D)) a malo tričko 5SOS. Plakala som. Obe sme plakali. Závisť no...
------------------
Comment, Vote, Share O:)))
Hey Bye !!
ESTÁS LEYENDO
||Only Roommate ||5sos||
FanficOnly Roommate je príbeh o dvoch spolubývajúcich ||Luke a Lottie||, ktorý každý deň niečo zažívajú. (nazvala by som to niečo ako "trapasy" ) Ak máte nejaké svoje "trapasy", momenty alebo niečo také. Posielajte do správ. Budem vďačná. A nezabudnite n...