פרק 2 ~עץ משפחתי~

474 35 0
                                    

פרק 2 ~עץ משפחתי~

בבוקר למחרת לא היה לי כוח ללכת לבה"ס, אבא שלי הכריח אותי, הלכתי ברגל כמו תמיד.

כמה ילדים בני שלוש עשרה שיחקו בכדור והציקו לבנות שעברו לידם, הם בעטו לכיוונם את הכדור בחוזקה, לפני שהספקתי ללכת מסביב הם שמו לב אלי ובעטו לכיווני את הכדור, שמתי את ידי סביב פני כדי לחסום את הפגיעה.

"מה אתם חושבים שאתם עושים?", צעק לעברם אדיראן, פקחתי את עייני כשהבנתי שאני לא הולכת להיפגע מהכדור, ראיתי את אדריאן מחזיק בידו את הכדור של הילדים בפרצוף כל כך כועס, "כדאי לכם לעוף מכאן לפני שאני יגיע אליכם", צעק אדריאן.

"אנחנו מצטערים אדוני", אמרו הילדים בפחד וברחו.

"אני אהרוג אותם", אדריאן כל כך כעס, הוא באמת מסוגל להרוג אותם, הוא הזכיר כל כך את אביו כשהוא כועס, זה הפחיד אותי, אדריאן התחיל לפסוע לקראת הילדים.

"לא תעזוב אותם", אמרתי בחשש ותפסתי את מרפקו.

"את בטוחה?", השיב, אדריאן הסמיק למה לעזאזל הוא מסמיק?.

"כן, פשוט בוא תלווה אותי לכיתה", עניתי ושחררתי את ידו כששמתי לב שעוד לא עשיתי זאת, התחלנו ללכת יחד לכיוון הכיתה שלי.

"לונה!", מריה כמו תמיד צעקה ברגע שראתה אותי מתקרבת.

"מה קורה מריה?", שאלתי בחיוך והתחבקנו.

"הכל מצוין", השיבה, חיוך ענקי הופיע על פניה ברגע שראתה את אדריאן.

"למה אני לא מקבל חיבוק?", אדריאן התערב בשיחה שלנו.

"כי אני שומרת נגיעה", עניתי בלגלוג ופתחתי את דלת הכיתה.

"אם זה מה שאת רוצה", ענה אדריאן מאוכזב, "נתראה עוד כמה דקות", אמר והלך.

אני ומריה נכנסנו לכיתה, בדיוק כמו שציפיתי מריה התחילה עם השאלות.

"נו?, מי זה היה?, ספרי לי את כל הפרטים העסיסיים, הוא כל כך חתיך", מריה ירתה לעברי שאלה אחרי שאלה.

"מה יש לך?", שאלתי משועשעת.

"מי זה היה?", שאלה במבט זועם ילדותי ושילבה את ידיה.

"סתם אחד", עניתי בסתמיות.

"טוב מה שתגידי, אני עוד יוציא את זה ממך", מריה ענתה בחיוך כאילו היא קיבלה את האתגר.

כל התלמידים התחילו להגיע, כשחברותי באו ישר מריה עדכנה אותם 'ברכילות החמה החדשה', למזלי בדיוק המורה נכנסה לכיתה וכולם הלכו למקומם.

"שלום תלמידים, יש לי הודעה חשובה, יצטרפו אלינו שני תלמידים חדשים, בבקשה תקבלו אותם בברכה, אדריאן ודילן ווילד", אמרה המורה ברשמיות.

אדריאן ועוד מישהו שאני לא מכירה, שכנראה היה דילן נכנסו לכיתה.

"תציגו את עצמכם בבקשה", ביקשה המורה.

משפחות אסורותWhere stories live. Discover now