Hep birlikte toplanıp Tris'in hortkuluğunun nerde olabileceğini düşündük.En sonunda Ron dedi ki:Tris, Fred'i öldürdü. O yüzden belki Hogwarts olabilir veya Fred ve George'nin dükkanı? Evet, Bence dükkanlarında hadi oraya gidelim dedim. Ama bekleyin onları nasıl yok edeceğiz, bence hepsini toplayalım sonra yok edelim dedi Draco. Tamam dedi Ron. Ben hemen atıldım: Kesinlikle olmaz! Biz bunları biriktirene kadar Lucius bizi bulur! Haklısın dedi Draco. O zaman Harry'nin kılıcını kullanalım! Evet neden aklıma gelmedi dedim. Harry gidip kılıcı getirdi. Hadi gidelim dedi. Yolda Ron: Ya biz daha hortkulukları bitirememişken o geri dönerse. O zaman hem o Hemde Lucius'la savaşmamız gerekir. Bende dedim ki: Bunu zaten söylemiştim ama tekrar söyleyim;o zaman çok az güçleri olacak. Harry: İşte geldik. Anahtar ile kapıyı açtı. Şimdi Draco, nasıl bulacağız bu hortkuluğu dedi Harry. Fred'in burdaki en sevdiği şey neydi? Tabiki şaka hastalık dedi Ron. Birlikte şakacıktan hastalık yapan şekerlerin yanına gittik. Şimdi bunlardan binlerce var dedi Harry. Ama bak yukardaki özel bir kapta duruyor dedim. Birlikte onu almaya gittik. Ama bu kutu açılmıyordu. Hortkuluk kesin bundaydı. Alahomora! Bu sıradan bir Alahomora ile açılmıyor dedim. Üstündeki yazıları oku Harry. Çataldilde! Harry:Diyor ki: Muggleların bir eşyası var kutu açmak için o burda kasada sizin için. Anahtar,kasada olmalı. Draco hemen anahtarı getirdi. Birlikte kutuyu açtılar ve Harry önce yok etme Büyüsü denedi: Reducto! Sonra Aldı ve kılıcını batırdı. Sonra bu sen kolayıydı, Hortkuluklar gittikçe zorlaşacak haberiniz olsun dedim. Ron: O zaman Yarin saat 7 de bizim evde buluşalım o zaman 2 tane Hortkuluk yok edebiliriz dedi. Hepimiz onayladık ve evlerimize gittik. Yani ben ve Harry Ron'un evine gittik, Draco ise kendi evine. Draco evinde tek başına yaşıyordu çünkü annesinde Azkaban'da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter:Karanlık Lordun Dönüşü
De TodoHogwarts savaşı bitmiştir.Voldemort ölmüştür ve bütün ölüm yiyenler Azkaban'a girmiştir. Ama Lucius Malfoy Voldemort'u geri getirmeye çalışır.