Eski sevgili

20 1 0
                                    

Multide Anıl

Gözlerimi açtığımda elerim ve ayaklarım bağlıydı.Birden aklıma Anıl gelince bağırdım

"Anıllllllll"

Dışardan ses gelmedi bi süre daha sonra aradan bi süre geçti birden kapı açıldı.

"Naber fıstık prenses "

Bu Anılın çıkarken bana taktığı isim di.

"Gerizekalı nerdeyim Emir seni mafedecek"

"Hihi evet aşkım"

"Aşkım deme bana adı pislik"

"Ne deyim bebeğimmi"

"Defol git burdan slk "

Dememin ardından çıkıp gitti bileklerim acıyordu.

Emirden

Berfin tuvalete gidiyorum diye yanımdan ayrıldı yarım saat oldu.Gelmedi.

"Ln huhu Emir hayırdır abi "

"Yok bişey Can Berfin gelmedide kafam ona takıldı "
"Bi git bak istersen"

"Tm bn bakım o zaman "

Dedim ve lavaboya doğru gittim.

O sırada Berfinin çığlık sesini duydum.O tarafa baktığımda biri Berfini omzuna almış arabaya bindiriyordu.Ama ben yetişmedim.

Hemen arabanın plakasını aldım. Ve bizimkilere haber verdim plakanın kime ait olduğunu öğrenmem lazımdı.Hemen bak ve plakanın Anıl a ait olduğunu anladım.

DAha sonra telefonumdan nerde olduğunu buldum ve bizimkilerede haber verip oraya gittim vardığımda eski bir deponun önündeydim.


 Ön kapıdan giremiceğimi anlayınca arka kapıya doğru gittim .Arkadan yavaşça içeri girdim ve ANIL şerefsizini gördüm.AMA o beni görmedi arkası dönüktü yavaşça yaklaştım ve önüne geçtiğim gibi yumruğu suratına yapıştırdım yere düştü yerde tekmeledim ve bayıldı bende o sıra polise haber verdim ve hemen içeri girdim. Kapalı bir kapı vardı kilitlemiş kilidi üstündeydi yavaşça kapıyı açtım ve Berilin 'şerefsiz adam defol git burda burdan bi kurtulim  gösterecem ben sana 'dedi ve kafasını kaldırdı. Beni görmesiye gülümsedi ve biraz şaşırdı heme onu iplerden kurtardım ve kucağıma aldım.Ellerini boynuma sardı ve bayıldı şerefsiz yemekte vermemeş heralde .Arabaya bindim ve hastaneye sürdüm o sırada bizimkilere hastanenin adresini attım.


ARKADAŞLAR BİLİYORUM ÇOK GECİKTİM AMA ANCA VAKİT BULDUM KISA ZAMANDA DEFAM EDECEM BEYENDİYESENİ SEVİNECEM MUCK ÖPÜLDÜNÜZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALTI   SALAKŞÖRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin