פרק 3 ~אהבה~
התעוררתי לקול מרגיז לצד ראשי, פתחתי את עייני בכבדות, זה היה הנייד שלי הוא רטט על השידה ליד המיטה, איך לעזאזל הוא הגיע לכאן?, הוא נראה כל כך לא קשור לאור האירועים שקרו בזמן האחרון, הרמתי את הנייד, על הצג היה כתוב 'מריה'.
"הלו", עניתי."לונה הכל בסדר?", מריה שאלה בבהלה.
"כן הכל בסדר, למה את שואלה?".
"כי התקשרתי גם מקודם ואדריאן ענה".
"מה?", עניתי בכעס, מה הוא חושב לעצמו שהוא עונה לי לנייד.
מריה נשמה נשימה עמוקה, "קייל סיפר לי גם מה שקרה,ממש נבהלתי,מה קורה איתך לונה".
"הכל בסדר מריה, באמת".
"טוב בסדר, אם הכל בסדר, אז מחר אצלך מסיבת פיג'מות, עם כולן וגם קייל", לפני שהספקתי להגיב היא המשיכה, "בלי תירוצים", וניתקה את הנייד.
לא רציתי לאבד את החברה הכי טובה שלי, אבל לא יכולתי לספר את האמת שתעמיד אותה בסכנה, אני חייבת להיות חזקה אני אמצא פתרון לזה, אין לי מושג כמה זמן פשוט בהיתי בצג.
דפיקה על דלת חדרי הוציאה אותי מקו המחשבה שלי.
"אפשר להיכנס?", שאל קולו של דילן מבעד לדלת.
"שניה", עניתי בלחץ, עוד לא שטפתי פנים וסרקתי את השער, בעצם כרגע נראיתי כמו זומבי.
"הכל בסדר?" שאל דילן.
"אני יודעת שזה ישמע קצת מוזר, אבל כרגע אני נראת כמו זומבי", השבתי.
הוא התחיל לצחוק, "את רואה את הדלת שם?, יש שם חדר אמבטיה עם כל הדברים שאת צריכה ואת יכולה למצוא משהו ללבוש בארון", הוא סיים ופתח בסבב צחוק חדש.
"זה לא מצחיק, זה ממש אסון טבע", עניתי, שמתי לב שגם אני התחלתי לצחוק,לא זכרתי את הפעם האחרונה שצחקתי.
"אני מחכה לך ביינתים כאן, תארגני בנתיים את אסון הטבע שלך", הוא השיב ושמתי לב שהוא עוצר את עצמו מלפרוץ שוב בצחוק.
"אוקי, תודה", מענין מה הוא רוצה שאלתי את עצמי.
הלכתי לארון וחיטטתי בבגדים, בחרתי שורט ג'ינס, גופיה שחורה ומעליה חולצת טי-שרט לבנה, פתחתי את דלת חדר האמבטיה, צחצחתי שיינים וסירקתי את שערי, אספתי את שערי לקוקו כמו שאני תמיד עושה, הלכתי לפתוח את הדלת.
"בוקר טוב, מצטערת שנאלצת לחכות", אמרתי.
הוא עמד שם בחיוך ענקי על פניו, "זה בסדר, הבאתי לך ארוחת בוקר", הוא אמר ושמתי לב עכשיו שהוא מחזיק מגש בידיו.
"תודה", עניתי בהסמקה.
"איפה להשים את זה?", הוא שאל כשנכנס לחדר.
YOU ARE READING
משפחות אסורות
Misterio / Suspensoלונה היא בת של ראש משפחת פשע לשעבר, אביה חזר למוטב אחרי שאימה נרצחה מול עינייה, כולם סביבה מסתירים סודות, מה היא תעשה שאויבו של אביה מעברו חוזר לרדוף אחר המסורת המשפחתית, נואש לשמור על המסורת הוא יעשה הכל, מה לונה יכולה לעשות? מה לונה תעשה כשמכריחים...